If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Am fost eu astazi sa ma inscriu cu un cod. Evident, necastigator pentru tricou sau sapca dar am intrat in tragerea la sort pentru bolid. Nu iti trebuia imprimanta, doar o foaie si un pix/ telefon sau memorie buna.
Am fost si eu astazi la Amat,insa cei de acolo nu au luat in considerare codul pe care il detineam pentru ca nu era imprimat si mi-au dat ei altul.Bineinteles ca nu am castigat nici unul din premiile pe loc si am intrat la trageri.
Mult noroc tuturor participantilor !
asa scrie si in regulament. e postat mai in urma de un coleg. nu se ia in considerare decat originalul scos la imprimanta.
si nici nu mai am timp. maine dimineata plec la socrii, pe langa snagov, si fiind duminica inchid devreme. e doar pana in 29.
de fapt asta era si ideea lor. inscriere intre 27 si 29, dintre care 2 zile sambata si duminica. ca sa nu mai fie nevoie sa dea masina.
eu vrut sa-mi iau protectii laterale de usa cum are logan aniversar. Cand am auzit pretul m-am taiat ca maioneza -1000 lei toate 4 buc.
Plus ca trebuie sa dai gauri in usa sa le prinzi.
am vrut sa vad cat costa si jantele de 16 (gume 195/55/R16) dar nu a gasit codul lor nici dupa seria masinii expuse la vanzare,
..... m-am inscris si eu la un logan cu ocazia asta. daca il castig ii iau farurile , jantele si fac schimb cu ale mele. Dupa il vand. .... vise
Daca vreti i mica filmare cu Logan 10 ani....acum se incarca.
Am reusit sa conduc Duminica editia limitata Logan "edition 10" , varianta 1.5 dci -75cp
Plusuri si minusuri ,pur subiective :
+ Antifonare mult inbunatatita ; + Suspensie armonioasa ,fara troncaneli inutile ; + Cuplu motor prezent inca de la turatii joase (1500 rot/min); + Atmosfera interioara placuta fata de PH1;
- Scaune la fel de pacatoase (sezut scurt ,reglaje spartane ); - Volan mai subtire decat la ph 1 (pentru doamne si domnisoare ): - Lipsa roata rezerva (doar o tentativa de compresor intr-un suport de scartz ) - Chederul de pe marginea plafonului lipit in doru' Lelii ; - Scapari mari la finisaje ,imbinari realizate grosolan , in special la portiele spate ; - Sistem Media Nav greu de urmarit cand masina e expusa la soare .
Concluzie :personal, nu as da 500 de euro in plus fata de varianta Laureate .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment