Astazi mi-am luat in sfarsit inima in dinti si mi-am montat pe Stepway conductele de incalzire pentru locurile din spate, conducte pe care le aveam cumparate deja din...martie.
Am facut si un mic ghid de montaj.
1. Desfiletam suruburile torx din spatele tunelului median si din suporturile de pahare:
1.jpg2.jpg
2. Tragem de tunelul median in spate si in sus apoi il scoatem cu totul ca sa avem acces la ultimul surub de la suportul de pahare si il desfiletam si pe acesta:
3.jpg4.jpg5.jpg
3. Detasam mansonul schimbatorului de viteze de suportul de pahare, ridicam putin suportul si bagam mana pe sub el ca sa decuplam mufa brichetei, iar apoi scoatem suportul cu totul:
6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg
4. Eu am dat la o parte si mochetele pentru un acces mai usor:
11.jpg
5. Apoi am identificat in interiorul consolei centrale orificiile aerotermei in care vin montate cele doua conducte:
12.jpg
6. Am inceput montarea propriu-zisa a conductelor. Prima data pe partea soferului. Pozele in ordine: campul de lucru, prima jumatate de conducta, conducta intreaga, mocheta pusa la locul ei.
13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg
7. Apoi am trecut la conducta de la pasager, la care m-am chinuit ceva pana am reusit sa o introduc in aeroterma. M-a si incomodat destul de tare acel burete gri si am fost nevoit sa tai putin din el ca sa pot impinge conducta mai bine:
17.jpg18.jpg19.jpg
8. Sub cele doua scaune, langa decupajul din mocheta se pot vedea doua gauri. In cea mica se vor fixa conductele cu ajutorul agrafelor de mentinere:
20.jpg
9. Iar la final cam asa arata cele doua conducte prin decupajul mochetei de sub scaunele din fata:
21.jpg22.jpg
Ca o prima impresie (a inceput ploaia si n-am avut mult timp de testat) am sesizat ca debitul de aer prin conducte este foarte bun, iar debitul de aer care vine la picioarele soferului si pasagerului s-a imbunatatit. Daca ii pusa ventilatia la picioare, treapta a doua de viteza mi se pare mai mult decat suficienta ca sa asigure un debit ok de aer la picioarele soferului si pasagerului, dar si la pasagerii din spate prin cele doua conducte.
Am facut si un mic ghid de montaj.
1. Desfiletam suruburile torx din spatele tunelului median si din suporturile de pahare:
1.jpg2.jpg
2. Tragem de tunelul median in spate si in sus apoi il scoatem cu totul ca sa avem acces la ultimul surub de la suportul de pahare si il desfiletam si pe acesta:
3.jpg4.jpg5.jpg
3. Detasam mansonul schimbatorului de viteze de suportul de pahare, ridicam putin suportul si bagam mana pe sub el ca sa decuplam mufa brichetei, iar apoi scoatem suportul cu totul:
6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg
4. Eu am dat la o parte si mochetele pentru un acces mai usor:
11.jpg
5. Apoi am identificat in interiorul consolei centrale orificiile aerotermei in care vin montate cele doua conducte:
12.jpg
6. Am inceput montarea propriu-zisa a conductelor. Prima data pe partea soferului. Pozele in ordine: campul de lucru, prima jumatate de conducta, conducta intreaga, mocheta pusa la locul ei.
13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg
7. Apoi am trecut la conducta de la pasager, la care m-am chinuit ceva pana am reusit sa o introduc in aeroterma. M-a si incomodat destul de tare acel burete gri si am fost nevoit sa tai putin din el ca sa pot impinge conducta mai bine:
17.jpg18.jpg19.jpg
8. Sub cele doua scaune, langa decupajul din mocheta se pot vedea doua gauri. In cea mica se vor fixa conductele cu ajutorul agrafelor de mentinere:
20.jpg
9. Iar la final cam asa arata cele doua conducte prin decupajul mochetei de sub scaunele din fata:
21.jpg22.jpg
Ca o prima impresie (a inceput ploaia si n-am avut mult timp de testat) am sesizat ca debitul de aer prin conducte este foarte bun, iar debitul de aer care vine la picioarele soferului si pasagerului s-a imbunatatit. Daca ii pusa ventilatia la picioare, treapta a doua de viteza mi se pare mai mult decat suficienta ca sa asigure un debit ok de aer la picioarele soferului si pasagerului, dar si la pasagerii din spate prin cele doua conducte.
Comment