'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cei de la dacia au facut o suspensie confortabila, poate nitel in detrimentul stabilitatii, desi nu pot zice ca am avut probleme de stabilitate, nci cu asta nici cu loganul 1
    cel mai fain este ca nu se prea simt gropile si denivelarile

    on topic, eu cred ca mai multe dintre elemntele de la interior de pe loganul aniversar le vom regasi la loagnul 2 facelift care va aparea prin toamna 2016
    plus cred ca vor aduce o noua motorizare la acesta, cel mai probabil pe benzina
    Last edited by panselin4; 17 August 2014, 09:22. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • impresii logan 10 ani

      Originally posted by teddy16 View Post
      Asa este, jantele pe 16 sunt facute dintr-o tabla mai groasa peste care sunt puse acele capace din plastic cu rol estetic. Aceasta metoda este aplicata si de alti producaturi nu numai de Dacia-Renault. N-as vrea sa ma repet dar eu am dat 7600 ( +70e presuri si cutia de prim ajutor + triunghi) pe ea cu tot cu programul rabla. Pentru o masina care are geamuri electrice, climatronic, faruri de ceata, jante din aliaj si in primul rand spatiu enorm mi se pare foarte bine. Daca as fi avut o optiune mai buna cu siguranta as fi ales-o pe aceea-nu sunt fan Dacia, am cumparat masina din necesitate. Dar din cate am analizat si testat mai mult de o skoda fabia sau ford fiesta de 65 cai nu mi-as fi permis.

      Tinuta la drum nu difera aproape deloc fata de loganul normal. Posibil sa ai senzatia ca esti un pic mai sus iar in viraje cred ca sta o idee mai bine, dar este aproape insesizabil. Un lucru pe care imi place foarte mult este posibilitatea de a regla temperature pe care doresti sa o ai in habitaclu. La un drum lung nu mai esti nevoit sa inchizi ac-ul din cand in cand pt e prea frig si analog iarna cand iti este prea cald-un avatanj clar. Inca un detaliu fain este consola central diferita, aeratoarele nu mai sunt sferice si enervante uneori, sunt ceva mai placute si usor de orientat. Si totusi cel mai mult imi place cum se vad noaptea indicatoarele de viteza si turatie. Este un galben cu alb foarte placut.

      Per ansamblu daca te dai jos dintr-un vw, audi sau Toyota vei simti cu siguranta diferenta de calitate dar aici vorbim de alta clasa. Insa, o comparatie mai dreapta ar fi intre Renault (symbol, megane), fiat, Chevrolet poate chiar si Hyundai (i10) unde loganul se claseaza peste ele din toate punctele de vedere-parere personala.
      Subscriu. AC-ul automat e f. OK. Si sist. multimedia, usor de actualizat si folosit. Si cruise-ul & limitator. Si ceasurile de bord arata bine. Farurile OK, rotile de 16 in regula. Consum dupa 1800 km (1.2 16V) in afara 6.1 l/100 (viteza 90-110 km/h, nu am trecut de 3500rpm) si scade. Volanul cam subtire, bordul prea inalt. Suspensia cam tare! Am dat cam 8800e cu rabla, incusiv roata rezerva (avea kit).

      Comment


      • parerea mea in legatura cu 'saritul' spatelui, este ca: ai fost norocos ca nu a derapat fata

        Originally posted by costin1960 View Post
        Subscriu. AC-ul automat e f. OK. Si sist. multimedia, usor de actualizat si folosit. Si cruise-ul & limitator. Si ceasurile de bord arata bine. Farurile OK, rotile de 16 in regula. Consum dupa 1800 km (1.2 16V) in afara 6.1 l/100 (viteza 90-110 km/h, nu am trecut de 3500rpm) si scade. Volanul cam subtire, bordul prea inalt. Suspensia cam tare! Am dat cam 8800e cu rabla, incusiv roata rezerva (avea kit).



        Feicitari ! Este un pret foarte bun ptr o berlina aniversara.
        Last edited by mumus; 17 August 2014, 11:15. Reason: Automerged Doublepost
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • felicitari pentru achizitie, si sa aduni cati mai multi km fara probleme
          si eu am avut impresia ca este bordul prea inalt,comparat cu loganul 1 ph 2, dar m am obisnuit, mai ales ca am scaunul la sofer ridicat la maxim
          cum ti se pare ca se comparta masina cu jantele si anvelopele mai late,de stepway ?

