Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...Scuze pt.off-topic !
    Originally posted by Oti View Post
    Bine ai revenit "batrâne", credeam ca ne-ai uitat...
    ...nu v-am uitat domnilor , citesc aproape tot , zilnic si constat ca sunt "chestii" care ma depasesc , unele sunt chiar interesante si multe sunt din categoria "hai sa batem campii".
    ...nu stiu daca vopseaua albatru (bleu navy) are lac , "exploatez" 2 masini vopsite in aceasta culoare (fabricate la un interval de 1 an , au vechime de 2 respectiv 1 an) si pot sa afirm ca este o vopsea extrem de sensibila la actiuni mecanice (orice atinge masina , lasa urme, zgarieturi )
    ...un alt neajuns care ma deranjeaza extrem este faptul ca nu se poate regla ambreiajul
    ...in rest sunt multumit de masina , cel putin pana acum.
    ...ca sa fiu on-topic , rog idei in ce priveste cele 2 neajunsuri mentionate : vopsea "subtire" , asta ca sa nu zic extrem de sensibila (atentie mare la spalat !!!) si problema ambreiajului care "prinde " mult prea sus si din cauza aceasta vor apare uzuri premature (am specificat intr-o alta postare ca sunt obisnuit ca ambreiajul sa "prinda" mai jos , la fel cum se intampla la majoritatea masinilor pe care le conduc , intermitent conduc 6 masini)

    Comment


    • Intrebari grele, la vopsea - alta vopsea, la ambreiaj - te obisniuesti cu reglajul de fabrica. Parerea mea, cine are idei mai bune sa scrie.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • In legatura cu problema vopselei daca ai bani de aruncat sau nu ai ce face cu ei, te poti duce si poti colanta masina cu folie transparenta(la fel ca la taxi) si atunci orice actiune care poate genera zgarieturi va fi suportata de aceasta folie.
        Iar in ceea ce priveste ambreiajul, eu incercat pe cat posibil ca atunci cand plec de la semafor, sa ridic mai intai de el cam un sfert de cursa, moment in care accelerez putin si il eliberez incet pana la capatul cursei, iar masina pleaca fara niciun de problema. Poate nu e ceea mai buna metoda dar asa am observat ca nu trebuie sa accelerez foarte mult ca masina sa plece de pe loc.

        Comment


        • Aici nu se pune problema de condus, ci de reglat ca sa semene cu celelalte masini, altfel....este cum ai avea mai multe "neveste".

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • @ Oti
            ...good point !

            Comment


            • Referitor la zgarieturi, nu este problema vopselei, ci a stratului de lac:daca-l zgarii raman urme.lacul este la fel.doar ca pe unele culori sunt mai vizibile zgarieturile.prin polish nu faci decat sa subtiezi lacul si sa ajungi mai usor la vopsea/grund.daca nu vreti zgarieturi, nu mai zgariati masinile

              Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

              Comment


              • Originally posted by maryurs24 View Post
                daca-l zgarii raman urme.lacul este la fel.doar ca pe unele culori sunt mai vizibile zgarieturile.

                Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
                repet ! culorile nemetalizate nu au strat de lac, ci lacul e amestecat in vopsea.
                intereseaza-te inainte sa ne sfatuiesti sa nu mai zgariem masinile.
                la blu navy, daca treci putin cu unghia pe ea, vopseaua se duce de parca ar fi var. si o frunza o zgarie.

                Comment


                • Prietene,lucrez in vopsitorie la dacia de 10 ani.stiu si parametrii la care se aplica lacul.robotii de lac aplica la un interval de 15 minute dupa ce se usuca vopseaua.masina mea e alba,nemetalizat si are lac.daca vrei,facem un pariu si iti filmez traseul unei masini nemetalizate fata de una metalizata, poate am noroc si le prind una dupa alta, si ca castig propun sa recunosti ca vorbesti aiurea

                  Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Întrebare?
                    Câte sunt lăcuite si care nu sunt pana la urma
                    Sau este in funcție de nivelul de echipare?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Toate sunt lacuite.nu exista caroserie fara lac.daca pe o caroserie indiferent de culoare(in vopsitorie nici nu se cunoaste gradul de echipare) nu se aplica lac , acea caroserie se revopseste integral.

                      Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                      Comment


                      • facem pariu. daca dau cu unghia ajung la grund.

                        Comment


                        • Cu prima ocazie cand prind caroserie bleu navy intre culori metalizate filmez si postez.acum mai depinde de unghiile fiecaruia

                          Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                          Comment


                          • daca erau lacuite de ce mai scria asa ?!
                            "In manualul masinii scrie ca masinile cu vopseaua nemetalizata nu trebuie spalate la spalatorie cu aparat sub presiune (se recomanda spalarea cu galeata si cu un burete sau o laveta) si nici nu trebuie ceruita masina."
                            Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.


                            posteaza filmele aici, "sa vada si ochiul nostru".

                            Comment


                            • Eu nu recomand spalarea cu galeata la nici o masina.vorbim dupa ce revin cu filmarea si atunci poate va convingeti multi , si nu mai credeti toate prostiile

                              Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                              Comment


                              • in ce vopsitorie lucrezi tu ? cum sa prinzi una nemetalizata, orice culoare, intre altele metalizate ?!
                                doar nu schimba aia culoarea la fiecare masina, ca nu sunt oua de paste sa faca una albastra si doua rosii...
                                daca vorbesti de vreun service dacia, e neconcludent. vorbeam de fabrica, unde se vopsesc pe serii cu aceeasi vopsea.

                                ia manualul si vezi ce recomanda fabricantul...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google