Hai ca pana la urma e acelasi drac.Difera de la firma la firma denumirea.Mare scofala..Oricum nici aia in 4 trepte nu o sa se puna pe logan la noi.E de conceptie veche si nu cred ca e nici prea fiabila.consumul sigur o sa creasca nitel.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cand va aud cu cutiile astea de viteze automate, mor..da sunt confortabile la condus, dar sunt extrem de scumpe la intretinere! Am un prieten cu un Vw Eos 2.0 Tdi 140 cp, cutie DSG ..masina e misto , rupe asfaltul, schimba impecabil, nici nu simti ... Dar zilele trecute i-a facut schimbul de ulei la cutie.. au intrat 6.5 litri , si a dat 106 lei pe un litru de ulei (Trebuie bagat doar ulei special pentru Dsg) , filtru de ulei 80 de lei, garnitura 7 lei, manopera 150 de lei ! Prefer cutie manuala
Comment
-
Tipic romanesc, masina nu e buna pentru ca eu nu mi-o permit.... era cineva( se stie cine) care nu suporta un consum de 16-18litri la un saab de peste 200 de cai si nu a perfectat schimbul cu un logan tocmai din cauza consumului...
Acum cand vine vorba de schimb de ulei de cutie la o automata ... e mai buna manuala
Si tot asa...gen cand schimbi brate la o suspensie multilink ... e mai buna aia simpla Mc Pherson
Cutia automata e viitorul, vedeti ca producatorii de masini luxoase nici nu mai pun ca optiune cutia manuala ( SUV'uri si limuzine de peste 30-40.000 EUR) e cam raritate sa mai vezi un A6 model dupa 2010 cu cutie manuala la motor de 3000 cmc.
La un A4 B8 generatia de dupa 2009 un schimb de ulei de cutie Multitronic costa 1000-1200 de ron si se face numai la repzerentata sau service agreat ZF. Uleiul se introduce in cutie dupa ce cutia a ajuns la o anumita temperatura... te doar capul... dar cutia aia e super mistoLast edited by Drogas; 21 August 2014, 12:18.
Comment
-
Originally posted by mariusgny View PostCa Edc-ul este facuta pe acelasi principiu ca si Dsg-ul ,si ca amandoua au dublu ambreiaj, este alta poveste ..Insa nu-i poti spune Dsg la renault , pentru ca nu exista.
intreaba si ti se va raspunde.
Este acelasi producator de cutie - cred ca getrag, este aceiasi cutie ca si DSG-urile cu ambreiaje uscate de la VW. Arata la fel daca le pui una langa alta, merg aproximativ la fel.
Doar ca Renault nu a vrut sa dea 500E pe o cutie si a cerut una ca aia dar sa coste 300. Si getrag i-a facut una de 300. Au mai taiat de ici de colo pana a iesit la pretul care trebuia.
Oricum bag seama ca nu faci nici diferenta intre o cutie automata si o cutie robotizata, chiar daca ele sunt vandute si in utilizare arata ca si automate amandoua.
La automatele clasice cu convertizor hidraulic de cuplu uleiul ala are termen de inlocuire atat de rar incat se considera pe viata. Se schimba doar cand se umbla in cutie sau in special cand incepe sa dea semne de oboseala cutia.
Ce zici tu de costurile la revizia de DSG, treaba sta asa: ala e un DSG cu ambreiaje umede si are nevoie de un anumit ulei special. Ulei pe care numai castrol il produce. Au monopol pe el. Iar VW le-a pus sula in coaste sa nu il vanda si in ambalaj de CASTROL sau la alti distribuitori.
De aia e atat de scump. Pentru ca pretul e facut de Porsche, nu de castrol.
Si, scuza-ma dar la cat costa un passat sau un golf nou, nu mi se pare mult cat costa o revizie la un DSG la 60.000 km
Comment
-
Mai e cineva pe forum Logan (nu spun cine), care se lauda ca suporta un consum de 12-13%, dar nu-i mai raman bani si de anvelope de sezon.Cu toate astea sustine sus si tare ca e ok sa mergi asa daca ai o neamteasca. Cu Loganul e mai nasol, dar cu nemteasca nu se simte nicio diferenta. Asta e tipic romanesc - sa ai o masina pentru care faci eforturi sa o intretii si sa te lauzi in fata astora de au masini romanesti ca "ti-ai depasit conditia".sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postdaca nu stii, nu te baga sa faci afirmatii.
intreaba si ti se va raspunde.
Este acelasi producator de cutie - cred ca getrag, este aceiasi cutie ca si DSG-urile cu ambreiaje uscate de la VW. Arata la fel daca le pui una langa alta, merg aproximativ la fel...
Comment
-
Vitriol, am vazut seria 3 coupe vechi de 3-4 ani maxim cu gume de iarna. Nu e singurul ala nenumit.
In alta ordine de idei, o masina cu EDC e mai "pentru popor" decat una cu DSG daca te uiti la pretul masinii.
DSGurile de pe masini mici sunt LUK, alea de p masini mai mari sunt BorgWarner, EDCul lu renault si powershiftul lu ford sunt getrag (care face cutii si pt BMW).Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
-
Originally posted by vitriol View PostCu tot respectul, dar daca uiti sa schimbi viteza nu prea ai ce sa cauti la volan. Adica mergi cu a 3-a la 110 km/h pe DN, 300km, si nu-ti dai seama ca trebuie sa dai 5? Sau cum e asta cu uitatul?
Sau mai rau: tu te uiti in bord ca sa schimbi viteza?
Nu zic ca ar fi un lucru rau "shift gear indicator" ala. Ala nu e pus acolo ca sa nu uiti, ci ca sa-ti arate cum sa conduci economic, sau cum sa nu-i faci rau motorului (sa nu mergi subturat).
Comment
-
Originally posted by Drogas View PostTipic romanesc, masina nu e buna pentru ca eu nu mi-o permit....
....Acum cand vine vorba de schimb de ulei de cutie la o automata ... e mai buna manuala
Nu am zis ca daca nu mi-o permit ,nu e buna !
Spuneam doar ca intretinerea unei cutii de viteze automate este mai scumpa decat o cutie simpla manuala, si da , se merita cutie automata, dar la o masina mai scumpa ..
Stiu ca in alte tari este cutie automata pe logan si pe duster, dar noi romanii si asa ne vaitam ca pretul loganului este cam mare, si daca ar pune cutie automata pe logan, atunci masina ar costa si mai mult, si la noi la romani nu s-ar mai vinde.
Scopul loganului este sa fie o masina simpla , iar montarea unei cutii de viteze automate pe logan, i-ar adauga masinii complexitate si costuri care ar face ca loganul sa nu mai fie masina simpla si ieftina de intretinut, si astfel, nu s-ar mai vinde ..
Pun pariu ca daca ar pune automata pe logan , s-ar vinde foarte putine exemplare , si nu ar face nimic. Asa si cu motorul 1.6 16v , toata lumea vrea motor mai mare , mai potent pe logan, dar defapt multi se vaita ca e cam naspa ala de 1.6 16v ca consuma ca porcu domnule...la noi daca s-ar putea sa fie pe logan un motor de 1.6 150 de cai , cuplu 230Nm de pe la 1.800 Rpm, si consum de 5,1 ..
Comment
-
Originally posted by mdaniel76 View PostMa bag si eu in vorba. Ma dezamageste faptul ca aici se discuta despre cate in luna si in stele numai despre titlul topicului nu.
Parerea mea este ca pentru o editie aniversara sa nu pui macar si dieselul de 90 cai in oferta mi se pare o gogomanie. adica ai aer conditionar automat, si cate si mai cate, dar cel mai tare motor diesel este 75cai sau 1.2 benzina! Este absurd!
avand in vedere ca cu max.12-13000 euro iei loganul full echipat, aniversar sau neaniversar, nu stiu de ce il blameaza multi, ca ar fi o masina de 2 lei, ca are dotari care la alte masini sunt de cand lumea si pamantul? oare? ia luati o alta masina comparabila la pret, si vedeti ce dotari aveti pe ele? ca pt banii astia luati masina cheala...cu geamuri cu manivela, fara aer conditionat, jante de tabla..... ca pt aer conditionat automat, tempomat, si multe altele bagati mana adanc in buzunar pt echipari superioare.
