Dar daca Dacia renunta la o parte din profit si costa ipoteticul modelul aniversar cu 90CP (benzina+motorina) cat ala de serie? Asta surpriza placuta!
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
da, dar ai fi avut optiune de alegere, cine vroia o lua, cine nu - ar fi luat varianta cu motor mai slab. sunt convins ca multi ar fi vrut un motor mai puternic decat cele de 75 cai oferite. ca sa numai zic ca avand cauciucuri mai late comportamentul dinamic cred ca este inferior modelelor de serie.
eu cred ca au mai ramas niste motoare nevandute pe stoc cumva si ce au zis? lasa ca le bagam pe gat la romani ca astia le cumpara (de remarcat ca se vand doar in romania). Facem un model aniversar si epuizam stocurile. altfel nu imi explic cum de nu au oferit macar proaspatul 0.9tce sau dci.
La fel ca atunci cand a aparut loganul si in echiparea cu radio, aveau casetofon!!! Desi la ora respectiva toata piata era plina de radio cu cd/dvd, dar dacia oferea casetofon! tot asa presimt ca erau stocuri mari nevandute care nu mai aveau ce sa faca cu ele cei de la renault, ce si-au zis? cum sa le vindem? pai le varam pe gat celor cu logan, ca in romania merge, in vest nu putem baga la vanzare casetofon.
Comment
-
Dar daca Porsche ar renunta la parte din profit si sa nu mai vanda 2 scaune imbracate cu piele ecologica cu doar 3500 euro, ci ar da pielea standard ca doar masina nu costa 2 lei.
Sau daca toti am lucra pt cat avem nevoie sa traim: mancare, chirie si iesit pe ici colo.
Daca noi nu facem asta, de ce am avea pretentia ca altii sa o faca?
Plus ca unii nu inteleg fenomenul economic ce sta in spatele constructiei de masini si cred ca astia de la Dacia se imbogatesc pe carca prostilor
Oare cum sunt cei de la VW? Ca tot au asa multe marci, ar putea si ei sa faca Seatul de la 6000 euro, ca doar ce-i costa?
Originally posted by pilifida View Post- adevarul e ca la 2000 de masini nu luau gaura )
Singura varianta cand lucreaza in pierdere este atunci cand vor sa faca o declaratie: noi avem cel mai tare produs; noi avem cel mai extraordinar produs; doar la noi gasesti asa ceva ( vezi cazul Vw cu deviziile nesfarsite)
Comment
-
Apropo de vânzări/înmatriculări autovehicule noi în UK (se poate căuta și Seat Toledo)Last edited by t0rquemada; 18 September 2014, 14:36.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Cum sa nu se vanda, aia din 3-4 salarii au cumparat masina.
Asa si neamtul cu 4000 de euro salar cumpara Logan. Romanul cu 300 de euro pe luna ce sa faca, inca un credit pe 10 ani?
Pentru nemti un Logan e la fel de accesibil cat un Smart TV diagonala mare pentru romani.
Eu eram curios cum ar fi fost primit Logan-ul aniversar in Germania. Ar fi exclamat: oooo, romanii au descoperit unde se pun butoanele pentru geamuri! Si AC-ul automat!
Comment
-
Romanul cu 300 euro pe luna sa-si ia masina sh, nu noua pt ca nu renteaza.
Eu am inteles ca achizitia de masini noi a ramas o meteqhna de pe vremea comunismului, insa la un salariu mic nu are sens sa iei masina noua.
De fapt nu are sens sa iei masina.
Toti vrem multe desi lucram putin... Alta meteahna comunista.
Dam 2 lei, dar vrem produs de 4 lei.
Am fost acum cateva zile in mall afi, la 12:00. Stupoare!!! Era plin.
Pai mai fratilor, cine munceste?
Ma uit pe facebook si majoritatea sunt online si posteaza.
Pai asta se face la serviciu?
Apoi ne miram ca avem profuctivitate la sfert fata de alte tari. Insa vrem salarii ca in alte tari.
Comment
-
Gradul de ocupare a fortei de munca e una, iar modul in care e platit cel ce munceste, e alta treaba.
Aceeasi firma, aceeasi de facut, salariat Romania vs salariat Germania-care e raportul salarial? E, de asta cumpara neamtul Logan, e bun de larg consum.
Comment
-
Dupa statistica, romanii o duc mai bine ca multi cetateni ai altor tari, dar realitatea primeaza si difera de statistici.
Romanii stau cu 2 ore mai mult la munca fata de un vestic, muncesc mai mult, fac mai multe treburi calificate intr-o companie multinationala, dar sunt platiti mai prost decat cei din Vest ce lucreaza la aceeasi companie.
Uzina din Mioveni are productivitate mai mare decat cele din Franta, dar salariul mediu e un sfert cat acolo.
Sclavii de pe plantatii erau infim mai prost platiti decat gradinarul proprietarului de plantatii.
In epoca moderna, sclavii se numesc salariati.
Loganul aniversar putea fi dotat cu de toate cele ce doarea populatie si vandut cu 9000 de euro pret fix, fara marja de profit, doar taxele.
Asta exercitiu de imagine.
Dar in tara sclavagista numita Romania, acest exercitiu de imagine nu-si avea sensul, au mai pus 3 margele colorate si l-au numit aniversar.Last edited by mr.K; 18 September 2014, 15:13.
Comment
-
Bre, tu nu pricepi ca degeaba stau romanii mai mult cu 2 ore, ca le stau cam de pomana.
Fac mai multe taskuri dar mai prost.
Asa era si pe vremea lui ceasca: "domne noinfacem multi tranzistori"
Pai si ce papucii mei faceti cu ei?
Aaaaa...avem salariu
Daca tu crezi ca poti avea randament la fel de bun ca al unui vestic, oa mergi tu acolo ca ai deja varsta si experienta iar aia te primesc cu bratele larg deschise.
Sa vezi cum e sa muncesti pe bune.
Si nu zic doar de vestici, ci choar si de francezii socialisti imputiti.
Sa vezi acolo munca dracului.
Ps: grecii muncesc si mai mult ca romanii. Insa ce sa vezi, ca ce luvreaza ei in 12 pre evhivaleaza produxtovitatea unui neamt de 2 ore.Last edited by Cezar; 18 September 2014, 15:29.
Comment
-
Eu vorbeam de munci identice, aceeasi companie, relocare de activitate in Romania ca e mai mare productivitatea aici pentru ca forta de munca e ieftina, etc., o scot greu cu tine la capat.
Sunt suficient de bine platit aici, dar stiu cum e sa fii si bine platit in strainatate si de va fi cazul, ma car acolo. Fratele meu are un salar in vest care aici in Romania se acorda directorilor de companii. Si el nu e pe functie de director acolo, asa ca, trage tu concluzia.
Dacia e fabricata aici ca salariatii sunt platiti relativ prost fata de Franta, indiferent de productivitatea uzinei. Cand gasesc astia alta tara cu salarii mai mici si salariati bine calificati, se cara.
Comment
-
Au de toate aici pentru o productivitate mare: materii prime ieftine, energie ieftina, forta de munca ieftina, guvern coruptibil. Ia vezi cat e KW-ul in Franta, mc de gaz....
De aia am zis sa facem comparatia cu aceeasi firma, de aici si din strainatate: au capacitati de productie similare, utilaje relativ identice. Numa' salariile difera, mama lor de salarii.
Renault a venit de dragul nostru aici, nu pentru productivitate mare.Last edited by mr.K; 18 September 2014, 15:39.
Comment
Comment