If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Corect. Insa daca nu te intereseaza parerile altora, atunci nu le expui pe ale tale!
Din moment ce ti-ai spus parerea, era clar ca ti-ai spus-o ca sa creezi un dialog.
Forumurile nu sunt locuri pentru monolog.
Blogurile poate
Da, asa am crezut si eu la inceput si mergeam subturat in urban.( majoritatea timpului merg urban ). Mers subturat, 2000-3000 rpm consum mediu pe CB cel putin 9,6 l/100km, mers normal acum ~3500 minim rpm cum ziceam, a scazut la 8.9-9 l/100km.
Cel putin sa merg cu ~2000 rpm e groaznic, simti cum se chinuie efectiv motorul, cere ture fir-ar al draq...De la 3000 in sus incepe sa-i placa, spre 4000 e chiar fericit si mie imi trebuie dopuri in urechi.
Eu cred ca problema e intre volan si pedale, eu consum 8,3 in oras fara sa chinui motorul (ce-i drept schimb si mai des trepte decat tine). Dar am un benzinar cu 8 supape, are cuplu suficient in ture joase. Trebueis a stii cand merge tinut in ture mici la V constanta si cand trebuie retrogradat pentru a accelera.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
E treaba mea cum merg, masina mea, benzina mea, motorul meu
Asa ca merg cum vreau eu nu te intereseaza pe tine ...
) Acum vii cu argumentul asta. Problema este ca, pe mine nu ma intereseaza cum mergi tu, putin imi pasa, din partea mea poti sa-ti tii motorul si la 5000Rpm constant.
Ma deranjeaza faptul ca vii si spui indirect, sus si tare ,ca asa cum conduci tu , asa trebuie condus orice motor pe benzina . Stiu si eu ca nu e bine sa mergi subturat la 1.400Rpm de exemplu. Ca schimbi la 3.500Rpm e una, da sunt de acord ,si eu schimb intre 2.500/3.500Rpm, ca apoi motorul sa pice in plaja de cuplu , dar nici sa vii aici si sa faci afirmatii cum ca un motor pe benzina trebuie tinut constant la 3.500Rpm ,indiferent de conditiile de trafic . Sa schimbi la o turatie e una, sa-l tii constant la acea turatie e alta. ;)
Este bine din cand in cand, odata pe luna - an sa mergi constant cu motorul supraturat o anumita distanta, pentru curatirea injectoarelor, sfatul l-am primit mai demult pe forumul Daewoo....nu stiu daca se aplica si la Renault.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Supraturat = mai multe rpm decat are nevoie sarcina respectiva!
Mai pe romaneste, sa mergi la plat, cu 100 in treapta a 4 a, fara sarcina mare (remorca sau incarcata peste limita maxima).
Ca vrea cineva sa mearga cu 3500 ca asa vrea el, prea bine.
Motorul se utilizeaza in functie de NEVOI!
pe scurt:
a. in sarcina - turezi
b. intr-o sarcina mica - nu prea turezi
In treapta IV la 100km/h am cam 3500 rot/min , nu pare mult pt un benzinar.
Cupul maxim e undeva pe la 4250 rot/min , deci in zona aceasta trebuie tinut ca sa cureti injectoarele chipurile , desi eu nu prea cred ca acest mit.
Cezare , danke pentru explicatii !
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment