Ia sa iei masina tatalui tau intr-o zi cand o sa fie f cald afara, desi cam greu in perioada asta, da si drumul la a/c, si sa-mi spui dupa vreo 2-3 plecari daca nu cumva iti vine sa ii dai foc
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
si cu aerul conditionat aprins mi s-a intamplat. dar, daca turez motorul la 2000 ture sau mai mult, nu se strica ambreiajul de la atatea plecari?
mie nu mi-e de alta, decat de abreiaj si roti. altfel, la mine nu pleaca. dieselul e diferit total la mine, ridici putin abreiajul si daca vrei accelerezi, daca nu poti sa astepti pana se cupleaza de tot, eu accelerez mereu.
dar la masina lui chiar e incomod rau de tot, niciodata nu am mai condus asa ceva, nici masini cu carburator si de 45cp
Comment
-
Originally posted by old_radu View Post...in ce priveste "piesa" , trebuie facuta o rectificare , eu faceam referire la "piesa " dintre scaun si volan nu la cea dintre volan si pedale , nu de alta , dar am citit si in alta postare ca s-a facut aceiasi greseala din eroare
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Spray cu ceara, uleiul nu mai este de actualitate, doar pt lowcost. Eu am cumparat din Practiker, Nigrin (fara furtun), confectioneaza un furtun din izolatie de cablu electric, in capat poti sa pui tija din plastic cu care vine spray-ul (o tai cu un cutter din cea din capul spray-ului). Gasesti tu gaurile pe unde bagi, ai grija sa ai lavete la indemana pt stergerea urmelor. Dupa ce se usuca nu mai sunt probleme, doar cand o sa fie f cald se mai prelinge putin. Eu am protejat farurile cu banda adeziva (din cea de hartie), am bagat in aripa, pe acolo intra apa in mers.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Am gasit o parte din pozele facute in timpul operatiunii izolare suplimentara cu ceara (au mai fost puse pe site, nu stiu unde). M-am invatat minte, cand desfac ceva de pe masina, am la indemana si un spray cu ceara. Descopar tot felul de gauri, cu acces la interiorul caroseriei (ex: dem. grila fata, fete usi) si sunt locuri unde tabla face condens sau se strange apa (sta mai mult decat trebuie pana se usuca).
PS
In poza 3 este haionulAttached Files- izolare ceara 1.jpg (175.8 KB, 425 views)
- izolare ceara 2.jpg (218.1 KB, 422 views)
- izolare ceara 3.jpg (175.1 KB, 427 views)
- izolare ceara 4.jpg (194.9 KB, 419 views)
- interior portiera 1.jpg (80.8 KB, 410 views)
- interior portiera2.jpg (155.8 KB, 309 views)
- izolare praguri1.jpg (98.2 KB, 325 views)
- spray Nigrin cu tub.jpg (143.8 KB, 320 views)
Last edited by Oti; 21 September 2015, 08:41.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Dau un sfat: Faceti-va in PC un folder "Dacia xxx" si in el puneti tot ce va intereseaza, util, pentru masina. Sunt documente care pot sa dispara de pe net, sau userul poate sa fie "banned" (ex : mumus) si sa nu ne mai putem ajuta intre noi.
Ex la mine: Dacia Sandero/Protectie anticoroziva/poze.....„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
oo da, mare dreptate ai!
cand s-a schmbat platforma elforum, s-au pierdut muuuuulte.
oricand e util un astfel de folder, doar ca de multe ori stiind ca e pe net, tot pe net re-downloadez )
@Oti, ti-ai montat inchiderea aftermarket? sau asa "este" expusi actuatorii la logan 2?Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
Sandero ACCES este fara inchidere, fara filtru polen, fara recirculare aer, fara burdufuri cablaj in portiere, este fara.... fara....stiu sigur ca are portiere, roti, caroserie, la motor nu sunt sigur....inca mai caut.
PS
Informatii suplimentare pe sanderoclub, acolo am scris jurnalul masinii.Last edited by Oti; 21 September 2015, 09:25.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment