If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Aderenta la rotile din fata nu se schimba. In schimb creste aderenta la rotile din spate (ma refer strict la franare).
Nu se mai ridica spatele asa de mult la franare ceea ce duce la o aderenta mai buna la rotile din spate.
Se schimba si aderenta rotilor din fata. Daca pleci mai tare de pe loc rotile din fata nu vor mai patina la fel de mult si in nici un caz nu vor mai " tzopai". Asta datorida suspensiei mai rigide, nicidecum a garzii la sol
De acord Madutzu dar eu ma refeream strict la franare!
Micsorarea gardei la sol afecteaza performantele prin faptul ca se coboara centrul de greutate al masinii. Poti sa micsorezi garda prion adaugarea de spoilere/praguri dar centrul de greutate ramane la fel!
Eu am vrut sa ma refer la profilul clientului Dacia Logan, unde sunt cam 10% care sar calul.....dau o "caruta de bani" pe o masina si sunt nemultumiti de cum arata, ca imbunatatiri vax......inainte de a te hotara ce masina sa cumperi vezi ca aveai in aceeasi bani si alte variante....care te puteau satisface...garda...mers...aspect....
Scuze daca am parut "agresiv". Ai dreptate dar sunt unele imbunatatiri de bun simt care "trebuie" facute. Majoritatea sunt usor de facut si merita.
Last edited by Remus77; 23 February 2015, 14:42.
Reason: Automerged Doublepost
Nu cred ca va fi vreo problema cu coborarea garzii la sol, insa eu sunt foarte multumit de garda loganului, chiar o consider un avantaj, mai ales prin drumurile patriei, inclusiv in buc.
Chiar azi am vazut o masina care cand a coborat de pe o bordura nu prea inalta,a atins, zgariat si indoit, partea de jos a barii din fata
Masina asta este gandita pt drumurile din estul europei,desi se vinde bine si in vest
De acord cu tine panselin, garda e buna pt drumurile noastre; suspensia insa e prea moale. E enervant cum iti tzopaie spatele la un giratoriu. Sa nu mai zic ca se rastoarna cafeaua de la balans
Corect,suspensia este cam moale,dar probabil este setata asa pt confort, cred
Cat despre cafea, eu nu beau, bea doar sotia, si i am zis sa nu verse cafeaua prin masina ca nu i de bine
Mai bine mai moale, eu imi doresc sa mai am suspensia de logan, sau corsa... si asta, ca si meganul, e tare, ba chiar mai tare decat cea a meganului. bine ca nu ma ros undeva sa pun roti de 16 sau 17, ca aveam talon de 45... si mai rau, Acu cu 60 tot mi se pare prea tare...
Tiind sa cred ca am amortizoare pe gaz, ca parca-s pea tari...
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
nu stiu cum ar fi pe logan2, dar pe a mea arcurile H&R au adus numai beneficii.
franare clar mai buna, de stabilitate in curbe nici nu mai vorbesc, parca e alta masina. urc fara probleme bordurile in conditiile in care a coborat cu 4-5 cm, nu doar cu 3,5. si un alt avantaj e ca scade consumul la drum intins, fiindca nu mai intra atata aer sub ea si coeficientul de aerodinamicitate se imbunatateste putin.
n-as mai reveni niciodata la cele stock, si de altfel, n-am prea auzit pe vreunul sa vrea asta, dupa ce au mers cu H&R.
in schimb, au fost unii care au trecut de la H&R la Eibach si le pare rau. acum cauta sa cumpere altele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment