'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa parerea mea, Dacia trebuia sa lase 1.6 16v pe logan..pe multi i.am auzit spunând ca nu vor sa.si mai cumpere logan , datorita faptului ca vor un motor simplu,fiabil, aspirat , de 1.6, de la care sa aiba si ceva putere in depasiri, iar dacia nu mai ofera asa ceva..
    De ce in afara ,noul logan are 1.6 16v si la noi nu? De ce in afara ,toate loganurile 2 ,au butoanele geamurilor pe usi , iar la noi sunt disponibile acolo doar la versiunea limitata "10 ani" ? De ce toate lucrurile normale ,la noi sunt pe versiunea limitata? Cum este si clima...trebuia sa te lase sa ti.o alegi, dai bani in plus si ti.o pui pe masina, nu sa.ti bage ei pe gat nush ce versiune ..

    Comment


    • Ptr ca noi oricum cumparam, ca este cea mai ieftina masina...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        10 secunde... Pe gps never.
        Ba eu zic ca scoate si pe gps sub 11

        Comment


        • Originally posted by mumus View Post
          Atata vreme cat nu are turbina, sau bu e minim 2 litri, orice benzinar este lesinat in conditii uzuale de folosinta.
          Deci vrei sa zici ca un 1,8 16 V de 146 de cai (peugeot) e mai slab ca un 0,9 tce de pe logan pt ca nu e turbo?
          sigpic

          Comment


          • E posibil de la 2000 rot/min pana la 3000 sa fie mai fasnet 0.9 tce.
            I-l ajuta turbina.
            sigpic

            Comment


            • 10 ani de "evolutie" si inca nu a ajuns prea departe...

              Comment


              • stoica-nu, s-i p-e tin-e tea-r aju-t-a u-n abece-da-r.
                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                Comment


                • Originally posted by mumus View Post
                  10 secunde... Pe gps never.
                  Desigur ca nu pe gps pt ca la Dacia l-au pus pe unu sa numere in cat face 0-100km/h ,iar la celelalte marci doar se cronometreaza cu gps-ul.,hai ca esti comic
                  Last edited by Allyn_y; 18 August 2014, 15:16.

                  Comment


                  • Originally posted by mariusgny View Post
                    Dupa parerea mea, Dacia trebuia sa lase 1.6 16v pe logan..pe multi i.am auzit spunând ca nu vor sa.si mai cumpere logan , datorita faptului ca vor un motor simplu,fiabil, aspirat , de 1.6, de la care sa aiba si ceva putere in depasiri, iar dacia nu mai ofera asa ceva..
                    De ce in afara ,noul logan are 1.6 16v si la noi nu? De ce in afara ,toate loganurile 2 ,au butoanele geamurilor pe usi , iar la noi sunt disponibile acolo doar la versiunea limitata "10 ani" ? De ce toate lucrurile normale ,la noi sunt pe versiunea limitata? Cum este si clima...trebuia sa te lase sa ti.o alegi, dai bani in plus si ti.o pui pe masina, nu sa.ti bage ei pe gat nush ce versiune ..
                    Pentru ca K4M consuma ca porcul si scoate mult CO2 ceea ce dauneaza la taxe si impozite. Si era facut la turci pe cand H4B e facut la pitesti.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Vin de pe SuperNova 1.4 75CP pe 1.2 75CP. Va intereseaza parerea mea ?
                      SuperNova era muuult mai "intepata" decat Loganul care, DA, lasa impresia de "lag" pana in 2000 de ture.
                      Pana cand am cumparat Loganul nu condusesem niciodata un 1.2 cu aceasta acceleratie electronica. Am avut un fel de "soc" apasam pe acceleratie ca nebunul dar masina isi vedea de treaba ei asa cum ii dicta probabil calculatorul. Mi se parea ca inaintez impotriva curentului.
                      Le-am mai avut in paralel pe cele 2 masini cam 2 luni si la un moment dat preferam sa plec cu SuperNova decat cu Loganul.
                      E drept ca aici vor intra in discutie cuplurile celor 2 masini,(2800 SN si 4200 LG) greutatea, etc, dar concluzia mea e ca 1.4 de pe SN, la nivelul meu, parea mult mai puternic si mai "fishnetz" in trafic.
                      "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                      "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                      Comment


                      • Daca vrei " sa se duca " astea cu acceleratie electronica, nu trebuie sa ai " mila " de pedala
                        Daca vrei sa plece, sa simti ca te infunda in scaun ( in treptele inferioare ), pedala la fund fara discutie.
                        Acceleratia parca are un prag, undeva pe la mijlocul cursei, odata depasit, baga ture in motor. Se opreste decit in limitare.
                        Pedala la fund e rezolvarea, am observat asta si la mine la 1,6 16v si la un 1,2 16v. Se comporta la fel acceleratia, cind calci la blana se duce nu mai comenteaza.
                        Acceleratie de tipul ON/OFF !

                        Comment


                        • La 1.2 u` de pe Logan nu are efect acceleratia la "fund" ! e o putoare fara pereche! la drum lung eu unu` efectiv turbez! iti vine sa o iei pe jos!
                          Keep walking...

                          Comment


                          • Si eu am condus dacia solenza 1.4 mpi ,si am ramas impresionat de cat de bine se infige fata de logan 1.4 ..dar aici sunt mai multi factori care influenteaza demarajul, si anume : roti mai mici , rapoarte de transmisie mai scurte la solenza, greutate mai scazuta ..

                            Comment


                            • @jonnie007 : nu e chiar putoare, in tr1 si tr2 se duce, dar am zis, fara mila la turatie, peste 4000 ture se simte motorul. De la 4000 pina in limitare, acul la turometru in dreapta.
                              Nu sariti pe mine, eu asa merg si mie imi place cum merge masina asta. Nu scad deloc sub 3500, sa va zic de consum, 90% oras, consum minim 10 - 10,2.
                              Cui nu-i plac turatiile mari la motor a gresit masina, trebuia sa faca un test drive inainte, eu stiam ce cumpar si asta am vrut asta am luat.
                              Last edited by bogdan_cr; 18 August 2014, 18:47.

                              Comment


                              • Pai si eu in depasiri ii dau peste 4000 Rpm , dar tu vrei sa zici ca daca mergi in oras constant , sub 3500 Rpm nu scazi ? )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google