Aerul conditionat automat mi se pare cea mai importanta optiune de pe el. Jantele poti sa le omologhezi pe cat vrei si restul sunt doar detalii...
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
interesant este ca din cate stiu odata ce pe versiunea asta se pun jante de 16, orice prop de logan2 se poate duce la rar sa isi treaca roti de 16 in carte. posibil totusi sa fie nevoie de un drum la o reprezentanta dacia inainte, care sa dea o hartie cum ca pe masina lui s-au pus si jante de 16.
in anul 2014 loganul ramane aceeasi masina modesta raportata la vremurile actuale. ca poate multi care avem logane1 ni se pare sf un logan2 este altceva, dar realitatea nu este chiar asa.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
e nu e sf.
numai cand te gandesti la ESP (subliniez esp), navi, pilot automat iti dai seama ca sunt diferente serioase intre ele. dar asta se intampla nu ca loganul2 ar fi cine stie ce, ci pt ca loganul1 este clar depasit raportat la realitatea actuala a pietei auto.
loganul2 este o masina modesta a anilor 2012.
loganul1 este o masina modesta a anilor 2000.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
anii 2000 ?
pentru dezvoltarea si producerea unui logan thenologia este a anilor 80. Motor montat transversal, frane pe discuri si tamburi, directie mecanica, senzori aproape deloc, noroc ca are injectie, daca era pe carburatie ne duceam in urma cu vreo 20 de ani;
Una e tehnologia la care se produc automobile in masa pentru a-si permite intreaga populatie si alta e tehnologia anilor respectivi la care se puteau construi automobile; in 2000 aveam esp in standard pe a classe, abs si un numar de airbaguri pe care dacia nu le va avea niciodata.
as reface clasamentul tau cu logan 1 ca tehnologie a anilor 80 (ce are in plus fata de un golf2?(ba chiar golf2 a avut abs, dotare inexistenta pe logan cand a aparut-2004) )Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
nu stiu de ce dar multi dintre posesorii de logan 1 au renuntat la a schimba cu logan II.
in momentul de fata pe mine singurul model care m-ar atrage ar fi un duster. dar nu cu motoarele astea anemice de abia se misca. prefer sa stiu ca in caz de nevoie am niste cai disponibili decat sa stiu ca orice as face tot moarta in cotet e purceaua.
de ce in rusia se vand 2.0 E4? de ce la noi nu ? sunt convins ca exista optiunea unui 2.0 cu E5. dar nu se vrea. ar da in cap grav la jegul ala de koleos, care si asa nu se vinde mai deloc. cred ca daca s-ar arunca la motoare mai mari, DCI sau benzina, dacia nu ar avea decat de castigat.
Comment
-
Pai normal, nu le convine sa-si dea la gioale singuri desi Dacia a scos din cacao Renault in perioada de recesiune. Koleos e un rahat de masina la toate capitolele, cine si-ar lua un suv cocosat, mic si de la un producator care n-are nicio treaba cu clasa asta de masina ?Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
@andy96 - la 5000 km/an facuti cu masina chiar nu se merita banii dati pe una noua. Parerea mea.
@827sam - cam bati campii cu tehnologia. Vezi ca la stepway am directie electrica, pe duster sunt puse suspensii multilink. Daca nu stii ce inseamna ele si ce preturi au masinile pe care se pun, atunci mai bine nu vorbi. Sa mai repet iar de motoarele de 1.5 si de 0.9 care sunt puse pe Mercedes? Sa mai zic faptul ca uzina pitesti produce 400000 de automobile pe an, lucru uimitor pentru orice fabrica de masini?
- la comentarii sunt buni multi, da pe ceva concreti nu stiu zau. Frane pe tamburi, da de acord, sunt in urma, dar la masina asta nu trebuie altceva, distanta de franare fiind ok.
- si la senzori, uau masina cu senzori - la toti cu masini SH apar erori , la senzori si ele sunt sterse in service-uri fara sa fie reparata eroarea )) asa da. E bun senzoru ca sa ai erori de sterssigpic
Comment
-
Un model destul de interesant, cam ca Black Line de la ph2 sau Partener (parca) de la ph1. Are dotari bunicele, respect pentru jantele pe 16", clima automata si butoanele pozitionate pe portiere. Cea mai mare problema va fii greutatea totala si automat motorizarile SLABUTE!!! In Bucuresti mai ales cu 1.2 nu faci nimic consuma 10-11 l/% km, iar dieselul se amortizeaza abia la 40k pe an, minim dupa 3-4 ani. Oricum un pas inainte, personal as vrea mai multa flexibilitate si colanorare cu clientii in configurarea masinii !!!
STR8 =»»HTC =»» Forum Runnersigpic
The MVP
Comment
-
- si imi place ca multi zic ca masina e scumpa dar vor dotari peste dotari. Pai daca 10k ieuro e mult, sa nu zic de o octavia sau de un focus cu dotarile cerute. Aia sunt bani - 20k euro )). A le scade valoarea la revanzare? Da ce toti sunteti samsari de masini? unii isi iau masini sa le tina 8 - 10 ani si abia dupa aia sa le vanda, nu sa le incalece in 2 ani de la cumparare ca sa fie paguba. Asa niciun produs electronic luat de nou nu mai renteaza. Nici telefon, nici laptop, nici tv, nici frigider, nici camere foto, la TOATE le scade valoarea drastic. Asa ca sa sarim toti la electronice second?sigpic
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postnu stiu de ce dar multi dintre posesorii de logan 1 au renuntat la a schimba cu logan II.
Cand a aparut Loganul in 2004, foarte multi romani aveau 1300/1310/1410... masini care se stricau la orice pas.
Acum ca sa inlocuiesti Loganul 1 este cam dificil.
Pentru mine cea mai reusita Dacie ramane tot Loganul Ph1 1.6 16v. (gri metalizat sau visininiu care chiar este rar)
Comment
-
pilifida, daca tu ai dat banii pe Sandero Stepway, nu incerca sa ne convingi ca e cea mai buna masina din lume, toti avem Logan, multi am fost cu Logan 2... Iar cu motoarele de pe dacie pe Mercedes, las-o mai usor, ca nu e asa cum crezi. Normal ca nu ai nevoie de frane pe discuri, daca de la 120 km/h ti-e frica sa mai calci acceleratia ca iti iei zborul.
Asa e suntem buni la comentat, nu stiu cati si-ar mai lua Logan 2 chiar daca are mama Aerului Conditionat.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
- nici nu am zis ca e cea mai buna. Am zis ca, ca si masina noua isi face banii.
- am mers cu ea cu 160 km/h lejer iar cu dusteru cu 190. Deci nu stiu care e faza ca cu 120 care o zici tu.
-iar loganu de 1.6 16v avea timpii oficiali de acceleratie 0-100 cat un audi a4 1.9 de 130 cp, - adica 10,4 sec. Deci nu vad unde e lentoarea masinii? V-ati nascut toti in ferrari? si chiar as fi curios de unii care sunt comentatori cat de repede merg, ca pana acum si cu loganul ala vechi pe drumuri sinuoase si grele unde nu e nevoie de vitreza maxima ci de sange rece in curbe, nu m-a prea depasit nimeni (da da sunt un pui de colin mcrae). Care ati mers la vidra - la partie la voineasa, daca vreodata ati fost depasit de un logan 1 albastru eu am fost ala )). Dar asa sunt bucurestenii, ei sunt smardoi la volan, da pe transalpina iau curbele cu 15 km la ora, si pun frana la deal in panta de inclinatie 10%. da ei sunt vitezomani si au nevoie de cai multi lol.
- bai nu e vorba de mama aerului conditionat, da peste tot PE FORUM lumea se PLANGEA ca NU ARE CLIMATRONIC. POFTIM CA ARE ACUM. nici asta nu e bine? acum trebuie clima bizonica?
- in concluzie, evolutia masinii aniversare e clima si geamurile alea de care toti s-au vaitat ca nu au butoanele pe usi. Uite ca le are. Minusurile alea repetate obsesiv sunt pe masina. Ce nu e bine?sigpic
Comment
-
Nu a remarcat nimeni ca NU are senzori de parcare standard? (nu exista in configurator)
Lipseste si EcoDrive din MediaNAV (dar se poate activa).
Lipseste comanda claxonului de pe airbag volanPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment