O faci taxiu?
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
Pana acuma am testat-o la drum sa vad cum se comporta navigatia, aveam indoieli cu receptia satelitilor GPS+Glonass, functioneaza impecabil, montata pe suportul din spate va fi folosita si multimedia, jocuri... de fica-mea cand se plictiseste cu mine in masina.
Maine ma duc pe la tara si am sa caut prin "gunoaie" materialele pt realizarea suportului din bord.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Voi folosi plastic, decupat dupa o schita bine facuta, ideia mi-a dat-o sistemul de prindere al parasolarului, eu am "cutia" ce acopera locul unde vine "casetofonul" ,se demonteaza usor, de ea voi prinde (peretii laterali interiori) suportul.......va fi cu 2-4 cm mai in fata.
Sunt in teste cu plasticul care trebuie sa reziste fara sa se deformeze la temp interioara din masina pe timpul verii.......Last edited by Oti; 1 May 2015, 09:16.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by panselin4 View Postchederul pt capota motor l am cumparat de la un magazin de piese auto, am avut unul identic pe loganul vechi
am cerut cheder de portiera de dacie 1310, l am pus pe pozitie si am taiat surplusul
acest cheder se monta ceva mai usor la loganul din generatia anterioara, la loganul 2,tabla pe care se monteaza chederul este in cateva locuri putin ondulata, si trebuie putin insistat, dar tot este o imbunatatire ieftina si la indemana oricui
tava portbagaj am cumparat o din targul auto vitan si am dat pe ea cam 60 de lei, in schimb vine fix pe pozitie, si ce ma ajuta pe mine ( care car in portbagaj materiale si diverse lucruri inclusiv pigmenti ) este ca are acele margini inaltate,si nu ajunge mizeria pe mocheta din fabrica
la loganul vechi am avut o tava de portbagaj cumparat din reprezentanta si pe care dadusem cateva milioane-nejustificat de mult dupa parerea mea, desi era din ceva gen fibra de sticla si nu din cauciuc
ce as vrea este sa confectionez din mocheta, pe forma respectiva, un capitonaj pt capota portbagajului , si pt a nu se mai zgaria vopseaua, si un capitonaj pentru zona de tabla goala dintre cele doua stopuri, zona care are incuietoarea de la portbagaj, stiu de la vechiul logan ca acea zona este foarte expusa zgarieturilor, mai ales cand se manevreaza bagaje din portbagaj
azi am ajuns la o cifra rotunda
Comment
-
Originally posted by gaby25 View PostChederul este de la portiera fata sau spate cum sa cer la magazin ca nu mă prea pricep?
Am vazut cheder identic care poate fi cumparat la metru
Pt colegii care zic ca la ce este bun, la mine cand inchid capota motorului,nu se mai aude ca o conserva, se aude mai infundat, plus motorul se murdareste mai greu de praf
Iar cine crede ca prin acea zona respira motorul, se insala
Comment
-
vara, pe canicula, conteaza orice crapatura prin care patrunde aerul. si pe acolo patrunde destul ca e destul de mare crapatura.
in loganul meu patrunde aerul in habitaclu cu geamurile si aeroterma inchise, doar prin crapaturile "din fabrica". se simte curentul binisor.
Comment
-
Zona aceea unde vine chederul nu este gandita pt aerisire
Pt aerisire exista grila din fata radiatorului ,aceea dintre faruri,plus grila de jos, acelea sunt zonele pe unde iintra aerul
Loganul 2 are mai multe elemente de insonorizare fata de loganul 1
Comment
-
despre ce insonorizare vorbim ?! vorbeam de aerul care intra liber in habitaclul de logan. nici n-ai idee pe unde.
ce ai mentionat mai sus sunt pentru racirea amestecului de racire si cea de jos pentru radiatorul AC. nu prea ajunge mult aer la motor, fiindca e gandit sa fie racit cu apa, dar vara prinde bine si ceva aer.
Comment
-
Originally posted by cosmins2000 View PostNu stiu daca s-a mai discutat sau nu.
Se poate face vreo modificare pentru a se lumina bordul doar cu cheia pusa in contact, adica functionand si pe DRL , fara a mai comuta maneta pe pozitii sau faza scurta/lunga ?
Comment
Comment