Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by M.FLORIN View Post
    Acel cheder suplimentar are cam acelasi rol ca cel de la capota: usa se inchide mai siletios (nu mai suna ca o conserva) si in plus zgomotul de la rulare e diminuat in habitaclu. Ajuta oarecum si la protectia impotriva murdariei arucate pe pragurile spate etc.

    Eu am chederul ala de la capota de peste doi ani si nu a ruginit nimic la el. Poti sa aplici si vaselina dar e cam degeaba zic eu.
    Multumesc mult pentru explicatii,ma refeream sa nu rugineasca sub el,marginea de tabla a masinii,gandindu-ma ca daca intra umezeala acolo ..o pastreaza

    [QUOTE=panselin4;1653415]
    Originally posted by Mike959 View Post
    Multumesc mult pentru raspuns,de unde ai cumparat obturatoarele si pretul?\

    Daca stie cineva cam ce rol ar avea chederul suplimentar de duster pus pe usi?
    Este indicat pentru chederul de dacia 1310 pus de jur imprejurul capotei sa ii dau cu vaselina in interior pentru a prevenii rugina


    obturatoarele tot din vitan le am cumparat, si parca am dat 10 lei pe unul, adica 40 pe toate
    chederul suplimentar de duster pus in prelungirea celor existente are rolul de a izola mai bine fonic si termic habitaclul, are acelasi rol pe care il are si chederul deja existent din partea de sus

    Multumesc mult pentru informatii
    Last edited by Mike959; 23 February 2015, 10:04. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Daca aveam nevoie de masina off-road luam Duster. Din punctul meu de vedere Loganul este masina de oras/sosea si in conditiile astea garda la sol este prea mare. Pe langa look-ul oarecum caraghios este vorba de stabilitatea masinii in viraje. A nu se intelege ca sunt un vitezoman dar nici nu dorm la volan. Consider ca o reducere a gardei la sol, chiar si de 3-4 cm aduce un spor considerabil stabilitatii si securitatii in mers (viraje, franare, chiar si accelerari), prin reducerea efectului de balans al masinii pe toate axele.
      Daca gresesc va rog sa ma corectati!

      Comment


      • Da, cu un Logan cu garda la sol mai mica poti lua virajele cu viteza mai mare ( scade ruliul proverbial al tuturor Daciilor de cind sint ele pe lume ), deci per total ajungi mai repede la destinatie, crescind viteza medie, asta nu inseamna ca cresc performantele ci ca devine masina mai buna asa per global.

        Comment


        • Obligatoriu scut de tabla dupa modificarea garzi la sol
          sigpic

          Comment


          • eu sunt satul de garda joasa (Matiz), daca folosesti Loganul pt fite (aspirator de gagici) las-o balta......mai bine iti ei un BMW sh si faci ce vrei din el........alt aspect, alt mers etc, pui un tun de bass...bagi manele la greu....si esti baiat de baiat......Loganul este proiectat pt familisti, utilizare universala, urban si rural....cu Loganu dotat cu geamuri infoliate te duci la caminul cultural, dupa aia in porumb, in aratura....stiu prietenii de ce.....
            Last edited by Oti; 23 February 2015, 11:17.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Pt porumb, aratura si eventul camin cultural iti cumperi duster! Loganul e proiectat pt sosele, nu pt drum forestier. Ca nu exista mari diferente la noi, asta e alta discutie
              My Ride sigpic

              Comment


              • Loganu din dotare si-a coborat singur garda dupa 100.000 km.
                sigpic

                Comment


                • Fiecare face ce vrea din masina lui, daca o folosesti in oras, numai in parcarea din supermarket (te duci la joaca "ca baietii"), poti sa cobori garda la 2cm, dar este bine inainte sa faci o prognoza de utilizare a masinii pe urmatorii 5 ani (daca o tii numai un an este mai simplu), te insori...,te duci cu gagica la munte....la un gratar pe malul apei, mai cari un sac de ciment...,un dulap..., pe plaja....acesta este tot farmecul masinii....te ajuta sa faci ce vrei din viata ta.......
                  Last edited by Oti; 23 February 2015, 12:17.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Poti face toate astea si cu garda coborata cu 3,5 cm. Eu chiar nu am menajat masina, nu am cumparat-o doar sa ma plimb. Am carat cu ea, am urcat borduri, am mers la munte pe drum forestier chiar, am iesit fara probleme din zapada de 20 cm; nu m-a incurcat cu nimic garda micsorata. Conteaza si stilul de condus si felul in care "ataci" gropile sau denivelarile. Sunt multi colegi pe forum care au h&r si merg fara probleme
                    My Ride sigpic

                    Comment


                    • Oti, de unde consideri tu ca schimbarea arcurilor (doar arcuri, nu suspensie completa reglabila sau sistem audio de 5000 w sau eleron care sa tina masina stabila la 250 km/h etc) e fita? ma depaseste. Dupa principiul tau toti ceilalti producatori de masini care fabrica masini cu o garda sub 30 cm sunt fitosi? Ma indoiesc, sincer.
                      Nu pun arcuri sport sa iau curbele cu 120 km/h, pun arcuri sport ca sa iau curbele asa cum le iau si cu suspensia stock, dar fara sa se incline masina asa mult. Dar cel mai important la aceste arcuri cred ca este franarea masinii, franare care cu arcurile stock e slaba (masina se apleaca mult in fata si pierde aderenta la rotile din spate).
                      Nu ma astept sa creasca puterea motorului (care de altfel e suficienta) dar ma astept sa creasca aderenta odata cu coborarea centrului de greutate al masinii.

                      Comment


                      • Originally posted by Remus77 View Post
                        Oti, de unde consideri tu ca schimbarea arcurilor (doar arcuri, nu suspensie completa reglabila sau sistem audio de 5000 w sau eleron care sa tina masina stabila la 250 km/h etc) e fita? ma depaseste. Dupa principiul tau toti ceilalti producatori de masini care fabrica masini cu o garda sub 30 cm sunt fitosi? Ma indoiesc, sincer.
                        Nu pun arcuri sport sa iau curbele cu 120 km/h, pun arcuri sport ca sa iau curbele asa cum le iau si cu suspensia stock, dar fara sa se incline masina asa mult. Dar cel mai important la aceste arcuri cred ca este franarea masinii, franare care cu arcurile stock e slaba (masina se apleaca mult in fata si pierde aderenta la rotile din spate).
                        Nu ma astept sa creasca puterea motorului (care de altfel e suficienta) dar ma astept sa creasca aderenta odata cu coborarea centrului de greutate al masinii.
                        Remus77, ce garda la sol ai acuma si cat ai dori sa ai ?

                        Comment


                        • Eu am vrut sa ma refer la profilul clientului Dacia Logan, unde sunt cam 10% care sar calul.....dau o "caruta de bani" pe o masina si sunt nemultumiti de cum arata, ca imbunatatiri vax......inainte de a te hotara ce masina sa cumperi vezi ca aveai in aceeasi bani si alte variante....care te puteau satisface...garda...mers...aspect....
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Masurat la aripa (deasupra rotilor) 70 cm atat fata cat si spate. 3,5 cm coborare ar fi ok ca nu vreau sa schimb si telescoapele.

                            Comment


                            • Originally posted by Remus77 View Post
                              ... dar ma astept sa creasca aderenta odata cu coborarea centrului de greutate al masinii.
                              De ce creste aderenta odata cu coborirea centrului de greutate ?

                              Comment


                              • Nu are treaba...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google