'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu faceam aluzie la tine bre, relax

    Comment


    • Cezar a facut prea multa scoala, de aia nu intelege mercurialul salariilor in Europa.
      Eu incercam sa-i explic faptul ca insusi Bill Gates n-ar avea nicio sansa in Romania ca salariat in sucursala Microsoft Romania.
      Nici macar fotbalistii romani nu sunt vanduti pe preturi mari. Cauza? Provinn de pe teritoriul Romaniei.

      In 1990 Hagi a plecat la Real pe 4 milioane $. In acelasi an, decarul nationalei Serbiei, Stojkovic a plecat pe 10,5 milioane $ la OM.
      Comparativ cu ala, Hagi valora 15 milioane sa zicem, era mai valoros. L-a tras in jos originea.

      Alt exemplu. Domeniul bancar e mult mai productiv in Romania fata de Vest, pentru ca se practica dobanzi prohibitive.
      Cu toate astea, salariile celor din bancile romanesti sunt un scuipat in balta fata de omologii lor din strainatate. Am dat acest exemplu pentru ca nu implica multe calcule, se lucreaza doar cu bani.

      Alt exemplu: daca lucrezi la un abator in Danemarca pe 3000 de euro, carnea aia de porc ajunge, ironic, in Romania. Pe piata romaneasca ajunge si carne din fermele si abatoarele romanesti. Salariile in abatorul/ferma romaneasca sunt cam 10% din salariul unui danez.

      Deci productivitatea in Danemarca e de multe ori mai mare. Porcul alora are 10 guri, creste de 10 ori mai repede, mananca in special aer?

      Salariile in Romania vor fi mici chiar de productivitatea ar fi cea mai mare din lume, cat timp se vrea asta, politic.

      Cezare, ce dracu produce Luxemburg-ul de au asa salarii?
      Tu privesti salariatii ca niste paraziti care nu vor sa munceasca pentru tine moka.


      Pai nu mai cumparati!
      Hai sa boicotati achizitiile Dacia!
      Asa si fac.
      Si asa banii ce ajung la bugetul de stat de la Dacia ii face guvernul franjuri pe achizitiii faraonice, ajutoare sociale, referendum-uri.
      Last edited by mr.K; 18 September 2014, 22:03.

      Comment


      • Esti pe langa subiect nea K.
        Cei ce lucreaza cu mine au un trai bun si prolific.
        De ex, un intrucyor de dans castiga in jur de 3500 lei. Un alt instructor 700.
        Eu nu fac media si o impart la 2, ca sa aiba toti, ci ma intereseaza ca cel care cu adevarat muncitor sa primeasca cat i se cuvine!
        Asta nu intelegi dumneata. Cum nu ai inteles pana acum ce inseamna productivitatea unui angajat.
        Faci niste conexiuni aberante, si ajungi evident la concluzii aberante.
        Sa-ti mai dau un exemplu: lucrez cu o echipa de vanzatori ce au salarii diferite: de la 1000 la 9000 lei. Toti lucreaza 10 ore. De ce crezi ca e diferenta asta de pret?
        Alt exemplu: avocati ce castiga 3500 euro pe luna si altii 500.
        Alt exemplu: echipa de muncitori necalificati - 50 lei ziua vs 100 lei ziua.
        Oare in baza carei variabile s-ar fi facut diferentele acestea?
        Dupa ochi frumosi?
        Dupa dumneata toti merita, ca na, de fapt lucreaza si au productivitate similara...

        Productivitatea muncii, Noţiunea de productivitate a munci şi modul de exprimare a productivităţii muncii, Factorii care influenteaza productivităţii muncii, Căile de creştere a productivităţii muncii

        Notiuni banale, de "vara".

        Comment


        • Salutare!

          Acum 2 zile am ajuns din nou in constanta la un congress. Am plecat cu 4 persoane in masina, portbagaj plin si am reusit sa scot un consum de 5.4 cu o viteza medie de 67 km/h, asta in conditiile in care am mers fara ac-ul pornit si cu aproximativ 60-70 in localitati si 90-100 in afara. Pe scurta portiune de autostrada a2 am mers constant cu 120. Am avut drumul destul de liber si asta mi-a placut deorece n-a trebuit sa fac prea multe depasiri iar atunci cand a fost nevoie am avut rabdare si am retrogradat pana in 3700 de ture ca sa pot depasi cat mai rapid. Din curiozitate am lasat-o si pe prietena mea sa conduca pentru a vedea cum ma simt atat in dreapta cat si in spate. Am ramas surprins. E foarte placut pe bancheta din spate, e confortabila suspensia... de fapt cred ca as fi lasat-o pe ea sa conduca tot drumul daca ar fi mers mai repede si eu as fi avut o bere la indemana . Imi pare rau ca n-am optat pentru cruise control-o treaba ffff utila in special la un drum lung si liber.

          Ce sa va mai spun... climatronicul e foarte bun cand sunt temperaturi de 10-12 grade afara. Il setezi la 24 de grade fara a porni insa ac-ul si intradevar iti vine aerul la temperature dorita-foarte placut.

          Farurile sunt excelente pe timp de noapte, lumineaza bine atat faza scurta cat si cea lunga. La viteze de peste 100km/h devine ceva mai zgomotoasa, ma refer aici la aerul ce trece pe langa masina si la zgomotul produs de anvelope-cred aici ca varianta pe 15' este mai ok.

          Dupa aproximativ 4000 km mi se pare ca motorul este mai putin zgomotos la relanti si in acelasi timp parca nu ma mai oblige sa schimb in 2500 mereu-merge rotund si si fara probleme la 1700 in treapta a 4-a si a5-a. Sunt curios daca va consuma mai putin dupa ce voi mai parcurce ceva km. La voi cum a fost??

          Poate ca m-am plictisit un pic de masina, insa isi face treaba foarte bine si dupa cum am mai spus imi place foarte mult datorita faptului ca ma tempereaza stiind ca va trebui sa conduc linistit fara sa incerc sa fac sport cu ea pe portiuni virajate sau depasiri. Masina nu poate si stiind lucrul asta o condunci simplu si relaxat iar asta observat-o la majoritatea conducatorilor de logan (cu exceptia celor deranjati ca le rugineste coltul aripii si nu pot conduce cu 160 pe drum national).

          Drumuri bune si chiar daca voi starni probabil un val de reactii negative, ii incurajez pe toti care vor o masina buna si ieftina sa-i cumpere logan 2 (nu din patriotism national ci fiind obiectiv). ps: poate nu cu motor de 1.2 ci de 0.9 tce.

          Comment


          • Pune si tu cateva poza cu masina sa o vedem si noi in "realitate" cum s-ar spune !
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Cezare, eu vorbeam de regionalizarea nivelului salariilor, Romania vs Europa.
              Nu-mi da mie conspectele de pe care invatai tu la ASE, reciteste-le tu. Ce exemple aiuristice ai dat si tu....

              Cand se lanseaza programul Prima masina? Logan-ul aniversar s-ar preta pentru acest program. Cred ca doar cine n-a mai avut masina e impresionat de calitatile vehiculului. Logan-ul aniversar e bun pentru programul Prima masina.
              Last edited by mr.K; 19 September 2014, 08:33. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • stai linistit cezar. la dacia chiar se munceste, pe rupte!
                in afara de doua-trei-zece personagii cocotate in functii de conducere pe baza de PCR si care nu au nicio notiune teoretica sau instruire pe care sa le aplice, restul angajatilor sunt bine scoliti, alearga de le sar pingelele toata ziua si stau cu ochii in calculator concetrati la ce au de facut. da, sunt si angajati care o freaca pe matza pe coada toata ziua, dar sunt putini. fara pile/spate sunt imediat identificati si scosi din banca.

                din franta vin doar decizii: tovarasi, trebuie sa faceti, sa dregeti. cum? nu ne priveste!
                si romanasii incep sa sape in galerii... la final se trimit rezultatele in franta unde se face o analiza sumara si se da aprobarea sau se trimite la refacut treaba pentru gasirea unei alte solutii. vb de mkt, inginerie, vanzari, etc. tot.

                dacia este o pepiniera de angajati pentru fabricantii din europa deoarece alege sa foloseasca proaspat absolventi sau care nu au joburi prea stralucite dar pot fi cumparati pe putin, ii educa in gandirea si actiunea marilor corporatii, ii scoleste si aduce la stadiul de specialisti dar uita sa le dea salarii pe masura. pus ca volumul de munca este in cele mai multe cazuri de 130-150%.
                stai linistit, nu vb de incarcarea teoretica declarata de angajat. se fac studii interne samd. in maxim 10 ani de cariera in dacia te alegi sigur cu boli de inima, cap, hemoroizi, cancer, etc.
                odata cu cresterea nivelului angajatului incep sa apara si trezirile la realitate. atunci cand angajatul isi da seama ca colegul lui din franta catiga de 4-5 ori mai mult decat el desi are un nivel la care angajatul roman ii da lectii de eficienta si profesionalism.
                incep frustrarile, cautarile pe site-urile de job-uri din strainatate, urmeaza plecarea din tara.
                e la fel ca in IT. indiferent cat de bine platit ai fi, realizezi ca ai putea sa faci mai putina munca pe bani mai multi si mai relaxat in alta tara. si pleci.

                deocamdata e bine pentru dacia in ro. daca ajungeti pe la dealer, intrebati baietii din service care masini li se par mai bune: cele fabricate la mioveni sau cele aduse cu vaporul din maroc.
                analizati calitatea la lodgy si docker. cand calitatea executiei celor de acolo o va ajunge pe cea din Ro, atunci sa fiti siguri ca se va muta si productia. articolele din presa sunt fumigene platite. totul e propaganda.

                PS: cezar, daca nu ma crezi, circula o legenda despre cei 300 de ingineri plecati de la centrul de inginerie din pipera. recrutati de o uzina land rover - jaguar.

                sunt convins ca exista pe forum angajati dacia care pot confirma/infirma cele spuse de mine.
                Last edited by skd_ozenel; 19 September 2014, 08:42.

                Comment


                • Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


                  Pacat de masina ca are motorul ala ...
                  Totusi nu inteleg de ce nu se da, e mai ieftina ca un laureat insa mai dotat si totusi nu se vinde.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Offtopic total daaaar, se gandeste cineva ca daca platesc astia romanii ca pe nemti nu mai fabrica nimic aici si se duc in alta parte? Avem salarii mai mici dar avem si de lucru, francezii sughita amar cand aud de noi linii in tanger, de clio facut la Bursa si nu la ei in hexagon. Deci cum vreti, cu pretentii mari da someri sau cu pretentii mai mici dar angajati?
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Mr.K are dreptate

                      Va spun o poveste din realitate nu din cursuri de economie, prin anii 2000 cand nu era UE, si marca germana era la putere o firma din Neamt in prelucrarea lemnului avea un contract de livrare cabane camping la pretul de cca 4-5000 eur. Salariatul care lua salariul minim pe economie cca 800 lei/ luna facea cel putin 5 cabane/ luna. deci el aducea in firma prin munca lui cel putin 20 000 euro. Individul mi se plange ca nu mai poate traii cu salariul (murea de foame) si eu i-am spus ca intr-o tara populata nu cu romani (polonezi, cehi, sarbi, unguri) ii luau gatul patronului si i-am propus sa se uneasca cu ceilalti colegi si sa protesteze. M-am intalnit cu el dupa 6 ani, lucra tot la aceasi firma, nu mai erau contractele cu nemtii, tot salariul minim pe economie, au protestat, patronul ia chemat pe cei 10 angajati in birou, si-a bagat-o in gura lor, 5 au zburat, le-a dat bonuri de masa, a cumparat un microbuz ca sa-i care din oras pana la firma si atat. Deci ce spuneti de productivitate fata de nesimtire si prostie. In Romania se poate orice, cel ce munceste si produce castiga mult mai prost decat cel care face combinatii, bisnita, intermedieri, cel cu 4 clase (reale) si cu doctorat luat (asa sunt cei mai multi patroni) apoi ii vezi la TV dand lectii de economie ca romanul nu munceste, nu este productiv , ca fura etc. Ce sa faci? luptam pentru existenta in jungla.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Asta e clar, am zis-o si eu, 100% se va intampla asa, mai ales ca si piata romanasca ofera vanzari anemice, e saturata de Logan 1.
                        Dacia e fabricata aici pentru ca salariatii sunt platiti relativ prost fata de Franta, indiferent de productivitatea uzinei. Cand gasesc astia alta tara cu salarii mai mici si salariati bine calificati, se cara.
                        Guvernul francz a facut mari eforturi pentru ca producatorii auto francezi sa pastreze productia unor modele in Franta, ca apareau problemele sociale. Altfel, zbura si productia Laguna, si Peugeot 508, si C5-ul. In totalitate. Vedeai peste tot masini frantuzesti construite oriunde in lume unde costurile cu salariile si utilitatile sunt mai mici decat in Franta.
                        Last edited by mr.K; 19 September 2014, 08:52.

                        Comment


                        • Clima este clar un plus mare iarna.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Clima cuplata, cu motorul de 1.2 prin zapada, tare as vrea sa aud cum face propulsorul.

                            Comment


                            • Au mers altii cu tico sau matiz cu ac, nu vad problema.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am impresia ca au schimbat si rapoartele cutiei , nu cred ca este aceeasi cutie de pe logan2 simplu sau logan faza 1 ph2 , pentru a putea face fata cat de cat motorasul asta de 1.2 si pe zapada mare si cu clima cuplata. si cu jante de 16`.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google