Nu cred ca este mare diferenta din punct de vedere al demarajului intre logan aniversar si cel normal. Jantele mele pe 16 sunt echipate cu anvelope de 195/55/r16 si astfel cred ca se pastreaza raza rotii pentru nu modifica vitezometrul. Singura diferenta este balonul care este ceva mai mic si cred ca zdruncina un pic mai tare dar ofera o stabilitate si precizie mai buna in viraje. Dar una peste alta cred ca sunt detalii nesemnificative pe care nu le remarci in condusul de zi cu zi.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eact asta voiam si eu sa spun, pe logan aveam aliaje turcesti si se simtea la mana ca sunt mai grele decat tablele... La consum nu se simte nimic...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
La o masina care puterea motorului raportata la greutatea acestuia este la limita de jos se simte aproape orice.
Logan aniversar este destul de echipat ai greutatea acestuia ne este de neglijat.
Au scos roata de rezerva si cricul din schema si au mai castigat acolo cateva kile bune.sigpic
Comment
-
Originally posted by teddy16 View PostDragi colegi, detin un golf 3 1.8 90cp care, desi este o masina obosita o simt mai bine la viteze de peste 90 km/h fata de actualul 1.2. Anyway... cred ca suntem cu totii de acord ca acest motoras nu este unul pentru a face sport. NU, cu siguranta NU. In oras se descurca excelent, cu sau fara ac pornit. La drum lung trebuie sa stai linistit, lucru pe care pe mine nu ma deranjeaza deloc. 60-70 in localitati si 90-110 in afara mi se pare destul pentru drumurile si situatiile din traficul nostru. Ca sunt altii cu S4 si tra la la treaba lor, sa depaseasca cat vor ei oricum la o distanta de 300 km va spun sigur ca nu economisesti mai mult de 30 min daca mergi blana. Drumuri bune!
Comment
-
Am ramas dator cu un raspuns pt colegul Mariusgny.
-Logan 10 ani pleaca de la 9400 e pt 1,2 16v fara Media Nav si vopsea metalizata si alte optiuni si ajunge full la un pret de 10350 e,acceptabil dar cu un motor slab.
-Logan 10 ani 1,5 Dci 75 cp pret de pornire 11300 e si full ajunge la 12250 e,l-a banii astia stimate coleg ai de ales multe masini poate nu chiar full si nu diesel,dar ai alta calitate,nu arunc cu noroi in Dacia dar Logan 10 ani 1,5 dci mi se pare scump,de 10.000 mai bine ei un Logan Laureate 0,9 tce,un motor mai bun si mai nou ca 1,2.
Inca un argument pt colegu,am zis ca in alte tari se comercializeaza dacii mult mai dotate ca la noi si din anii 2012-2013 si asa este sunt dovezi pe net,Renault Symbol se fabrica la Mioveni,are un alt aspect si un interior mai placut si de aici concluzia ca la noi se comercializeaza masini mai slabe din punct de vedere estetic si cu un interior inferior.
Asta este parerea mea,daca am gresit cu ceva preturi imi cer scuze.
Comment
-
Ideea e ca la turci acel Renault Symbol(Logan Aniversar) ajunge cam pe la 14-15.000€
Si inca ceva nu este un interior inferior este doar alt model aingura diferetza este ca are butoanele geamurilor electrice pe usa dar te arde la pret.sigpic
Comment
-
O cofigurare scurta si a iesit 69.000 ron cam 15.000€Attached Filessigpic
Comment
-
Nu rezolvi nimic daca o sa compari pretul unei masini in tari diferite. In Danemarca acelasi Logan se poate duce in 20.000 de euro, dar raportat la venitul lor minim de 2.000 de euro net, nu spune nimic.
Se pare ca modelul aniversar nu se vinde, doar niste butoane pe portiere, jante de tabla scobite frumos, motorizare astmatica pe benzina, e si normal...
Stoicane, ocupatia de aparator Dacia te prinde foarte bine, chiar de iti rapeste tot timpul liber.Last edited by mr.K; 10 August 2014, 16:54.
Comment
Comment