'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta am vazut-o de mult (desi, repet, nu inteleg de ce nu se ia atitudine - cf regulamentului flameul se pedepseste cu out) dar sunt curios pana unde poate merge nesimtirea asta.

    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • daca tot e pe d-astea - eu sunt foarte multumit de loganul meu si voi fi foarte multumit de urmatorul logan, pentru ca nu am bani de altceva
      modelul aniversar e doar pentru romania, dar nu se va vinde pentru ca e prea scump si nu are sigla bmw sau vw pe el.

      Comment


      • Critici constructive? Pai nu e nevoie, nu e nimic de criticat, pentru orice lipsuri se gasesc motive, explicatii...
        Daca zice unul de stabilitate, in loc sa se recunoasca scurt: asa e, incepe: pai, vezi ca si masina X tot asa face, si costa mai mult.
        Daca zice unul ca rugineste: pai vezi ca si masina Y rugineste.
        Deci nu conteaza ca exista defectul, important e ca mai sunt si alte masini cu aceleasi lipsuri.
        E ca si cum te-njura unul ca ai burta mare si tu zici: si vecinul meu o are mare. Si te-ai linistit, bine ca mai exista inca unul pe lumea asta cu burta mare! IN LOC SA TE DUCI LA SALA SA O DAI JOS!

        Si lucrul asta o fac toti posesorii, cum spune unul ceva contra, tabarasc toti pe ala si incearca sa-l convinga ca se inseala.
        Mai bine s-ar uita la ce au cumparat, poate gasesc deranjant defectul. Dar asta ar insemna sa isi calce pe inima si sa recunoasca faptul ca alegerea lor nu a fost perfecta.
        Dupa mai multi ani, unii totusi recunosc. Spun din proprie experienta.

        modelul aniversar e doar pentru romania, dar nu se va vinde pentru ca e prea scump si nu are sigla bmw sau vw pe el.
        Se vor vinde rapid toate cele 2000 de masini. Clima pe Logan viseaza multi, nu conteaza ca nu baga destul aer rece, mai ales modelul cu 1.2 16V
        Last edited by mr.K; 20 June 2014, 13:11.

        Comment


        • Dacia Logan model Aniversar :
          Aer conditionat automat(clima )
          jante de otel de 16 inch model Dark Metal.
          proiectoare fata dublu optice
          sistem de semnalizare pe oglinzile retrovizoare
          tapiterie noua
          consola centrala "Noir Brillant", aeratoarele centrale dreptunghiulare cu contur crom satinat, spatiu de depozitare inchis in partea superioara a plansei de bord, manerele ergonomice cu aspect "Noir Bleute Brillant" pentru usile din fata, geamurile electrice fata cu impuls pe partea soferului

          M.Florin:obisnuieste-te cu asta
          Cea mai importanta imbunatatire mi se pare clima,nu stiu ce masini au climatronic la un pret cat de cat apropiat nu similar ,de sistemul de navigatie de la LG nici nu mai vorbesc care a fost extrem de laudat ,singura chestie care mai putea fi imbunatatita era claxonul pe volan
          Last edited by Allyn_y; 20 June 2014, 13:27.

          Comment


          • De 3 pagini se bat campii cu gratie.
            Configurator pt. Brazilia: Medianav-ul, AC automat, senzori de parcare sunt optionale chiar si la echiparea de top. Dynamique 1,6 8v Hi-power 106CP(etahnol) 98cp(benzina)

            1.Vrem motoare putenice, dar TCe e "drujba, morisca, rasnita"(conform unor membri de ai si de dincolo) iar dci de 90 e prea scump.
            2.Vrem butoane pentru actionarea geamurilor pe usi. OK, pentru productia de serie pretul creste cu 1500 de euro. Mai vrea cineva butoane pe usi?
            3.La modelul 2014 brazilian DEJA avem elemente schimbate pri habitaclun, iar noi ne minunam de jante pe 16 cu capace de plastic. (arata misto, pana cand trebuie sa iei si setul de anvelope de iarna si vezi pretul.)
            4.Pentru cat dai pe masina noua si intretinerea ei e ok.

            Evident fiind romani suferim de sindromul Miorita, si evident, daca eu nu am, sa moara si capra vecinului.
            Last edited by t0rquemada; 20 June 2014, 13:26.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • cat am cautat configuratorul. mersi. acu sa vedem cat costa cu toate.
              - nu am zis ca aia au clima la gama de top. Sa fie optiune si la noi. Da sa fie!
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by Hemstockk View Post
                Hai ca exagerezi bucurativa de masina restu e cana can.
                @Sam827 nu numai ca nu exagereaza deloc, dar mai e si bland tehnologia e de ani '75-80

                Tu ai habar ca in anii 80 a aparut Audi 80- model quattro?
                Ai habar ca in anii '90-93 a aparut Opel calibra turbo 204 CP, tractiune integrala - cel mai aerodinamic model si dupa 10 ani( daca nu si mai mult ) de la producerea ei, masina care prindea 270-280 km/h ?

                Ai habar de Lotus Omega ? o alta masina legendara

                In 1995 BMW seria 3 pisicuta avea climatronic ...

                Sunt multe alte exemple de masini vechi de 20 ani care au tehnologie in ele...

                Dacia logan ph 1 e un fel de Opel Kadett/ Astra f ca tehnologie... fiabilitate prin simplitate . E fiabila ( pe benzina) si e ieftina la achizitie si intretinere dar doar ATAT.
                Last edited by Drogas; 20 June 2014, 13:33.

                Comment


                • pilifida: Referitor la optiunile ce exista in celelalte tari,optiunile sunt disponibile in functie de cerere,de aceea si in Rusia exista Duster cu motor de 2.0 sau cutie automata deja,este f simplu.
                  Per total noul Logan 2 acum arata f bine atat ca interior acum,dar si ca design exterior
                  Last edited by Allyn_y; 20 June 2014, 13:41.

                  Comment


                  • - pisicuta bate tot lol ))
                    - prietene si seria 3 de acum - ia da banii pe una noua. Cum dracului sa compari o masina de 10 mii cu una de 30 mii???
                    @@@Drogas- vezi ca lotus omega nu era o masina de serie la pret mic, ca sa o poti compara cu parnaile de serie de acum.
                    Zi si de FERRARI f50 ca si ala era prin anii 90. hai sa ne aberam in continuare cu tehnologia. Si in 69 americanii au ajuns pe luna cu RACHETA, de ce nu scot o RACHETA de SERIE ha? ca au trecut 45 de ani de atunci. nesimtitiii ))
                    - doamne ce de aberatii aici. Ia-ti mai si acum un audi allroad daca tetine buzunaru' si compari tehnologiile sa fiu eu. Cum ajung unii sa bata campii. Iar la capitolul tehnologie romaneasca documenteaza-te un pic cu uzina ARO si nu mai pupa fundu' altor tari. Ca si noi am avut. Pacat ca nu s-a pastrat.
                    - bai Drogas, tu ai scris aberatiile alea cu ochii inchisi ? acum pe bune? Si vezi ca prin 70 cand a aparut renaultul 21 (parca) - dupa care s-a facut dacia 1300 avea aer conditionat si 150 de cai deci ce vorbim aici? Vezi dacia lu ceausescu care avea si crusie control. Dar nu are nicio legatura una cu alta.
                    - revenind la configurator - vad ca la ei loganu' full full - dupa conversie duce cam peste 15k de ieuro. Scump domne scump
                    Last edited by pilifida; 20 June 2014, 13:40.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu e scump, are butoanele pe usi.
                      De cand are treaba Rusia cu normele de poluare Euro?
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • @drogas- aveai bani de audi 80 nou can a aparut? Aveai bani in 95 ccand strangeai cativa ani pentru un televizor de un seria 3 nou? de ce nu ti-ai luat la aparitie lotus? de ce nu ti0ai luat calibra? iisus cristos ce am citit, inca nu imi mai revin. Ce comparatii. Ia-ti acu un seria 3 din 95 ca are tehnologie si senzori si gata. Si iti iei un tester ca sa stergi erorile la senzori cand apar ) Nu e nevoie sa imi zici de tehnologie. Si acum sunt masini mult mult mult mult in fata. Range roverul vrea sa implementeze un sistem de scanare 3d a terenului pentru offroad. Sa ma vait ca nu scaneaza si loganu' meu drumurile de tzara peste care merg? sa imi dea feedback cu gropile din fata mea?
                        - doamne cate aberatii, am ajuns sa comparam loganul cu masinile de legenda, deci pe bune ca, cate unii ...
                        sigpic

