'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Las ca au pus tamburi ventilati; nici dieselul nu are discuri pe spate
    Cat despre frane ceramice..... vise. Costa cat un logan
    My Ride sigpic

    Comment


    • Cat despre frane ceramice..... vise. Costa cat un logan
      Ziceam doar cu ce vine o editie limitata la masinile scumpe.

      Tamburii ventilati cred ca-s inventie pur a Dacia, ventilarea nu se face ca la discurile ventilate, ci pe exteriorul tamburului, deci eficienta e apropiata de cea a unui tambur normal, n-are decat niste neregularitati pe suprafata, cat sa disipe mai repede caldura fata de un tambur normal? In fine e ceva in plus, foloseste sau nu, la cum franeaza Logan-ul, chiar nu conteaza.

      Marimea discului/tamburului conteaza in primul rand, ventilarera lui conteaza la franari violente repetate in timp scurt. Gen coborari in tromba de pe munte, ceea ce un om normal nu face, daca nu participa la campionatul national de raliuri, clasa Logan. Mai ales cu un Logan 1.2 sau 1.5 dci, perfecte pentru curse.
      Last edited by mr.K; 14 August 2014, 08:24.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Tu ce ai diferit? Ca rugina e comuna, probabil. Macar de era caroseria galvanizata.

        Pai, cu rugina nu am ce sa zic, am avut prob la partea de cadru luneta. Cand am zgariat muchia pragului pe Bicaz, am observat un strat gros alb intre vopsea si tabla. Poate ca partea aia o fi galvanizata. Cine stie? De restul caroseriei nu ma pot pronunta.

        Ca si diferite, story era intre preferance si laureate. Preferance-ul nu stiu ce avea, dar fata de laureatul de la acea vreme aveam discuri ventilate, pompa de servodirectie electrica, plansa de bord nu era neagra in intregime (o parte e bej, in poza bordul e gresit), tapiterie story gri cu insertii si margini albe si centuri de siguranta albe. Toti cei pe care i-am avut in masina au ramas placut impresionati de interior. Si in plus fata de modelele anterioare si ulterioare aveam conductele de ventilare picioare pasageri spate, plus toate deflectoarele din fata, spate si dedesubt.

        In plus, din avion se poate recunoaste pentru ca are stickerul de sub "Logan" pe portbagaj ca in semnatura.

        Or mai fi si altele, pe care poate nu le-am sesizat, desi treaba cu discurile si pompa de servo nu erau date pe site.
        Nu sant multe chestii, dar fac sa fie diferita masina fata de restul surorilor de pe drum.
        Attached Files
        Last edited by balooo; 14 August 2014, 08:38.
        sigpic

        Comment


        • Franele ceramice sunt optionale la toate masinile
          Tamburii de pe dacia au defapt niste aripioare, care cica ajuta la racire. Doar am vazut, nu am testat
          Cat despre discurile ventilate, te contrazic.
          La mers pe oras, cu franari repetate, discurile se incing relativ repede. Ca sa nu mai vorbim de un drum de munte unde esti nevoit sa cobori si cu frana. Cu cat temperatura discurilor si a placutelor creste, cu atat scade eficienta la franare. (La ceramice efectul e invers)
          E clar faptul ca e mai bun unul ventilat, comparativ cu unul ne ( acelasi diametru)
          Mai ia in calcul si un condus mai sportiv si vei vedea ca sunt necesare
          My Ride sigpic

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Ziceam doar cu ce vine o editie limitata la masinile scumpe.

            Tamburii ventilati cred ca-s inventie pur a Dacia, ventilarea nu se face ca la discurile ventilate, ci pe exteriorul tamburului, deci eficienta e apropiata de cea a unui tambur normal, n-are decat niste neregularitati pe suprafata, cat sa disipe mai repede caldura fata de un tambur normal? In fine e ceva in plus, foloseste sau nu, la cum franeaza Logan-ul, chiar nu conteaza.

            Marimea discului/tamburului conteaza in primul rand, ventilarera lui conteaza la franari violente repetate in timp scurt. Gen coborari in tromba de pe munte, ceea ce un om normal nu face, daca nu participa la campionatul national de raliuri, clasa Logan. Mai ales cu un Logan 1.2 sau 1.5 dci, perfecte pentru curse.
            Pai si ce preturi au editiile lumitate marcile mentionate de tine?
            Decat un 1.2 clasic mai bine cel aniversa are dotari suplimetare la preturi decente fata de cel neaniversar
            Hai sa nu spune tamburi ventilati si sa spun tamburi cu radiatoare.
            sigpic

            Comment


            • Cat despre modelul aniversar, iti cumperi ce iti place tie, nu ce le place altora. Masina are mici detalii in plus care fac diferenta fata de cele de serie. Mie personal imi plac, mai ales iluminarea din bord. Pacat ca nu are motorizarile care ar trebui sa le aiba, aici fiind vorba, probabil, de o idee de marketing
              My Ride sigpic

              Comment


              • Probabil au analizat si ei vanzarile si au ajuns la concluzia ca cele mai vandute motoare sunt cele de 1.2 16v si 1.5 dci de 75 cp.
                Interesul e sa scape repede de ele.
                sigpic

                Comment


                • Evident, doar nu scoti un model aniversar sa-l vinzi in 2 ani
                  My Ride sigpic

                  Comment


                  • La fel a fost si cu Story, au avut doar 1,2 16v, 1,5 dci 75 cp si 1,6 85 cp. Dieselul iesea din discutie, la fel si 1,2.

                    Daca exista si 1,6 16v, il luam pe ala. Dar nu mi-a convenit sa dau 400 de euro in plus (din cei 900 unde 500 era diferenta de motor pe care as fi dat-o) pe brizbrizuri complet inutile pt mine, gen bandouri vopsite, manere exterioare vopsite, baghete decorative si alte cateva de genul. Compul de bord l-am folosit de 3 ori in 7 ani la taicameu, deci ma puteam lipsi de el fara probleme, in schimb nu am oglinzi electrice. Asta e singura chestie pe care mi-as mai fi dorit-o de pe laureate pe langa motorul de 1,6 16 V.

                    Dar pretul de 7600 de euro dati pe masina cu AC, ABS, servo, radio cd cu bluetooth si USB, cu tot cu packul proiectoare ceata, geamuri electrice fata, inchidere centralizata pe telecomanda, vopsea metalizata, motor decent si cu aproape tot ce trebuie a fost mai mult decat excelent.
                    In banii astia nu gaseam nimic alternativ decent.
                    Last edited by vitriol; 14 August 2014, 14:25. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Allyn_y View Post
                      Are 116 cp asta era esenta,ca e 316 sau 320 nu ma intereseaza detaliile ca nu sunt maniac bmw.
                      mcornel -chiar interesanta stirea ..in curand va fi si start stop obligatoriu sa fii convins
                      Pe forumul Logan nu prea gasesti fan BMW, insa e diferenta mare intre un 316(motor de 1,6) si 320(motor de 2.0 litri). Motorul 316 avea 116 cai in 2000, acum are 136 cai, iar cel de 320 are variante de la 150 cai - 170 cai(E90) - 184 cai(F30).

                      Comment


                      • Cum nu gasesti fani BMW aici? Toata lumea saliveaza la strugurii acrii. Toata lumea vrea bembeu. Doar putini isi permite, care este. ;)

                        Comment


                        • Eram putin ironic.
                          Eu prefer o Octavia RS de 33k euro(cu multe dotari) decat un BMW 320 de 35-40k euro. Dar nah, imaginea pt unii e mai importanta, desi e o imagine falsa si o impresie eronata.

                          Comment


                          • Originally posted by Archangel80 View Post
                            Motorul 316 avea 116 cai in 2000, acum are 136 cai, .
                            Nu inteleg de ce ma contrazici.. dar poti arunca o privire aici :


                            ps: madhorsefuzzy are dreptate dar daca erai ironic am inteles ..apropo referitor la ''putini isi permite care este '' acum 2 zile asteptam pe cineva intr-o intersectie in Craiova,in 25 de min am numarat 12 bmw seria 3 e 90. Deci treaba cu ''permisu'' nu prea mai e valabila.. bmw-urile sunt cele mai multe in cr din trioul german de departe si probabil din Ro, A4 iar f multe,iar Mercedes f rare
                            Last edited by Allyn_y; 14 August 2014, 12:05.

                            Comment


                            • Originally posted by Archangel80 View Post
                              Eram putin ironic.
                              Eu prefer o Octavia RS de 33k euro(cu multe dotari) decat un BMW 320 de 35-40k euro. Dar nah, imaginea pt unii e mai importanta, desi e o imagine falsa si o impresie eronata.
                              Si eu, dar incearca sa-i convingi ... si vezi ce iese ...

                              Comment


                              • Eu prefer un Focus ST, dar ideea era daca v-ati cumpara sau nu Logan aniversar.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google