'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Hassero:
    Exact asta se astepta.
    Mai bine faceau 1000 de bucati, 500 cu 1,2 115Cp si 500 cu 1,5 110Cp. Clima automata, jante pe 16 si ....atat!
    Aveau toate igredientele prin curte...ba chiar si CV automate prin magazii.
    Si chiar ar fi fost coada la ele.

    Comment


    • Cele mai cumparate motoare de la dacia sunt 1.2 75 cai. Dealer-ul de aici mi-a zis ca foarte putine 0.9TCe s-au vandut pana acum in zona.

      Daca asa putine vanzari are 0.9TCe, crezi ca s-ar fi inghesuit lumea la 1.2TCe?

      Comment


      • Daca asa putine vanzari are 0.9TCe, crezi ca s-ar fi inghesuit lumea la 1.2TCe?
        In mod sigur ar fi alta discutie; pentru ca H5Ft e... motor.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • 1.2 si 1.4 mpi e lesinat,desi problema aici consta in cutia de viteze, 1.6 mpi 8 v cel de pe logan ph2 era si ala lesinat, ca l.au facut E5 si l.au gâtuit , parca nu era suficient de fâsnet, 1.6 16 v tragea bine dar consuma 10,11 L/100km in oras ,1.5 Dci e bunicel , are cuplu bun, dar costa prea mult la achizitie ,iar intretinerea e scumpa , daca bagau 1.2 tce iar nu era bine, ca sigur costa mult masina ,iar pentru cei care merg ca pensionarii si schimba numai la 2000 rpm, sigur ar fi aparut probleme in timp.. daca bagau 0.9 ala era polizor , etc..
          Daca puneau un motor de 2.0 aspirat era cel mai bine ptr români..aaa defapt stai, ca si atunci era nasol ca ala consuma cam mult, si era impozitu mare si asigurarea, dar daca o treceam pe numele lu mamaie se rezolva ultima problema
          Oare ce motorizare ar fi fost pe placul tuturor la "Logan 10 ani" ?

          Comment


          • 2.0 benzina turbo de 204CP. Sa fie lumea multumita.
            (Nu bagi ultima tehnologie pe Dacia deci nu sariti cu cel de 2.0 turbo de 275CP)

            Comment


            • toti pe acest topic ati vrut motorul cel mai puternic... statisticile spun ca doar 5% din loganuri s-au vandut cu motorul 1.6 16valve

              Comment


              • Sa nu uitam ca pe forumuri in general intra si au cont doar persoane sub 40 ani, mai sunt si exceptii, dar putine.

                Iar tineretul vrea putere, vrea tuning... vrea lux...dar vrea si economie de combustibil

                Iar un om mai in varsta, poate deja cu familie, se uita la spatiu, consum confort, in nici un caz putere. Puterea cred ca este undeva la finalul listei.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • un om mai invarsta, cand si-a luat masina, a zis ca vrea 1.6 si cel putin 100 de cai, tata la 55 de ani cand si-a luat opelul a zis ca vrea si el sa depaseasca mai in siguranta, venind de pe o supernova; acum o arde elegant cu 120 130 pe orice DN cu 115 cai twinport.
                  era diferenta de cel putin 1500-2000 euro intre un laureate 1.4 si un prestige 1.6 16v si-atunci normal ca prea putini au dat diferenta respectiva pentru un motor mai puternic, pretul a facut diferenta, nu ca oamenii n-ar fi vrut masini mai puternice
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Depinde, daca taicatu a vrut putere nu poti generaliza din asta nimic...taicamiu nu a vrut 1.6 ... Si nu era de bani...
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Am urmarit topicul si mi se pare ca multi dintre voi exagereaza foarte mult. Dupa cum am mai spus eu nu am fost fan Dacia si nici nu cred ca sunt, acum ca detin una. Faptul ca mi-am luat modelul 10 ani asta nu inseamna ca sunt naiv. 7600e si am o gramada de spatiu, finisaje decente, stabilitate ok si nu in ultimul rand cosum foarte bun pt un motor pe benzina. Azi mi-a consumat pe o distanta de 35km, mers numai in oras bara la bara aproape, numai la ore de varf, cu o vit medie de 16 km/h si ac-ul pornit-9.5%. Cu un Passat 1.9tdi model 2007 in aproximativ aceleasi conditii scoteam 8.5-9%-mare fas.

                      Cu sigurata o sa simt lipsa de putere pe un drum montan, virajat dar ma voi adapta situatiei si nu cred ca voi muri de nervi daca nu o sa ma pot tine dupa vre'n X5.

                      Momentan atat mi-am permis si asta cu eforturi destul de mari. In viitor cand voi avansa din punct de vedere social, material si tra la alaa imi voi lua cu siguranta un gti sau scirocco . Daca voi va permiteti sa o "ardeti" asa cum a spus colegul cu ceva puternic foarte bine, pe mine nu ma incomodati cand depasiti cum nici eu nu va incomodez atunci cand voi plati revizii de 2 ori mai mici decat voi. Drumuri bune!

                      Comment


                      • Felicitari pentru achizia facuta.
                        Eu am zis ca la L2 10 ani motorizare a fost singurul incovenient pentru mine.
                        Era frumos sa ai disponibil toate ce 4 motorizari si pe acest model
                        sigpic

                        Comment


                        • la sub 8000 se merita, multi km fara rugina iti doresc.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Originally posted by mumus View Post
                            Depinde, daca taicatu a vrut putere nu poti generaliza din asta nimic...taicamiu nu a vrut 1.6 ... Si nu era de bani...

                            Oricum ,sa recunoastem ca loganul cu motorul de 1.4 , cum i.ai bagat câteva bagaje in portbagaj, s.a terminat cu depasirile..chiar si daca dai treapta inferioara, trebuie sa.ti iei avânt bine ,si sa te asiguri ca ai timp lejer sa depasesti , altfel, te trezesti in depasirea unui tir care merge cu 90km/h ,ca masina trece de 4000rpm, te duci disperat spre 5000 rpm ,si tot esti in dreptul tirului ,si nu.l depasesti, si observi ca te apropii de ala din fata, crezând ca ai timp, si asa se intampla multe nenorociri.
                            Si tata când a luat masina , a cumparat.o cu motorul de 1.4 crezând ca e suficient, ca apoi sa spuna ca i.a parut rau ca nu a luat 1.6 8v macar..nu pentru mare putere, ci pentru demarajul si reprizele necesare unei depasiri, care la 1.4 lipsesc cu desavârsire.

                            Comment


                            • Se poate face chip chirip la 1.4 si trage mai bine. Dar nici cu 1.4 stoc cu 4 persoane si portbagaj plin nu am avut emotii in depasirea tirurilor. In a 3-a de la 80km/h trage decent pana la 120km/h. Dar deh unii nu pot depasi in siguranta nici cu 150CP...

                              Comment


                              • Adevarul e ca te adaptezi. Eu m-am obsinuit cu depasirile la 1.2, le fac fara emotii. Le-as putea face si cand distanta e mai scurta fata de cel de pe contrasens, dar nu vreau sa le dau emotii celor ce vin din fata, cum de altfel nici mie nu-mi place sa vad noaptea cum depasesc cretinii la limita si trb sa franez sau sa trag dreapta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google