'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai tocmai, ca eu fac comparatii si vad.
    Lucrez pt multe multinationale, de la business consulting la alte tipuri de servicii, pana si medicale:
    De aceea eram curios sa vad ce citesti tu si ce surse ai, pt ca ceea ce povestesti nu are nicio legatura cu realitate din teren.

    Ps lucrez atat in tara cat si la sediul lor, iar diferentele sunt MONUMENTALE!!!

    Comment


    • Diferentele sunt monumentale la salarii, in rest, daca la Mioveni salariul mediu net e 500 de euro iar in Franta e macar 2000 de euro, rezulta ca productivitatea fabricii romanesti e 25% din productivitatea fabricilor Renault din Franta? Da, sigur...
      Vezi ca suna ceasu', e vremea sa te trezesti.

      O prietena lucra pentru o companie farmaceutica in Romania-3000 de euro lunar. A plecat la sediul de la Londra, 10.000 de lire lunar. Munca aproximativ aceeasi. Sigur acolo productivitatea e mai mare, pana si femeia de serviciu avea 7 mop-uri.

      Un prieten muncea pe rupte in Romania pentru 1000 de euro, inginer constructor. A emigrat in Canada si presteaza servicii de consultanta pentru primaria Toronto. La servicii publice productivitatea e ceva abstract, te si-ntrebi de ce il platesc aia cu un salar de 70.000 de dolari canadieni pe an, fara ore suplimentare.

      Logan-ul probabil are o marja de profit de minimum 25%, pe cuvant ca merita sa faca un model aniversar mai bine dotat, sa aiba un regret cine n-a prins o masina sa o cumpere.

      Asa, oricine poate sa spuna: ce-mi trebuia mie clima aia, eu am 90 CP macar.
      Last edited by mr.K; 18 September 2014, 16:01. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Bre, no offence dar tu nu prea ai habar despre ce-i aia productivitate.
        Eu ma duc sa ma trezesc

        Comment


        • Deci pana la urma Loganul aniversar este productiv sau nu?
          ������
          sigpic

          Comment


          • Un produs nu poate fi productiv, ci doar forta de munca ce participa la crearea lui.
            Eu unul cred ca e ok, insa oamenii nu vor da bani in plus pe climatronic, chiar daca urla ca vor

            Comment


            • Toata lumea vrea un motor mai puternic dar majoritatea au 1.4 Mpi
              Dacia a ales motorizarea cea mai ieftina.
              sigpic

              Comment


              • "Logan-ul probabil are o marja de profit de minimum 25%, pe cuvant ca merita sa faca un model aniversar mai bine dotat, sa aiba un regret cine n-a prins o masina sa o cumpere." a scris Mr.K - esti sigur? eu cred ca profitul este peste 100% - piesele de plastic de 100eur, surubelul de 5eur, si alte prostii cica de origine reprezinta o forma mascata de export a profitului, ele in realitate valoreaza de 10 ori mai putin dar sub sloganul calitatii si al sigurantei isi bat joc de noi.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Eu cred ca salariile lor sunt mari si pentru ca profitul companiilor este mare. nu e suficient sa muncesti la nr de ore comparativ cu ei si sa te miri de ce ei au si tu nu. comparati si companiile respective. noi am putea face aici ce fac ei acolo? daca puneti 2 companii una de aici si una de acolo sa creeze un produs si sa il vanda, aia il fac ca au birouri de cercetare dezvoltare, testare, marketing , vanzari pe multe piete in restul lumii. Ca sa nu mai zic ca dupa ce ai produsul facut trebuie un intreg lant de aprobari, certificari, testari, iso, CE etc, fara de care nu poti lansa produsul in piata.

                  si te uiti apoi sa faci comparatie, aia lucreaza cu roboti cu lasere si cordoane de sudura de 1mm, la noi te uiti ca nu poti sa faci asa ceva. iar daca poti sa faci asta necesita niste oameni foarte bine instruiti si cu inalta calificare si in cele din urma ajungi sa le dai salarii destul de mari.

                  uitati sa ziceti ca si chiria la londra sau la paris nu e la fel cu chiria din bucuresti

                  sunt companii care au investit zeci de ani la rand in departamente de cercetare, dezvoltare, productie, testare, in tehnologii de ultima ora. cine a avut ocazia sa fi vizitat o fabrica nemteasca stie la ce ma refer. au ajuns la un nivel la care nu ai cum sa ii ajungi.

