Azi am sunat la Vocea Clientului si mi-au spus asa: S-a ales castigotorul...si zic...serios? pai de ce nu s-a spus pe internet, stiri, facebook? Si au dat vina pe mine ca nu am vazut eu....si le-am spus: este posibil...dar pe facebook dau in scris ca nu a-ti afisat nimic...si mi-a spus sa stau putin sa verifice si ...dupa vreo 2 minute mi-au spus ca au telefonul meu si ca o sa ma sune sa imi spuna daca este adevarat ceea ce zic eu. Si le-am spus ca sunt jalnici si ca sunt dezamagit de ei si am inchis. Nu imi faceam griji...pentru ca oricum se stia de la bun inceput cine castiga masina...dar ma deranjeaza totusi ca sunt nesimtiti in ultimul hal!. Vai de mama lor...
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by stoicanu View PostNici nu au curaj sa puna un 1.2 16v la drive.
Eu propun sa bage si un Access pentru test drive.
Ai idee care e defapt telul unui test drive in opinia unui dealer?
Nici macar Mercedes nu o sa iti dea cea mai slaba motorizare pentru test drive.
Dar pana atunci bucura-te de diferenta enorma de 15 cai pe care ii simti zi de zi
Comment
-
Originally posted by andrei_24 View PostNoroc ca exista versiuni adevarate gen 0.9
Eu propun sa bage si un Access pentru test drive.
Ai idee care e defapt telul unui test drive in opinia unui dealer?
Nici macar Mercedes nu o sa iti dea cea mai slaba motorizare pentru test drive.
Dar pana atunci bucura-te de diferenta enorma de 15 cai pe care ii simti zi de zi
Habar nu ai ce diferenta este intre 75 si 90 de cai cand vorbim de masini care se invart in jurul a o tona.
Comment
-
Originally posted by Dule View PostAzi am sunat la Vocea Clientului si mi-au spus asa: S-a ales castigotorul...si zic...serios? pai de ce nu s-a spus pe internet, stiri, facebook? Si au dat vina pe mine ca nu am vazut eu....si le-am spus: este posibil...dar pe facebook dau in scris ca nu a-ti afisat nimic...si mi-a spus sa stau putin sa verifice si ...dupa vreo 2 minute mi-au spus ca au telefonul meu si ca o sa ma sune sa imi spuna daca este adevarat ceea ce zic eu. Si le-am spus ca sunt jalnici si ca sunt dezamagit de ei si am inchis. Nu imi faceam griji...pentru ca oricum se stia de la bun inceput cine castiga masina...dar ma deranjeaza totusi ca sunt nesimtiti in ultimul hal!. Vai de mama lor...
Mai sunt sanse sa castigi un Logan pe vreun capac de bere, sunt cateva marci care anual ofera asa ceva. Ma-ntreb cum impart lotul ala de bere cu capace pe care scrie MASINA, cred ca fac o sedinta toata stabarimea si primeste fiecare dupa merite, 1-2-3 beri, urmand sa revendice premiul persoane ce nu au legatura directa cu ei, primesc si aia ceva banuti si gata.
Comment
-
Originally posted by hasserro View PostEsti ironic degeaba, in necunostiinta de fapt.
Habar nu ai ce diferenta este intre 75 si 90 de cai cand vorbim de masini care se invart in jurul a o tona.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Am condus ambele specii de DCIuri. In mod straniu, nu toti soferii conduc cu pedala la podea zilnic ca sa simta beneficiul cailor alora in plus asa des. Cel de 75 de cai e absolut suficient pentru oras si depasiri normale (4 oameni in masina si AC), idem pentru serpentinele de la posada pana la brasov. 1.2ul de 75 de cai mi se pare un motor micut pentru o masina de talia loganului, insa nu si dieselul asta.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
1.2-ul intr-adevar e mic, dar crede-ma ca si diesel-ul de 75cp nu e suficient, mai ales daca ai multe drumuri cum am eu. Gen TM-BH-CJ sau TM-Viena, TM-Graz, etc.
Sau cum au multi altii, gen stoicanu, mflorin si altii care fac "jdemii" de km pe an.
Comment
-
Incep prin a saluta toti posesorii de Logan. Detin de 3 saptamani (aprox 1100km) un Logan modelul aniversar 10 ani 1.2 16v alb. Am ales acest model pentru ca imi place cum arata pe jante de 16 cu blocuri optice cu incinta dubla (faza scurta, lunga) si stopuri fumurii. De asemenea faptul ca are climatronic pentru mine il consider un mare avantaj. Ceasurile de bord arata mult mai bine atunci cand se intuneca iar consola centrala este de asemenea cu nivel mai sus fata de ce primesti la modelul standard. Motorul de 1.2 mi se pare foarte bun in oras, se urca usor in trepte iar consumul inregistrat de mine este unul cat se poate de decent (7.2%, vit medie de 32 km/h cu ac-ul pornit aprox 50% din timp). Ma deranjeaza plecarea de pe loc, deoarece am impresia ca nu pot controla asa cum doresc eu turatia motorului si anume atunci cand sunt sunt cu pedala de ambreaj la jumatatea cursei am impresia ca turatia fluctueaza un pic. De asemenea lipsa cuplului motor mai ales in treptele 4 si 5, chiar si cu masina goala, poate reprezenta un motiv in plus de atentie atunci cand executi o depasire.
Per ansamplu ma declar multumit de masina, 7600 euro cu programul rabla mi se pare un pret bun, cu mult sub pretul concurentei. Totusi daca as fi avut bani mi-as fi ales motorul diesel de 75 cp deoare este aproape la fel de silentios ca si cel de 1.2 insa, ofera un consum mult mai bun si performante superioare.
Drumuri bune!
Comment
-
motorul de 1.2 este un motor decent, dar lipsa cuplului se va face simtita in anumite momente
de exemplu, am avut masina incarcata-5 oameni, bagaje in portbagaj, rezervorul plin,ac pornit, nu am estimat bine, urcam o panta cu a 2a si in fata urma o curba stransa la maxim-serpentina foarte foarte in panta si curba de o puteai lua doar cu a 1 a, a trebuit sa opresc masina fix in curba, fix in panta, si am incercat sa pornesc cu a1 a , si nu prea a vrut,-era si masina maxim de full- a trebuit sa dau jos pasagerii, sa pot lua putin avant,-trebuia sa abordez panta inainte de curba cu a1 a, si sa o mentin tot asa pana treceam de acea zona
ma intreb oare cu o masina mai puternica, un duster pe diesel,cu aceeasi incarcatura, oare ar fi pornit masina in panta aceea? ( era o panta in curba cum am mai intalnit doar pe transalpina, spre ranca, dinspre sibiu )Last edited by panselin4; 9 August 2014, 11:10.
Comment
-
Originally posted by panselin4 View Postma intreb oare cu o masina mai puternica, un duster pe diesel,cu aceeasi incarcatura, oare ar fi pornit masina in rampa aceea? ( era o rampa in curba cum am mai intalnit doar pe transalpina, spre ranca, dinspre sibiu )
Comment
Comment