ca fauveul nu mai face masini cum facea... stim.
ca unii posesori de fauve sunt frustrati de faptul ca au facut parte din turma de oi cand si-au cumparat masina, e clar.
ca unii posesori mai sunt si redactori sau au relatii cu patruciuning e evident.
eu vad articolul asa:
- o oaie si-a luat un golf sau un polo...
- masina s-a stricat
- vw i-a dat cu flit si nu a acoperit costurile, desi problema e recunoscuta
- oaia incepe sa se razbune si toarna articole peste articole pe net despre cat de rahat este vw
- oaia e ipocrita si uita ca a fost oaie atunci cand si-a luat troaca fauve, uita ca se dadea in besini si radea de logan, uita ca facea de rahat loganul ca bla-bla-bla, uita ca statea in dristor la garsoniera nu in militari la doua camere samd
ca are dreptate cu ce scrie in articol, da!
ca e nesimtit cand se face ca a uitat cine s-a dus ranjind sa dea banii pe fauveu...
totusi, e vorba si despre evolutie.
orice producator care se apuca sa experimenteze se va lovi de aceleasi chestii - printre chestiile experimentate se vor gasi si dume care sa ii strice ziua.
de ce nu a preluat renault mai devreme cutiile dublu ambreiaj? i-a lasat pe altii sa isi bata capul cu ele.
dintre toate marcile de pe piata, cred ca toyota e singura care mai face cat de cat treaba. dar nici ei nu se zbat prea tare. au si ei probleme cu erorile de proiectare.
acelasi motor de 2.0 D4D de pe avensis renumit pentru fiabilitate, daca il cauti pe RAV 4 descoperi ca e cel mai recomandat sa nu il cumperi pentru ca arde garnituri de chiulasa pe paine. totul din cauza unei erori in amplasarea vasului de expansiune.
ca unii posesori de fauve sunt frustrati de faptul ca au facut parte din turma de oi cand si-au cumparat masina, e clar.
ca unii posesori mai sunt si redactori sau au relatii cu patruciuning e evident.
eu vad articolul asa:
- o oaie si-a luat un golf sau un polo...
- masina s-a stricat
- vw i-a dat cu flit si nu a acoperit costurile, desi problema e recunoscuta
- oaia incepe sa se razbune si toarna articole peste articole pe net despre cat de rahat este vw
- oaia e ipocrita si uita ca a fost oaie atunci cand si-a luat troaca fauve, uita ca se dadea in besini si radea de logan, uita ca facea de rahat loganul ca bla-bla-bla, uita ca statea in dristor la garsoniera nu in militari la doua camere samd
ca are dreptate cu ce scrie in articol, da!
ca e nesimtit cand se face ca a uitat cine s-a dus ranjind sa dea banii pe fauveu...
totusi, e vorba si despre evolutie.
orice producator care se apuca sa experimenteze se va lovi de aceleasi chestii - printre chestiile experimentate se vor gasi si dume care sa ii strice ziua.
de ce nu a preluat renault mai devreme cutiile dublu ambreiaj? i-a lasat pe altii sa isi bata capul cu ele.
dintre toate marcile de pe piata, cred ca toyota e singura care mai face cat de cat treaba. dar nici ei nu se zbat prea tare. au si ei probleme cu erorile de proiectare.
acelasi motor de 2.0 D4D de pe avensis renumit pentru fiabilitate, daca il cauti pe RAV 4 descoperi ca e cel mai recomandat sa nu il cumperi pentru ca arde garnituri de chiulasa pe paine. totul din cauza unei erori in amplasarea vasului de expansiune.
Comment