Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arata fain masinuta. Sa o stapanesti sanatos si km multi sa te duca prin tara.

    Comment


    • arata super!
      le-ai facut tu sau se potrivesc cele originale de logan ph1/ph2 ?
      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

      Comment


      • multumesc, autocolantele le cumparasem pt loganul anterior, sunt de logan 1,dar am schimbat masina intre timp
        au trebuit ajustate pentru a se potrivi pe loganul 2

        Comment


        • Am facut si eu o imbunatatire, montat faruri de SL10. Nu a fost nevoie de modificari cum a trebuit sa faca, colegul bobbyred. Singurul lucru care mi-ar fi placut si mai mult ar fi fost ca in momentul cand aprind faza lunga sa ramana pornita si cea scurta. Dar, poate se poate face ceva modificare in privinta aceasta.

          Comment


          • La un SL10 de fabrică rămâne faza scurtă aprinsă și după aprinderea fazei lungi, asta e cu dublu tăiș: mai multă lumină dar și mai mulți Amperi prin blocul de lumini care e oricum firav.

            Poate monomaneta e diferită, verific în dialogys

            Maneta e identică, sunt doar 2 modele 4 tipuri:

            1 cu claxon și fără/cu proiectoare
            2 fără claxon și fără/cu proiectoare

            1 are același cod pentru orice X52 inclusiv SL10 cel puțin pentru RO.
            2 e pentru America de Sud, adică fără claxon, la ei claxonul e pe volan.
            Last edited by t0rquemada; 10 September 2015, 23:23. Reason: Automerged Doublepost
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Interesant, initial ma gandisem si eu ca ar fi monomaneta diferita. Oare nu se poate face nici o modificare pentru a avea si faza scurta aprinsa cand se aprinde cea lunga(fara a da foc masinii)?

              Comment


              • Normal ca se poate, modificare in inst electrica, cablu suplimentar de sectiune mai mare totul trecut prin relee de amperaj corespunzator. Maneta numai cu rol de comanda.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Si completare la ce a spus Oti: trebuie supradimensionat minusul becului..s-ar incalzi.

                  Trebuie avuta in vedere incalzirea becului!
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • Farul normal are H4, la care NU e o idee bună să îi aprinzi ambele filamente simultan.

                    Farul SL10 are H7 și H1 care pot fi aprinse simultan.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • La h4 nu e bine sa se aprinda ambele faze ca se incinge tare.
                      Plus ca o instalatie fara modificari incalzeste minusul.
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment


                      • Conform dialogys, instalația pe față la X52 normal și la SL10 are același cod, deci aceleași fire, deci proiectantul a calculat ce și cum dinainte.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Adica sa nu se aprinda ambele faze de-odata...
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • Atunci, sa fie diferita instalatia la SL10 fata de X52?

                            Comment


                            • Repet, pe un SL10 standard, nemodificat : aprinzi faza scurtă se aprinde exteriorul (H7) iar la comutare pe fază fungă se aprinde interiorul (H1) dar exteriorul rămâne aprins(faza scurtă).

                              Monomaneta arată la fel, nu o puteam demonta pentru cod, nu era mașina mea.
                              Mufele de far arată la fel, fără secțiuni diferite de ce am eu pe mașină.

                              Pe scheme nu e nimic special la SL10 față de X52 normal cel puțin la faruri, deci eu mizez pe o manetă modificată special pentru SL10 - mai săpăm.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Am vorbit cu colegul de la bursa cosmin_uau si el imi zicea ca a mai facut montaj de faruri de SL10 pe X52 si problema ar fi ca trebuie inversate 2 fire in mufa ce intra in far. Astept sa primesc info cu firele ce trebuie inversate. Sper ca aceasta sa fie problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google