Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La x52 e doar un led roșu, la x98 (CLIO 4) ai și led albastru - pentru motor sub 60C.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • De acolo stiam, de la reno...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        La x52 e doar un led roșu, la x98 (CLIO 4) ai și led albastru - pentru motor sub 60C.
        Si dr_P cum de apare albastru, ca la rosu deja fierbe motorul.

        Comment


        • Pai a zis el mai devreme ca a facut ceva modificari ... probabil a modificat si ledul respectiv. E buna idee de a avea o indicatie. Asa cum spunea si mumus mai sus, aaa e vorba la un moment dat, ca ai un led albastru care se stinge cand apa ajunge la temp optima etc ...

          By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!

          Sau mai bine zis, dupa cum arata cadranul, a schimbat folia cu totul.

          By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
          Last edited by M.FLORIN; 4 March 2015, 17:54. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic
          This is My Ride!
          !Visit and enjoy!

          Comment


          • La fel cum are opelul..arata bine.

            Comment


            • @aris86: dr_p nu mai are demult TdB stock, are multe schimbări iluminat pe alb, display pe albastru, etc, etc...
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Foarte buna ideea cu LED-ul albastru, exista un tutorial cum se demonteaza, cum ajung sa pun LED-ul albastru in bord.....se foloseste LED bicolor sau doua LED-uri? sunt .......in ceata ....cu demontarea ceasurilor, sch LED-urilor, acelor, etc . am retinere in a baga surubelnita pe acolo......deocamdata.......
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Vreau sa montez in service tubulatura aer pasageri spate si deflectoare de aer sub masina( cele din fata rotilor fata, din fata rezervorului etc)
                  As vrea sa folosesc voucherul de 50 de lei de la my dacia
                  Intrebarea este,la montajul accesoriilor de mai sus,se considera interventie mecanica?
                  Deoarece acel voucher se poate folosi doar la interventiile mecanice

                  Comment


                  • Originally posted by Oti View Post
                    Foarte buna ideea cu LED-ul albastru, exista un tutorial cum se demonteaza, cum ajung sa pun LED-ul albastru in bord.....se foloseste LED bicolor sau doua LED-uri? sunt .......in ceata ....cu demontarea ceasurilor, sch LED-urilor, acelor, etc . am retinere in a baga surubelnita pe acolo......deocamdata.......
                    Nu e vorba doar de un LED in plus. Cel albastru e aprins de un montaj facut de mine, un fir tras de la motor pana la montaj etc. In ceasuri nu exista din fabrica loc pentru acest LED si nici functia nu exista. Practic totul e facut de la zero.

                    Eu am facut asta din doua motive - o data pentru ca pot si imi place, dar mai ales ca mi s-a intamplat in trecut, la alte masini, sa fie motorul prea rece si sa nu stiu. Nu tragea bine si dupa ceva timp nici cald nu prea era in masina. Ori din cauza de viteza mare pe ger, ori de termostat etc. Asa am o indicatie daca scade sub 70...75C si o am si pe aia din fabrica (cand fierbe motorul).
                    Last edited by dr_p; 5 March 2015, 09:58. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Stiu ca totul este facut de la zero........ai folost LED SMD albastru? pt ala este loc? ai folosit AO pe post de comparator? ai sch folia la ceasuri sau merge si cea originala? de la sonda pana la montaj ai folosit cablu ecranat sau nu este nevoie? Multumesc...... am sa caut pe net sigur gasesc tutoriale sch LED-uri bord....de acolo.....am punctul de plecare......si am sa pun in My Ride (club sandero) toata munca....daca iese bine.....in luna iunie....si proiectoarele, boxele, suportul tableta......
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Am mutat led-ul rosu mai jos, am adaugat langa el un 0603 albastru, trebuia sa folosesc un comparator Schmitt, dar nu aveam asa ca am folositi un opamp LM324N. Firul de la motor poate sa fie orice, e traseu de impedanta relativ mica (sonda are cativa Kohm probabil).
                        Pentru ce sa schimbi folia? Pe unde iesea lumina rosie acum iese albastra sau rosie.

                        Comment


                        • Cred ca incep sa-mi explic stirile de genul: Astazi un autoturism a luat foc in localitatea ...
                          Oameni buni, voi aveti cea mai mica idee ce reguli stricte ( ISO, europene, de calitate ... ) trebuie sa respecte cel mai mic fir electric, fiecare milimetru dintr-un autoturism ca sa intre in productia de serie ?! Vad ca e plin de electricieni priceputi aici, practic inginerii de la Dacia si francezii sunt minciuna pe langa voi...
                          Aveti habar de autorizatiile necesare si zecile de teste facute in laboratoare specializate ( care la randul lor si ele laboratoare sunt insotite de mii de autorizatii de functionare, care autorizatii de functionare sunt date la randul lor de alte firme autorizate si tot asa ... ) pentru orice cablu, conducta, indoitura de caroserie din masina asta ?
                          PS: eu sunt impotriva tuning'ului de orice fel la o masina. NIMENI nu face mai bine decat fabrica sau service'uri autorizate de fabrica !
                          Va riscati propria piele si din pacate riscati si masinile ( vietile ) altora cu toate modificarile voastre, oricata electronica sau mai stiu eu ce credeti voi ca stiti.
                          Am vazut ca puneti cheder de dacie veche la motor sa nu mai sune a conserva cand inchdeti capota, dar in acelasi timp daca ati inchis ermetic compartimentul, aerisirea clar nu se mai face asa cum a gandit-o fabrica ( fiti siguri ca inginerii au analizat mersul motorului, evolutii temperaturi la zecine de grad celsius etc etc ).
                          NU degeaba unele interventii sunt acceptate in SERVICE'uri autorizate, iar altele NU !
                          Modificati aiurea, atunci stati si cu beculete aprinse !

                          Comment


                          • Chederul ala e placebo, ajuta doar la sunet, ca praf intra la fel...si loc sa respire motorul este berechet...
                            In rest sunt partial de acord cu tine, si la logan si la corsa am avut modificari, dar au fost facute pe barba mea, si nu cu masina in garantie.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • "Chederul ala e placebo ,ajuta doar la sunet..."
                              ...oare , inafara de asta nu ajuta la nimic ?
                              ...eu chiar vroiam sa montez , dar partea cu zgomotul la inchiderea capotei am rezolvat-o altfel si acum stau pe ganduri daca isi mai are rostul acel cheder.

                              Comment


                              • Originally posted by old_radu View Post
                                partea cu zgomotul la inchiderea capotei am rezolvat-o altfel
                                Cateva detalii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google