Masina chiar arata bine , mie unul imi place , dar inainte de a pune alte briz-brizuri , ar trebuii sa fi umblat mai bine la antifonare si la calitatea tablei . Iar acesta fiind un model aniversar , ar fi trebuit niste motorizari de top , nu 1.2 - tare imi e ca astea sunt masini ramase pe stoc , impopotionate putin si GATA .... modelul aniversar , Logan 10 ani , special facut doar pt romani .... ce mandrii trebuie sa fim
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mr.K View PostAi uitat Peugeot.
S Klasse 2014 le are fix asa.
Au recunoscut ca au dat rasol la design, au avut o perioada de ratacire.
Zi-mi ce servesti, ca vreau si eu!
Asta-i S-ul 2014: http://www.netcarshow.com/mercedes-b...llpaper_7b.htm
Acum, va rog sa reveniti la subiect!If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Pacat de aeratoare ca sunt tot rotunde. Nu stiu cat de eficiente sunt, dar ca design sunt urate. O alta schimbare buna ar fi fost claxonul pe volan, dar trecem peste. Detalii, detalii...
De premii nu zic nimic, cat se inscrie pentru premiile alea pana la urma? Toti care se inscriu o fac pentru masina, dar mai bine dadeau o lada de bere ca si "premiu de consolare" in loc de tricoa!e...
Comment
-
Daca imi permiteti o parere. Inainte sa spuneti de ce masina asta, fiind si o editie aniversara, nu are motor mai puternic si alte dotari de top, ganditi-va putin. Aceasta masina aniversara este defap un Renault Logan, Renaul Symbol sau Dacia Logan aproape exact cum se ofera de cativa ani in Rusia, Brazilia sau Turcia. De ce la ei se ofera asa ceva si la noi doar acum, la o aniversare? E simplu: Romania nu este nici Turcia, nici Rusia si nici Brazilia. V-ati interesat cate Dacii se vand pe acele piete comparativ cu Romania?
Romania pentru Dacia este o piata slaba, cu vanzari slabe pentru ca masinile sh au intaietate. Nu poti sa ai pretentia de a avea disponibile asemenea dotari cand de-abea se vinde un Logan cu motor de 1.2, pentru ca masina este considerata scumpa. Defapt acesta este motivul pentru care motorul 1.2 TCe este oferit pe Duster, nu si pe Logan. Pretul lui Duster este mai mare si amortizarea costurilor de asamblare si montare a unui astfel de motor pe o masina de peste 14000 de euro evient ca se face altfel fata de o masina care ar fi cu 3-4000 de euro mai putin. Ideea este ca pentru Renault nu prea este rentabil. Daca ar creste vanzarile Dacia in Romania, lucrurile ar sta altfel.
Comment
-
Comment