          Comment


          • Originally posted by costin1960 View Post
            Subscriu. AC-ul automat e f. OK. Si sist. multimedia, usor de actualizat si folosit. Si cruise-ul & limitator. Si ceasurile de bord arata bine. Farurile OK, rotile de 16 in regula. Consum dupa 1800 km (1.2 16V) in afara 6.1 l/100 (viteza 90-110 km/h, nu am trecut de 3500rpm) si scade. Volanul cam subtire, bordul prea inalt. Suspensia cam tare! Am dat cam 8800e cu rabla, incusiv roata rezerva (avea kit).
            Felicitari pt achizitie! Cat mai multi kilometri fara incidente sa ai!
            Asteptam la My Ride un coleg care are Logan aniversar.

            Comment


            • Fundul e usor, punte pe spate, de aceea topaie.
              Si mie mi-a fugit spatele acum 1 luna spre slatina. Am dat de o curba care in mod normal o luam lejer cu 90, asta daca nu ar fi fost drumul in valuri, tir din fata si sant pe dreapta.
              In rest, desi spatele se simte usor, e destul de sigura masina.
              Ceea ce ma enerveaza extrwm de tare in schimb, este stalpul A din stanga. La o curba mai stransa spre stanga imi ia toata vizibilitatea, asta poate din cauza ca am si o pozitie mai pe spate a scaunului.

              Comment


              • Originally posted by Archangel80 View Post
                Ce penibil esti. Nu am zis niciodata ca 1,6 16v rupe tot. Ce iti mai place shaorma.

                Dar nah...mi-ai zis-o.

                Oricum pe langa basina de 1.2 e cu totul altceva. Nu e gatuit nimic. Are clapeta electronica care iti da un lag la inceput. De la 2000 rpm in sus isi face treaba cu brio. Dar neavand asa ceva, sau neconducand vreo masina cu clapeta electronica, iti dai si tu cu parerea. Iti dai seama 1.2 cu clapeta electronica ce basina obosita e.
                Eu sunt penibil?! Ai un motor cu 30cp mai mult, dar zici ca 1.2 16v e o basina de motor?

                Nu a zis Darksid3 despre 1.4MPI (tot cu 75cp) ca e o basina de motor, desi il conducea in paralel cu un Corvette C5 si un BMW E90; nu a zis Cezar ca e o basina de motor, care tot un 1.4MPI a avut, desi acum conduce doua masini care au in jur de 300cp (una 270, iar alta 320), dar tie iti pute un motor de 75cp desi te plimbi cu ceva asemanator? Du-te mai nene si lasa-ne, cu figurile tale de doi lei gauriti!

                Nu zic ca 1.2 16v e vreo racheta (ca poate tu asta intelegi), spun doar ca este o masina care face exact ce face orice masina de 75cp.
                Last edited by vitriol; 18 August 2014, 01:18.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Eu am mers cu 1.2 16 valve si mi-a parut ok. Cum si 1.4 mi s-a parut ok, exploatandu-l aproape 60.000 km.
                  Pt cine are nevoie de ce poate face un logan si doreste sa aloce un buget cat mai mic, atunci 1.2 este perfect. Cu 7600 si rabla e super ok!
                  Totusi, diferentele de dinamica nu sunt asa pregnante in utilizarea cotidiana, insa ne place sa ne dam rotunzi pe alocuri Sigur, in cazul extremelor, diferentele in performantele dinamice se simt bine, insa de cate ori mergeti voi pe drumurile publice cu 5500-6500 rpm? In procente va rog, si nu atingerile ocazionale.
                  Plus ca Majoritatea oricum cauta consumuri mici (a se vedea pe topicul de 1.6 16v). Mai aduc aminte de perfomante ocazional.

                  Cum zice si vitriol, face treaba de 75 de cai.

                  Ps: eu am clapeta electronica, si nu exista pic de lag. Na dracie...

                  Legat de topic: ar trebui ca aceste optiuni sa fie standard, nu in varianta aniversara.
                  Suntem totusi in 2014.
                  Ori cheala ca dracu la 5000 euro, orice ceva mai bine dotata la 7000.
                  Last edited by Cezar; 18 August 2014, 01:03. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Si mie mi se pare ok motorizarea acum, desi in perioada de rodaj mi se parea f lenesa, pana si-a dat ea drumul.
                    Nici azi nu am intmapinat lrea mari probleme, cand am venit de la sibiu, 4 persoane si portbagajul plin, pe ploaie. Se simtea clar ca trage mai greu dar am facut depasiri super ok. Cand sunt singur in masina, chiar trage bine.

                    Comment


                    • Un coleg cu 1.2 16v 75CP dar pe clio symbol mi-a zis ca dupa 4000km si-a dat drumul motorul si a inceput sa traga mai bine. El zicea ca e o diferenta notabila.

                      La 1.4 75CP nu am simtit treaba asta.

                      Comment


                      • Originally posted by Cezar View Post

                        Ps: eu am clapeta electronica, si nu exista pic de lag. Na dracie...
                        Pai nici eu nu am lag, insa toata lumea zice, in special cei cu acceleratia pe cablu, ca are lag. Neavand 1,6 16v Euro 4 si neconducand asa ceva, am mentionat de lag, deoarece toti neavenitii zic de chestia asta ca pana in 2000 rpm are lag. Eu cronometrat am reusit sa ating suta in 10,4 sec, nu ca ar conta, insa cei care cred ca 1,6 16v euro 5 e cam gatuit, nu au mers cu el. E gatuit Loganul 1,6 16v euro 5, dar nu e gatuit Meganul cu acelasi motor, sau Opel care mai vinde motor aspirat de 1,6. Loganul e gatuit, restul nu, desi toate sunt euro 5.
                        Eu am mers cu 1,2 de 75 cai si fara suparare mi se pare lenes. Cand urci in ture urci incet, inceeet. Este o basina. Eu vreau mai mult. My 2 cent.
                        Last edited by Archangel80; 18 August 2014, 10:17.

                        Comment


                        • E ok sa vrei mai mult. Si cum e ok sa o vezi ca fiind o basina. In acelasi mod cum un asociat de-al meu vede masina mea cu 320 de cai ca fiind o basina comparativ cu ce are el
                          Depinde de siștemul de referinta la care faci apel.

                          Comment


                          • Exact. Ai punctat foarte bine, cu o mica intepatura legat de putere..., insa ai pus punctul pe i.
                            Eu asta incercam sa explic. Trebuie sa intelegem, ca romani, ca nu detinem advarul absolut si ce credem noi nu este intotdeauna corect.
                            Depinde de sistemul de referinta. Unii fac afaceri cu guma de mestecat, unii vand petrol, unii vand companii, unii vand tari.
                            Last edited by Archangel80; 18 August 2014, 12:52.

                            Comment


                            • Originally posted by panselin4 View Post
                              cei de la dacia au facut o suspensie confortabila, poate nitel in detrimentul stabilitatii, desi nu pot zice ca am avut probleme de stabilitate, nci cu asta nici cu loganul 1
                              cel mai fain este ca nu se prea simt gropile si denivelari
                              Total de acord,acesta cred ca este cel mai mare atu al loganului pe langa consum si garda la sol ,are o suspensie f comfortabila trece peste denivelari f usor.
                              Referitor la diferenta dintre 1.6 16 v si 1.4 sau 1.2 nu exista comparatie,30 cp se simt enorm nu ca se simt si era evident fiind pe un forum Logan ca Archangel facea comparatie intre motoare 1.6,1.4,1.2 sau motoare similare pana in 2000 cmc , nu compara cu corvette, ferrari si alte aiureli.
                              Daca ne uitam in aria de pret 15000-16000 E nu stiu cate masini scot 10.2 sec cat Loganul 1.6 16 v ,deci da trage foarte bine ,acum ca se poate face treaba si cu 1.2 perfect de acord ,dar nu exista termen de comparatie.
                              Last edited by Niki; 18 August 2014, 13:59.

                              Comment


                              • 10 secunde... Pe gps never.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google