                        Comment


                        • Am adus in discutie uzina ARO ??

                          Tot ce e de retinut despre ARO e ca au vrut saracii sa livreze 65 de masini catre Consiliul judetean Buzau si din 65 cate au plecat de la Targoviste/Campulung au ajuns vreo 20 la Buzau, restul s-au defectat la primul drum , si vorbim de masini noi. ARO e cel mai bun exemplu de lucru prost facut romanesc, furat in stil mafiot de angajati, patroni, PSD. Romanul n-ai cei face pana nu pleaca cel putin cu un surub acasa nu e roman.

                          Raman la parerea ca loganul PH1 e un kadett al anilor 2005 in Romania.

                          Daca ti-ai luat asa ceva, tu sa fii sanatos!
                          Last edited by Drogas; 20 June 2014, 13:54.

                          Comment


                          • @drogas: AAAAAmin...punctul pe "i"

                            nivelul de calitate si fiabilitate al loganului este fix asta: decat sa ii duc grija ca se strica, mai bine ii duc dorul ca nu am.

                            ma bucur pentru jantele pe 16, ma bucur pentru navigatie, ma bucur pentru clima.
                            sunt lucruri pe care, daca as putea, le-as monta ca retrofit si pe ale mele.

                            sa nu ne dam in barci cu medianavul ca e cea mai cea navigatie, e doar cea mai ieftina.

                            sa nu ne dam in barci ca e vreo racheta de masina care sta lipita in curbe ca trenul pe sine, pentru ca nu e decat o salupa pe valuri.

                            @pilifida: omul dadea exemple de masini care aveau tehnologia asta acum ani buni. la seria 7 exista aer automat inainte de E36.
                            uzina ARO, ma faci sa rad. foarte putin era romanesc, restul erau adaptari ale unor treburi rusesti, copiate si/sau furate la randul lor de la americani/nemti, etc.
                            nu inteleg relevanta lui R21 in discutie.
                            absolut TOT ce e pe minunea asta a industriei auto, numita loganul 10 ani nu e nou. absolut toate se regasesc pe symbol sau alte modele Renault.

                            voi incercati sa ne convingeti pe noi ca ati facut o alegere potrivita cu "noul/vechiul" logan? sau ce? pentru ca sincer nu inteleg de ce si de unde incapatanarea asta in a nu recunoaste minusurile si lipsurile. de unde incrancenarea asta in a musca din toti cei care incearca sa spuna o parere diferita.
                            sunt atat de multe lipsuri incat nu se justifica pretul.
                            app de asta, se mai rup conductele de AC la loganul 2? am auzit ca asta e o buba mare.
                            dar placutele de frana se mai tocesc la 20.000 km preponderent extraurban?

                            Comment


                            • - niciodata nu am zis ca a venit cu ceva inovator loganu'. Niciodata niciodata
                              - placutele la masina veche m-au tinut si 50 000. Probabil in bucuresti nu tin nu stiu nu ma bag
                              - CAT COSTAU masinile alea noi acu 7-10 - 1000 de ani? Asta nu conteaza?/ doooh
                              - mai documenteaza-te de aro ca e nevoie
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by mcornel View Post
                                daca tot e pe d-astea - eu sunt foarte multumit de loganul meu
                                asta e tot ce conteaza

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google