'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia a patit ca orice roman care incearca sa faca ceva mai deosebit.

    Daca un om incearca sa faca ceva in Romania, intotdeauna, dar absolut intotdeauna se vor gasi un intreg cor de contestatari care sa ii gaseasca nod in papura, cum ca ceea ce a facut nu e bine, nu e frumos, e semn de ingamfare etc etc etc.

    Dacia putea foarte bine sa nu sarbatoreasca in nici un fel cel de al zecelea an de fabricatie a loganului.

    Daca cei de la Dacia si-au dat silinta si au incercat sa faca ceva mai deosebit pentru aceasta masina relativ anosta care este Loganul, si care este singura masina pe care majoritatea romanilor si-o permit, eu cred ca merita felicitati. Chiar daca efectul nu este wow, macar au vrut sa existe o versiune care sa iasa macar cu cateva mici detalii din tipare.

    Eu zic ca merita apreciati.

    Daca va place, cumparati-o, iar daca nu va place ignorati-o !

    Nu se cade sa aruncam cu noroi in tot ceea ce este romanesc sau facut in Romania doar asa de dragul de a huli ceva sau pe cineva.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • @skd_ozenel
      - daca extraurban pui frana la urcare, in curbe normal ca nu tin placutele )))) Cum dracului sa tina? Sau daca cobori transalpina pe liber si nu folosesti frana de motor iarasi clar nu tin ). Aviz soferilor din sudul tarii ca e plin de astfel de fenomene pe drumu' ala
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by pilifida View Post
        - niciodata nu am zis ca a venit cu ceva inovator loganu'. Niciodata niciodata
        - placutele la masina veche m-au tinut si 50 000. Probabil in bucuresti nu tin nu stiu nu ma bag
        - CAT COSTAU masinile alea noi acu 7-10 - 1000 de ani? Asta nu conteaza?/ doooh
        - mai documenteaza-te de aro ca e nevoie
        ma refeream la placutele de logan II si am scris in clar ca sunt parcursi extraurban.
        nu stiu despre ce masini noi vorbesti. eu vorbesc despre echipamentele de pe dacia din ziua de astazi. nu stiu de ce dar am impresia ca un kadet cu echipare identica nu era cu mult mai scump la valoarea de atunci a banului fata de cat e acum un logan full (fara piele si trapa).
        singurul argument al daciei in clipa asta e ca e o masina noua atat de ieftina incat vesticii nu se pot abtine sa nu o ia in detrimentul unui SH.
        la noi e perceput drept masina de lux, sau unii asa o lauda.

        Comment


        • Dacia putea foarte bine sa nu sarbatoreasca in nici un fel cel de al zecelea an de fabricatie a loganului.
          Sau putea sa o faca intr-un mod cu adevarat deosebit.
          Eu sunt sigur ca la Dacia sunt angajati platiti sa monitorizeze presa, netul, media in general.
          Cum sigur au cont si pe forum, aici. Deci aveau de unde culege informatii.
          Daca au vrut sa se incadreze intr-un pret maxim, atat a iesit. Dar nu asta e politica la un pret aniversar. Si poate nu trebuiau sa se mai deranjeze.

          Pastrand proportiile, VAG produce Veyron in pierdere mare, nu pentru profit, ci pentru marketing. Isi permitea si Renault/Dacia o oarecare pierdere, luand cateva motoare 1.2 tce de pe linia de asamblare Dokker sau de prin Franta.

          Comment


          • @PILIF
            am vazut soferi "sudisti" cu comportamentul anormal despre care vorbesti, mitici de astia, cum va place voua sa spuneti.
            daaar.... sunt satul si de "albanezi" si "ciobani" care dooorm pe ei si nu se uita in nicio oglinda. nu vreau sa intru intr-un mic razboi regional pentru ca nu sunt sudist, asa ca poti sa spui ce vrei.

            dar nu as da loganul meu pe un logan II, poate sa fie si extra mega full atat timp ca nu are un motor mai de doamne ajuta.

            cat despre aro, de aia sunt atatea pe drum. de bune ce erau. de aia fisurau caroseriile peste tot. de bune ce erau. masini care sa piarda rotile pe drum mai multe decat aro nu am vazut decat gazellele rusesti.

            @ K
            stai linistit, marja de profit a celor de la dacia e atat de mare incat ar putea sa vanda masina la 75% din pretul de acum si tot sa scoata de o paine, niste felii de parizer si o adria cola.

            Comment


            • - masinile rusesti 4x4 erau bune - vezi lada niva care cu greu e egalata la performante offroad
              - am auzit si eu ca la logan 2 tin putin placutele. Acum sa vedem. Momentan setul asta nou nu ma astept sa tina pentru ca fiind in rodaj nu am prea folosit frana de motor.
              - pai si cand urci cu 30km/h si vine curba si pui frana pana la 10 km/h ala se cheama mers rapid? De aia de alba sa nu mai zic fiindca isi merita cu prisosinta titlurile de "campioni" ai soferiei.
              sigpic

              Comment


              • niva si altele de categoria lor da. dar fiabilitate execrabila.

                eu la astea ma refeream

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Pastrand proportiile, VAG produce Veyron in pierdere mare, nu pentru profit, ci pentru marketing. Isi permitea si Renault/Dacia o oarecare pierdere, luand cateva motoare 1.2 tce de pe linia de asamblare Dokker sau de prin Franta.
                  Bag seama ca habar nu ai cata munca e sa pui un motor existent pe alta caroserie/cutie. arhitectura, proces montaj, calibrari injectie,omologare etc iese la mai multe mii de ore de inginerie, zeci de mii de euro in teste (crash de omologare, anduranta pe pista )etc;
                  Sau poti pune niste dotari de care oricum mai multa lume avea nevoie decat de motor mai puternic si sa vinzi masina.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Bag seama ca habar nu ai cata munca e sa pui un motor existent pe alta caroserie/cutie. arhitectura, proces montaj, calibrari injectie,omologare etc iese la mai multe mii de ore de inginerie, zeci de mii de euro in teste (crash de omologare, anduranta pe pista )etc;
                    Am habar ca alti producatori baga munca aia, daca vor recunoastere. Doar nu vrei sa le dau eu banii de teste, sa mai ia din profitul ala imens.
                    Inginerii Renault prefera sa ia cioara, sa o vopseasca si sa o prezinte drept papagal.

                    Uite asa se face un model aniversar. Unde scrie ca trebuie sa fie pentru toata lumea?

                    Skoda va lansa un model dedicat împlinirii a 40 de ani de la prima ediţie de raliu denumită 130 RS. Octavia RS va avea un motor de 280 de cai-putere derivat din motorul de 2 litri turbo pe benzină de pe Golf R, care în varianta VW este de 300 de cai-putere.
                    Edaţia aniversară RS 280 de cai va fi produsă într-un număr limitat de exemplare, la un preţ pe măsură.

                    Audi S5 Quattro in 2009.
                    Anul acesta Audi a implinit 100 de ani de la infiintare si pentru a celebra acest moment a demarat un nou proiect care, datorita crizei financiare a fost intarziat. Pentru a sarbatori centenarul, constructorul german pregatea un nou model Audi S5 Quattro.

                    Pentru acest proiect constructorul german s-a inspirat de la vechiul model Quattro S1 Rallye, acest lucru fiind vizibil in designul spoilerului din spate, al aripilor si al prizelor de aer de pe capota automobilului. In ceea ce priveste motorizarea, inginerii Audi vor putea alege intre un motor V6 twin-turbo ce dezvolta 425 CP sau o varianta imbunatatita a propulsorului de 2.5 litri, supra-alimentat cu 5 cilindri de pe actualul model Audi TT RS, care livreaza 400 CP.

                    Noul S5 este asteptat sa isi faca debutul la sfarsitul anului viitor pentru a celebra cea de-a 30-a aniversare a originalului Quattro, iar automobilul se va lansa pe piata auto in anul 2011.

                    Pentru a sărbători a 30-a aniversare a modelului M5, constructorul auto bavarez lansează seria limitată BMW M5 „30 Jahre M5“ ce dezvoltă 600 CP, cea mai puternică versiune de serie din istoria modelului.

                    Limitată la doar 300 de exemplare, ediția aniversară BMW M5 „30 Jahre M5“ dispune de același motor V8 twin-turbo, cu cilindreea de 4,4 litri, dar a cărui putere a fost majorată cu 40 CP, până la 600 CP. De asemenea, prin modificările bine calculate ale gestiunii motorului şi o creştere a presiunii de supraalimentare, inclusiv cuplul motor a crescut cu 40 Nm, ajungând la un total de 700 Nm. Puterea superioară îi permite acestei versiuni să realizeze sprintul de la 0 la 100 km/h în doar 3.9 secunde.
                    Last edited by mr.K; 20 June 2014, 15:29.

                    Comment


                    • @mr.k nu ai inteles deloc unde este situata Dacia... Comparatiile cu aniversarele de prestigiu nu-si au deloc rostul deoarece vor fi diferente exorbitante de pret... Stai linistit ca si ei umbla cu cioara vopsita ca toti producatorii de automobile. Fiecare urmareste profituri cat mai mari. Dacia este situata exact unde trebuie si nu are rost sa intinda coarda. Daca ar creste preturile si implicit dotarile s-ar "lupta" cu "veteranii" industriei auto pierzand imediat.
                      Last edited by bogmotorsport; 20 June 2014, 15:41.

                      Comment


                      • Este vorba de o editie LIMITATA si nu aveau de pierdut daca puneau o motorizare mai deosebita.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Sincer nu inteleg ce va atrage atat de tare cuvantul Editie Limitata? Se vor gasi foarte usor clienti bucurosi si multumiti de dotarile/motorizarile puse pe acest model. Atat de mult sufera anumite persoane de parca sunt actionari la Dacia.
                          Cei care sunt nemultumiti de Logan ca nu are 100000 de mii de dotari si ca pretul de achizitie este mare raportat la calitate, este clar ca nu are bani de alta marca si ar trebui sa se obisnuiasca odata cu ce a cumparat...
                          Sunt deja 7 pagini inutile in doar 1 zi...
                          Last edited by bogmotorsport; 20 June 2014, 16:05.

                          Comment


                          • Mr, k nici una din seriile alea limitate nu avea ALT MOTOR decat ala de serie, avea un motor de serie cu un update de soft, turbo sau alte maruntisuri. Aia e ceva mai ieftin de facut.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • 0.9 tce resoftat, atunci.

                              Comment


                              • Tehnologia vietii si alte nimicuri costa atat la achizitie cat si la intretinere s-a vb detul si cred ca s-a inteles ca Dacia Logan nu o sa explodeze de tehonolgie si apropo aveai habar ca seria de motoare K care se gasesc pe logan a fost lansat in 1995 si in nici un caz nu e tehnologie din anii 70-80.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google