'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect. Insa daca nu te intereseaza parerile altora, atunci nu le expui pe ale tale!
    Din moment ce ti-ai spus parerea, era clar ca ti-ai spus-o ca sa creezi un dialog.
    Forumurile nu sunt locuri pentru monolog.
    Blogurile poate

    Comment


    • Cam tirziu pentru un dialog, 55 posturi si 4 zile distanta...
      Daca vrea sa adune posturi merge, dar eu nu dialoghez cu astfel de persoane, scuze...

      Comment


      • Originally posted by bogdan_cr View Post
        Da, asa am crezut si eu la inceput si mergeam subturat in urban.( majoritatea timpului merg urban ). Mers subturat, 2000-3000 rpm consum mediu pe CB cel putin 9,6 l/100km, mers normal acum ~3500 minim rpm cum ziceam, a scazut la 8.9-9 l/100km.

        Cel putin sa merg cu ~2000 rpm e groaznic, simti cum se chinuie efectiv motorul, cere ture fir-ar al draq...De la 3000 in sus incepe sa-i placa, spre 4000 e chiar fericit si mie imi trebuie dopuri in urechi.
        Eu cred ca problema e intre volan si pedale, eu consum 8,3 in oras fara sa chinui motorul (ce-i drept schimb si mai des trepte decat tine). Dar am un benzinar cu 8 supape, are cuplu suficient in ture joase. Trebueis a stii cand merge tinut in ture mici la V constanta si cand trebuie retrogradat pentru a accelera.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Cum sa mergi doar de la 3500 in sus?! mi se pare halucinant! care subturat?! basina asta de 1.2 nu e turbo!
          Keep walking...

          Comment


          • Originally posted by bogdan_cr View Post
            E treaba mea cum merg, masina mea, benzina mea, motorul meu

            Asa ca merg cum vreau eu nu te intereseaza pe tine ...
            ) Acum vii cu argumentul asta. Problema este ca, pe mine nu ma intereseaza cum mergi tu, putin imi pasa, din partea mea poti sa-ti tii motorul si la 5000Rpm constant.
            Ma deranjeaza faptul ca vii si spui indirect, sus si tare ,ca asa cum conduci tu , asa trebuie condus orice motor pe benzina . Stiu si eu ca nu e bine sa mergi subturat la 1.400Rpm de exemplu. Ca schimbi la 3.500Rpm e una, da sunt de acord ,si eu schimb intre 2.500/3.500Rpm, ca apoi motorul sa pice in plaja de cuplu , dar nici sa vii aici si sa faci afirmatii cum ca un motor pe benzina trebuie tinut constant la 3.500Rpm ,indiferent de conditiile de trafic . Sa schimbi la o turatie e una, sa-l tii constant la acea turatie e alta. ;)

            Comment


            • Este bine din cand in cand, odata pe luna - an sa mergi constant cu motorul supraturat o anumita distanta, pentru curatirea injectoarelor, sfatul l-am primit mai demult pe forumul Daewoo....nu stiu daca se aplica si la Renault.
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Detaliaza , supraturat , ok dar la ce ture 3500 , 4000 peste 4000 ?
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Supraturat = mai multe rpm decat are nevoie sarcina respectiva!
                  Mai pe romaneste, sa mergi la plat, cu 100 in treapta a 4 a, fara sarcina mare (remorca sau incarcata peste limita maxima).
                  Ca vrea cineva sa mearga cu 3500 ca asa vrea el, prea bine.
                  Motorul se utilizeaza in functie de NEVOI!
                  pe scurt:
                  a. in sarcina - turezi
                  b. intr-o sarcina mica - nu prea turezi

                  Comment


                  • In treapta IV la 100km/h am cam 3500 rot/min , nu pare mult pt un benzinar.
                    Cupul maxim e undeva pe la 4250 rot/min , deci in zona aceasta trebuie tinut ca sa cureti injectoarele chipurile , desi eu nu prea cred ca acest mit.
                    Cezare , danke pentru explicatii !
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • De obicei consumul(performanțele) optim(e) se înregistrează la turația de cuplu.

                      Cum la 1,2 cuplul maxim e la 4250rpm, în jurul acestei valori trebuie să te învârți.(galben pe diagramă)

                      De ex. subturat la TCe înseamnă să mergi sub 1650rpm, la această turație având disponibil 90% din cuplu.

                      Diagramă viteză/rpm în trepata V la L52 și B52
                      Attached Files
                      Last edited by t0rquemada; 7 October 2014, 17:28.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Oricum nu ma vad mergand prea des zi de zi cu treapta a II -a la 4250 rot/min.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • La TCe în treapta II pe la 4250rpm am peste 60KM/h, dar sunetul... sunetul face toți banii.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Stiu cum se aude tce-ul in ture inaltein schimb la 1.2 sunetul produs e mai diferit!!
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • nu e motor ducati! in a 2-a cu jde mii de turatii...e aproape degeaba, plus ca face ca toti dracii! te astepti sa bubuie
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Oricum nu ma vad mergand prea des zi de zi cu treapta a II -a la 4250 rot/min.
                                N-ai tata nevoie de 4250 rot/min.
                                Mergi linistit pana in 3000 rpm, ca e foarte bine.
                                Daca vrei consum mare, tureaza. Insa asa fara sens?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google