If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Eu in oras schimb la 2500.
Cand merg in exterior, la 80-90 depasesc cu 3, la 115 dau 4 si cand am terminat depasirea imediat 5 pana la 130-140-150. Inferioara si pedala la fund, altfel te rogi de ea.
Eu zic ca a 3-a la 115 e mult. cred ca are 6000 de ture. Si e si foarte zgomotos.
Si eu depasesc in treapta inferioara, dar eu la 120 dau a 5-a ca e mult.
Si la a 4-a la 120 e zgomotos tare, dar intr-a 3-a?
Pai si eu in depasiri ii dau peste 4000 Rpm , dar tu vrei sa zici ca daca mergi in oras constant , sub 3500 Rpm nu scazi ? )
Da, merg normal cu minim 3500, acolo unde e cuplul maxim, si am si pedala de la 3500 in sus daca e cazul, asta inseamna decit viteza 1 si a 2-a prin oras, a 3-a nu am unde prin oras. Asta inseamna zgomot in masina, consum cum am zis. Depasiri in extraurban plec in depasire de la 4000 pina in 6000, asa merg eu si n-am avut probleme decit ca sigur m-au injurat altii ca nu stau la coada la depasit TIR-uri
Sa-i lasam pe aia care au cumparat si bravo lor ca si-au permis, sa vorbeasca despre model.Sa ne povesteasca cum e cu climatronicul ,cum e consumul etc.Astia care fac liniute sa mearga la ..liniute.
Daca un posibil cumparator, intra aici si citeste, nu intelege mai nimic, topicul ar trebui curatat, informatiile aici, bascalia la cafenea.
Cumparatorul intelege ca Logan aniversar e o masina facuta in bascalie, cel mai neputincios motor pe benzina imperecheat cu cel mai "avansat" interior din gama Logan. Nu toata lumea apreciaza dieselul, si cu atat mai putin diesel cilindree mica de la Renault.
Dotarile unice pentru Romania sunt de serie pentru restul lumii.
Asa ca, daca Dacia a facut bascalie de clientii romani, facem si noi de Dacia.
Propun moderatorilor sa deschida un al treilea thread legat de rugina, dupa cele pentru L1 si L2, sa fie unul si pentru Logan aniversar.
Poate ca tu(Domnule K) si cu yo nu mai suntem fani Dacia.Trebuie sa-i lasi pe altii sa-si aleaga tigaia.Indiferent cat Batman ,Batman! o sa faci pe langa ei tot lighaen or sa-si cumpere.E bine ca-si permit.Bravo lor!
E bine sa fii informat...
Oamenii hotarati aleg oricum Dacia, indiferent ce as scrie eu. Trebuie sa testeze pe pielea lor ceva, pentru a se convinge. Bine, testele ii vor costa niste banuti, pe care nu ii vor mai recupera in totalitate, sau chiar ii vor pierde in mare parte.
Si eu daca as avea bani de pleasca poate as icerca sa vad cum e.Probabil ca 1.5 dci 75, cu ac automat nu are cum sa fie daunator.La tigai castigi doar daca esdti samsar.Daca iti plc tigaile cheltuiesti ..fara numar,mereu pui din buzunar pentru ceva mai bun sau mai puternic.
Pai nici eu nu am lag, insa toata lumea zice, in special cei cu acceleratia pe cablu, ca are lag. Neavand 1,6 16v Euro 4 si neconducand asa ceva, am mentionat de lag, deoarece toti neavenitii zic de chestia asta ca pana in 2000 rpm are lag. Eu cronometrat am reusit sa ating suta in 10,4 sec, nu ca ar conta, insa cei care cred ca 1,6 16v euro 5 e cam gatuit, nu au mers cu el. E gatuit Loganul 1,6 16v euro 5, dar nu e gatuit Meganul cu acelasi motor, sau Opel care mai vinde motor aspirat de 1,6. Loganul e gatuit, restul nu, desi toate sunt euro 5.
Eu am mers cu 1,2 de 75 cai si fara suparare mi se pare lenes. Cand urci in ture urci incet, inceeet. Este o basina. Eu vreau mai mult. My 2 cent.
colegu, nu i frumos sa zici ca este o basina, este un limbaj de ***** . ca sa zic asa
si loganul 1,6,16 valve se vrea a fi o racheta pe langa trabant sau ce?
la fel poate fi o basina pe langa o masina dintr o clasa superioara, mai ales ca din ce am inteles, consuma nejustificat de mult
la fel se zicea de loganul 1,4 inainte ,comparat cu cel de 1,6 de 90 de cai,
in orice caz, la fel se poate zice de multe masini ca sunt basini, in perspectiva ta,si wv golf avem de 75 de cai,si skoda,etc.
Ptr cei ce spun ca acceleratia electronica nu are lag, ii invit la un test simplu, scoasa din viteza si dat 3-4 talpi scurte la aceleratie, si se va vedea ca ea de multe ori incepe sa accelereza cand deja pedala este demult inapoi... asta inseamna lag... ce simtiti voi in mers, aia este lipsa de putere...cuplu...
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
...superb!!! se pare ca multi dintre voi sunteti conducatori de Volvo (tabla galvanizata care nu rugineste dupa 2 saptamani) si probabil ca aveti motoare de peste 2l turbo fara acceleratie electronica (care sa nu aiba nu stiu ce lag...) si da, cu totii va simtiti ca pe nurburgring cand de fapt sutenti pe o porcarie de drum national. Oare ce vreti de la un amarat de motor de 75 cai si 100 Nm??? atata poate el... pretul este pe masura.
E basina de motor )). Dar oare 1.9sdi de 68 cai dp golfuri cum era? sau chiar 2.0 sdi 75cp dp golf mk5?? degeaba imi bat capul... va las sa va simtiti bine in gti-urile si rs-urile voastre. Chiar va rog sa ma depasiti cu 200km/h si eventual toate tirurile, ca sa economisiti 20 min.
Am fost azi la spalatorie si am vb cu un proprietar de logan ph1 din 2007. Omul a fost sincer cu mine si mi-a spus ca singura problema este rugina, mi-a si aratat de altfel (portiera soferului, in partea de jos era ruginita toata). Mie cei de la dacia mi-au dat 6 ani garantie la tabla, oare isi respecta promisiunea? la voi cum a fost? ma gandesc ca nu sunt ei chiar atat de prosti sa dea 6 ani garantie daca masina rugineste in 1 an.
Motorul de 1.2 mi se pare si mie ca trebuie turat un pic la deal dar poate ca asta se datoreaza si din cauza ca masina mea are 1200km. Un mare avantaj al acestui motor este faptul ca poate fi pus pe GPL usor si se pot scoate consumuri foarte bune.
Eu voi folosi masina preponderent in oras, unde pana acum nu am intampinat probleme: ambreajul este moale, timoneria este precisa iar clima este suuuuper-un lucru de care nu-mi pare rau ca am dat bani in plus. M-am inteles foarte bine cu ea pana acum. Extraurban cred ca o voi scoate mai rar, cel mai probabil de 2-3 ori pe an si atunci voi fi cu prietena mea in dreapta si cateva bagaje. Eu am un stil de mers mai bosorogeste, in sensul ca nu-mi place sa depasesc 70-80 in localitati si 100-110 in afara, asa ca nici in aceasta privinta nu am de ce sa ma plang.
Pretul de achizitie foarte bun, revizii ieftine. Poate ca as fi putut sa-mi iau un i10 sau un up! dar sunt situatii (rare intradevar) in care ai nevoie de spatiu.
Ma repet dar poate reusiti sa intelegeti, acest motor de 1.2 nu este unul pentru a face sport.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment