Arata fain masinuta. Sa o stapanesti sanatos si km multi sa te duca prin tara.
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
Am facut si eu o imbunatatire, montat faruri de SL10. Nu a fost nevoie de modificari cum a trebuit sa faca, colegul bobbyred. Singurul lucru care mi-ar fi placut si mai mult ar fi fost ca in momentul cand aprind faza lunga sa ramana pornita si cea scurta. Dar, poate se poate face ceva modificare in privinta aceasta.
Comment
-
La un SL10 de fabrică rămâne faza scurtă aprinsă și după aprinderea fazei lungi, asta e cu dublu tăiș: mai multă lumină dar și mai mulți Amperi prin blocul de lumini care e oricum firav.
Poate monomaneta e diferită, verific în dialogys
Maneta e identică, sunt doar 2 modele 4 tipuri:
1 cu claxon și fără/cu proiectoare
2 fără claxon și fără/cu proiectoare
1 are același cod pentru orice X52 inclusiv SL10 cel puțin pentru RO.
2 e pentru America de Sud, adică fără claxon, la ei claxonul e pe volan.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Repet, pe un SL10 standard, nemodificat : aprinzi faza scurtă se aprinde exteriorul (H7) iar la comutare pe fază fungă se aprinde interiorul (H1) dar exteriorul rămâne aprins(faza scurtă).
Monomaneta arată la fel, nu o puteam demonta pentru cod, nu era mașina mea.
Mufele de far arată la fel, fără secțiuni diferite de ce am eu pe mașină.
Pe scheme nu e nimic special la SL10 față de X52 normal cel puțin la faruri, deci eu mizez pe o manetă modificată special pentru SL10 - mai săpăm.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Am vorbit cu colegul de la bursa cosmin_uau si el imi zicea ca a mai facut montaj de faruri de SL10 pe X52 si problema ar fi ca trebuie inversate 2 fire in mufa ce intra in far. Astept sa primesc info cu firele ce trebuie inversate. Sper ca aceasta sa fie problema.
Comment
Comment