'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bogdan_cr View Post
    turatia de functionare eficienta a oricarui motor cu ardere interna este intre turatia de cuplu maxim si cea de turatie maxima...
    Si daca mergi intre aceste turatii, nu vei avea consum mai mare? Eu cred ca da.

    Comment


    • Motorul e cel mai eficient acolo, dar nu si masina. Adica o sa aiba motorul un consum in l/h bun, dar masina in l/100km va consuma mai mult decat daca ai merge la sarcini mari si turatii mici.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        La 27 ani, nu iti iei logan nou din banii munciti
        hai nu zau "bre"?
        in 2008 cand am facut leasingul la MCVeu aveam 26 de ani.
        am preferat sa ma arunc la maxim ce imi permiteam dpdv al pretului adica 1.6 16v cu 5 locuri. nu regret nicio secunda si nu am regretat niciodata ca nu am luat alt motor, fie diesel fie benzina. rata era aproape jumatate din salariu, dar restul cheltuielilor erau mult mai mici. chiria era 400 ron nu 1300 cat dau acum.

        Comment


        • Am si specificat cu o instalatie buna, daca este reglata bine nu ai treaba .
          Mi-am facut o parere despre aceasta motorizare si altele de la Dacia, este modesta, la fel si celelalte, cred ca esti de acord cu asta.
          In situatia de fata, parerea mea este ca nu se merita sa dai in plus pentru 1.5.
          Repet, depinde fiecare ce prefera
          sigpic
          !

          Comment


          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
            Si daca mergi intre aceste turatii, nu vei avea consum mai mare? Eu cred ca da.
            Da, asa am crezut si eu la inceput si mergeam subturat in urban.( majoritatea timpului merg urban ). Mers subturat, 2000-3000 rpm consum mediu pe CB cel putin 9,6 l/100km, mers normal acum ~3500 minim rpm cum ziceam, a scazut la 8.9-9 l/100km.

            Cel putin sa merg cu ~2000 rpm e groaznic, simti cum se chinuie efectiv motorul, cere ture fir-ar al draq...De la 3000 in sus incepe sa-i placa, spre 4000 e chiar fericit si mie imi trebuie dopuri in urechi.
            Last edited by bogdan_cr; 3 October 2014, 15:39.

            Comment


            • Originally posted by skd_ozenel View Post
              hai nu zau "bre"?
              in 2008 cand am facut leasingul la MCVeu aveam 26 de ani.
              am preferat sa ma arunc la maxim ce imi permiteam dpdv al pretului adica 1.6 16v cu 5 locuri. nu regret nicio secunda si nu am regretat niciodata ca nu am luat alt motor, fie diesel fie benzina. rata era aproape jumatate din salariu, dar restul cheltuielilor erau mult mai mici. chiria era 400 ron nu 1300 cat dau acum.
              Bre nu este o insulta, deci relax. http://dexonline.ro/definitie/bre
              Chestia este ca ai stiut exact ce cumperi, te-ai documentat de ti-au sarit capacele si ai ajuns la o concluzie: achizitia unui mcv 16 vati.
              Nu te plangi acum ca n-ai luat dci.
              D.p.m.d.v ai facut cea mai buna alegere. Si zic asta pentru ca am un mcv ce are rulaj de vreo 400.000 +, si tot merge cu intretinere ieftina.