Loganul la ora actuala cu bune si cu rele este cea mai economica masina si de intretinut si de folosit. pt orice alta masina trebuie sa bagi mana muult mai adanc in buzunar.
dar probabil ca multi care vorbesc aici de mercedes sau alte straine probabil se refera la variantele full options de 5000€ si cu 1milion de km la bord. faceti un calcul si vedeti ca pt orice alta masina straina cu echipare comparabila cu loganul bagati mana in buzunar pt inca 6-7mii euro in plus. e mult, nu? decat un subaru impreza sau mercedes de acum 15 ani cu 300mii km la bord rablagite si hodorogite, mai degraba prefer un logan nou full de 12-13mii euro. ca si dotari comparabile pt una straina noua ajungi la aproape 20mii. ce va trebuie puteri de sute de cai ca pe drumuri nu mergeti mai mult de 130-140/ora maxim iar cu viteza asta merge cam orice masina. oricum pt multi si loganul e prea puternic si nu il folosesc la capacitate maxima, ca sa zic asa defectul este intre scaun si volan.
dealtfel e de condamnat politica dacia care pe alte piete ofera dotari care noi ni le-am dori aici dar nu ni le ofera, dar pe de alta parte pt romanul care inca isi permite sa dea 12-13000 euro pe o masina noua, este un pas inainte Loganul 2 (aniversar sau neaniversar) fata de ce a fost pana acum.
mie personal atuu-ul loganului in fata altor masini (inafara de preturi) consider ca este garda la sol mare, portbagajul incapator si consumul destul de mic pt diesel care nu il gasesti la alte masini. daca stai sa cauti caracteristicile astea la orice alta masina o sa vedeti ca e imbatabila. majoritatea sunt foarte joase si cu portbagaje pe jumatate. e adevarat ca pe multi poate nu ii intereseaza dar pe mine da. vara e ok, dar cand vine iarna garda la sol mai mare te scoate din multe belele. si portbagajul la fel de mare ajutor mai ales celor familisti.
Sa auzim de bine!
multe adevaruri a zis colegul
si eu zic, pe loganul 1 vroia lumea motor mai puternic si au bagat cel de 1,6 16 valve, si totusi acesta nu a prea fost cumparat-adevarul este ca si consuma mai mult decat altele-tot cel de 1.4 s a cumparat, apoi cel de 1.2 16 valve ,sunt mai modeste ca si performante, dar sunt mai economice
loganul il cumpara oamenii care se uite si la consum, daca as avea bani de un bmw x5 nou, ultimul lucru care m ar interesa ar fi consumul
masina,cu cat consuma mai putin, cu atat te streseaza mai putin
in concluzie ,posibil sa nu introduca dacia prea curand o motorizare mai puternica dar si mai mare consumatoare de carburant
Comment
-
Originally posted by panselin4 View Postmulte adevaruri a zis colegul
si eu zic, pe loganul 1 vroia lumea motor mai puternic si au bagat cel de 1,6 16 valve, si totusi acesta nu a prea fost cumparat-adevarul este ca si consuma mai mult decat altele-tot cel de 1.4 s a cumparat, apoi cel de 1.2 16 valve ,sunt mai modeste ca si performante, dar sunt mai economice
loganul il cumpara oamenii care se uite si la consum, daca as avea bani de un bmw x5 nou, ultimul lucru care m ar interesa ar fi consumul
masina,cu cat consuma mai putin, cu atat te streseaza mai putin
in concluzie ,posibil sa nu introduca dacia prea curand o motorizare mai puternica dar si mai mare consumatoare de carburant
Comment
-
Originally posted by mariusgny View PostAi inteles complet gresit ce-am vrut eu sa spun !
Nu am zis ca daca nu mi-o permit ,nu e buna !
Spuneam doar ca intretinerea unei cutii de viteze automate este mai scumpa decat o cutie simpla manuala, si da , se merita cutie automata, dar la o masina mai scumpa ..
Stiu ca in alte tari este cutie automata pe logan si pe duster, dar noi romanii si asa ne vaitam ca pretul loganului este cam mare, si daca ar pune cutie automata pe logan, atunci masina ar costa si mai mult, si la noi la romani nu s-ar mai vinde.
Scopul loganului este sa fie o masina simpla , iar montarea unei cutii de viteze automate pe logan, i-ar adauga masinii complexitate si costuri care ar face ca loganul sa nu mai fie masina simpla si ieftina de intretinut, si astfel, nu s-ar mai vinde ..
Pun pariu ca daca ar pune automata pe logan , s-ar vinde foarte putine exemplare , si nu ar face nimic. Asa si cu motorul 1.6 16v , toata lumea vrea motor mai mare , mai potent pe logan, dar defapt multi se vaita ca e cam naspa ala de 1.6 16v ca consuma ca porcu domnule...la noi daca s-ar putea sa fie pe logan un motor de 1.6 150 de cai , cuplu 230Nm de pe la 1.800 Rpm, si consum de 5,1 ..
Comment
Comment