                  Este angrenat tot sistemul din tara respectiva, de la racolarea de pe bancile universitatilor, acordare de burse si continuarea in cadrul companiilor pt cei care promit. la noi cati fac asa?

                  ca sa nu mai zic ca la mijloc este vorba si de patronat si cei din conducere. la noi majoritatea companiilor au in varf borfasi, rude, si daca vad ca au o afacere care merge, de ce le dea angajatilor salarii mai mari si sa nu isi faca el o vila pe ici pe colo si vreo cateva masini de masini?

                  nu vedeti ca noi nu putem sa facem nimic pe puterile noastre? faptul ca ne-am mai ridicat putin si avem si noi o bruma de tehnologie se datoreaza catorva companii straine care au investit aici.

                  asta e natia noastra, de-a lungul istoriei am fost o natie defensiva, altii au cotropit, noi ne-am aparat. la fel se intampla si in zilele noastre numai ca nu mai este razboi militar, este razboi comercial.

                  d'aia au aia salarii mai mari si ajung batrani cu pensii mari, ca muncesti o luna si ce ai creat vinzi apoi pe jumatate de glob mii sau milioane de produse ...aduci valuta in tara si comenzi multe rezulta profit mare, noi facem acelasi produs in 10 luni si il vindem in cateva sute de bucati in tara; desi muncesti la fel ai profit mai mic. daca lor le dai o comanda sa iti produca 1milion de becuri la aceeasi calitate toate, o fac, noi nu putem decat 1 mie de becuri. cam asta e comparatia.
                  Last edited by mdaniel76; 18 September 2014, 17:42.

                  Comment


                  • Pai nu mai cumparati!
                    Hai sa boicotati achizitiile Dacia!
                    Ce-mi place mie cand oamenii se uita la cer si zic: bai frate, ce minge mare de foc se invarte in jurul nostru.
                    Este atat de complicata economia acestei productii, si cand mai vin 2-3 si fac calcule de 3 simple, ca in clasa a 4 a, te umfla rasul.
                    Halal... Asa-i romanul: cu multe pretentii, atotstiutor, si reuseste sa transforme totul prin prisma inteligentei sale, in FOARTE SIMPLU!
                    Bai unde erau eminentele si posibilii producatori de masini nu v-au gasit... Ia uite frate ce prosti. Ce ratati. Pai sa nu va ia ei sa le faceti voi masini si calcule cu pixul? 3 suruburi cu 4 piulite si 5 table = 100 euro. Facem profit MANCATIASSSS baschetii tai DA bo$$!!!

                    Bre Daniele, lasa dracului teoriile. Nu vezi ca aici e treaba simpla? Astia rai si uraciosi nu ne dau noua salarii, desi le meritam cu varf si indesat. Pai noi muncim ca prostii la fel ca aia din Hermania si primim o zecime din salariul lor. Cand noi facem acelasi lucru?
                    Plus ca 4 si cu 4 fac 8. Ce tot insisti cu ecuatii complicate, si cu multe variabile. (extrapolez discutia, doar asa ca sa ma dau DASTEPT si sa Crresc INDIVIDII printre ceilalti).

                    Ce ne caracterizeaza pe noi: "Las-o BUEI ca merge asa..."
                    "Da halatu, cat e halatu"
                    "Hai sa mai torn un paharel, sa ne inveselim nitel"
                    "Cine-a pus carciuma-n drum..."
                    "Daca altu fura si eu fur, ce papucii mei, eu sunt mai prost?"
                    "Nu e prost cine cere, ci cine da"
                    "Vere, hai sa o dam la pace. Iti da baiatu ACILISEAA 50 DA sute si ne-am inteles. Pricepi ce vreau sa zic? Ma-ntelegi?"
                    Last edited by Cezar; 18 September 2014, 17:47. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Eu cred ca dacia a luat clio-ul si la aruncat la noi cu sigla dacia model aniversar, sa nu zica omu' ca nu le pasa ca au facut zece ani:-)
                      . :-)
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Vorbeam cu un prieten ce lucreaza in reprezentanta, se ocupa cu vanzarile. Mi-a spus ca,,,,costul unei masini construite este in jurul sumei de >3000 euro cu variatii in functie de versiune. si de aici in sus alte cheltuieli cum ar fi transportul prin/in tara, contractul incheiat de Dacia cu reprezentantele..etc. Bineinteles ca au un profit mare.
                        Pare destul de plauzibil.
                        Last edited by vdmihai; 18 September 2014, 18:04.
                        sigpic
                        !

                        Comment


                        • Da, diferenta intre costul si pretul oricarui produs, se invata la ASE.

                          Comment


                          • De parca romanii de la Dacia au vreun cuvant de spus in marketing...
                            De unde diferenta asta dintre Renault (a francezilor) si Dacia (a romanilor)? Eu nu cred ca Dacia e a romanilor si e condusa de romani, mai ales in ceia ce priveste marketing-ul.
                            "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                            "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                            Comment


                            • Si in clasa a 11 a la economie.
                              Cine a chiulit, nu intelege fenomenul.

                              Comment


                              • Originally posted by bogdan_cr View Post
                                Da, diferenta intre costul si pretul oricarui produs, se invata la ASE.
                                Altceva am vrut sa zic domnule geniu ,eu as zice ca trebuie sa o faceti si pe cea de Comunicare si Relatii Publice
                                Daca nu ne dam mari si tari fata de altii nu suntem oameni O aveti in sange toti?
                                Cezar, daca absentam, acum te luam cu chestii de genul : shi ke treaba ai u p-e unde umbla-m eu : ) , dar asa esti tu, mai categoric in exprimare sa zicem asa.
                                Stima.
                                sigpic
                                !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google