              Originally posted by prometheus View Post
              Corect !! gusturile nu se discuta ! ar fi o varianta cu 1.2 gpl dar sa nu ai probleme cu instalatia !!Ai mers cu dci-ul cateva mii de km sa-ti faci o parere despre el ??
              400.000 km cu o instalatie GPL ce nu-i stiu numele, si motorul mereu in continuare foarte bine.
              Pt instalatie am schimbat niste injectoare, ca doar au varsta necesara.
              Last edited by Cezar; 3 October 2014, 15:47. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • sunt relax, era intre ghilimele pentru ca era o glumita. nu ma simt deranjat de bre, gogule, nene samd. ba, acel bre mie mi se pare un fel de respect.
                mai jenant pentru ochi mi se pare un "amice" sau un "prietene", avand in vedere ca de obicei erau folosite inainte de vreo capaceala.

                da, sunt foarte multumit de masina, mai multumit decat de berlina. am mai spus-o. fata de berlina pot dormi in ea foarte bine, o pot incarca cu tot ce as putea avea nevoie vreodata, mai stabila la drum lung, etc. tocmai de asta nu as vinde niciuna dintre ele ca sa imi iau vreuna din astea noi.

                Comment


                • Era sa ma bufneasca rasul ..cum sa spui o asemenea aberatie ca nu se merita 1.5 Dci fata de 1.2 sau ca s-ar putea compara vreodata ? in fine nu doresc sa intru in polemica asta diesel-benzina dar ca idee -Dci chiar de 75cp trage multtt mai bine,silentios,sa mai aduc in discutie consumul de 3.9? nu mai are rost
                  Fiecare alege ce doreste si in functie de necesitati sau stilul de mers,insa daca tot iei un Logan cu dotari gramada navigatie,climatronic etc de ce l-ai lua cu cel mai slab motor ?!
                  Daca nu iti permiti de ce nu te-ai duce pe varianta cheala complet si motor 1.2 atunci ?Asa da macar stii o treaba . my 2 cents ;
                  Last edited by Allyn_y; 3 October 2014, 16:13.

                  Comment


                  • Merita, daca ar fi fost echivalent la pret.
                    Insa 25% mai mult pentru o motorizare diesel?
                    Hmmm...

                    @nea ozonel: ai uitat "pretenas"))

                    Comment


                    • La toate marcile exista diferenta de pret diesel-benzina. Este o diferenta din mai multe pct de vedere nu doar diferenta de consum, cuplul mai bun la depasiri ,silentioase la viteze mai mari etc,in fine cum ziceam este alta discutie asta, fiecare alege in functie de necesitati,insa eu personal daca as fi ales 1.2 categoric luam doar varianta standard ,pt ca atunci era o diferenta considerabila si era exact ''masina cu care sa-ti faci treaba'' cum se zice
                      Last edited by Allyn_y; 3 October 2014, 16:22.

                      Comment


                      • Cand o sa ai 2000 euro pe post de diferenta, sa vedem atunci daca mai iei in calcul toate aceste aspecte pe care le invoci

                        Comment


                        • Adica? pai eu am ales deja 1.5 dci,nici nu am stat pe ganduri,insa recunosc ca si 1.6 16v era o varianta interesanta atunci,1.4mpi sau 1.6 8v nici nu m-au interesat,insa cum am zis fiecare pune accent pe ce considera,si ia masina in functie de necesitati
                          Last edited by Allyn_y; 3 October 2014, 16:36.

                          Comment


                          • Tocmai, ca matale ai comparat masini asemanatoare la pret.
                            N-ai plecat la cumparat cartofi de 8 lei, insa te-ai intors cu mere de 10 lei, si 2 lei la camatari Si asta e varianta buna, cand gasesti camatarii.
                            Dar ce te faci cand nu-i gasesti nici pe aia?

                            Comment


                            • Ce e si cu lumea asta.
                              Isi cumpara omu o masina , e multumit de ea si incaerca alti sa-l comvinga ca nu e asa.
                              Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea.
                              sigpic

                              Comment


                              • Da, singurele motorizari de pe lighean, de care poti fi multumit, sunt dci ( de preferat 85-90 cp) sau 1,6 16v. În rest, "ne" imbatam cu apa rece sau "strugurii sunt acrii". Ce vorbim noi aici ?! Sa fim seriosi... O ascutitoare ramane ce este, oricat "ne-am" dori sa fie vreun motor.
                                Last edited by B997NDL; 3 October 2014, 19:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google