Breakul are MTMA mai mare decat berlina daca nu ma insel. Insa merci torquemada, ai demonstrat foarte clar ce era de demonstrat.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Oti View PostVa spun o poveste din realitate nu din cursuri de economie, prin anii 2000 cand nu era UE, si marca germana era la putere o firma din Neamt in prelucrarea lemnului avea un contract de livrare cabane camping la pretul de cca 4-5000 eur. Salariatul care lua salariul minim pe economie cca 800 lei/ luna facea cel putin 5 cabane/ luna. deci el aducea in firma prin munca lui cel putin 20 000 euro. Individul mi se plange ca nu mai poate traii cu salariul (murea de foame) si eu i-am spus ca intr-o tara populata nu cu romani (polonezi, cehi, sarbi, unguri) ii luau gatul patronului si i-am propus sa se uneasca cu ceilalti colegi si sa protesteze. M-am intalnit cu el dupa 6 ani, lucra tot la aceasi firma, nu mai erau contractele cu nemtii, tot salariul minim pe economie, au protestat, patronul ia chemat pe cei 10 angajati in birou, si-a bagat-o in gura lor, 5 au zburat, le-a dat bonuri de masa, a cumparat un microbuz ca sa-i care din oras pana la firma si atat. Deci ce spuneti de productivitate fata de nesimtire si prostie. In Romania se poate orice, cel ce munceste si produce castiga mult mai prost decat cel care face combinatii, bisnita, intermedieri, cel cu 4 clase (reale) si cu doctorat luat (asa sunt cei mai multi patroni) apoi ii vezi la TV dand lectii de economie ca romanul nu munceste, nu este productiv , ca fura etc. Ce sa faci? luptam pentru existenta in jungla.
Nea oli: matale cred ca nu stii ce inseamna sa faci o cabana de camping. Eu lucrez in constructii de ceva timp si te asigur ca un om singur nu poate face 5 cabane lunar! Tu iei pretul ca fiind profit? Pai sa ma ierti, dar esti rupt de realitatea cotidiana. Lemnul cine-l cumpara? Cel ce are salariu 800 lei? Dar ustensilele? Hala de productie? Incalzirea ei? Transportul lemnului? Sistemele de nidare? Substantele pentru tratarea lemnului? Transportul cabanei? Sistemul de vanzare? Transportul omului care negociaza? Diurna si salariul lui?
Ete ca-s multe variabile...
Vad ca multi vorbesc de aceea exceptie de la regula, ce o transforma in regula.
Voi sa stati cu mana intinsa si sa va plangeti ca nu va da tiranul suficient cat ati merita ca o sa ajungeti departe!
De aceea se imbulzesc toate firmele mici sa investeasca
Halal mentalitate!
@nea ozone, bre, las-o in papucii goi ca de mentalitatea asta eu m-am tot lovit: "Aia de sus sunt niste prosti, astia de jos sunt geniali".
Eu nu cred in PCRisme la o firma cu capital strain. Da-mi o sursa si arata-mi cum un bou e intr-o functie de conducere.
Legat de productivitatea celor din lantul Dacia: nu uita ca acum ceva timp au introdus etilotest la intrarea angajatilor in uzina. Da, asta este dovada unei productivitati crescute...
Sa derulam evenimentul, sa vedem de ce s-a introdus acel etilotest, ca doar nu crezi ca astora le pasa cum ca angajatul bea 2-3 beri inainte sau nu, gandindu-se la sanatatea lor:
- nea gica 1 bea o bere si vine la scarbici. Scapa o saiba pe jos
- nea giga 2 bea 2 beri si scapa 2 saibe pe jos
- nea gica 3 bea 3 beri si nu mai monteaza 1 surub la locul potrivit
- nea gica 4 bea 4 beri si uita sa urmeze un pas din protocolul standardizat de lucru.
Rezultatul: PRODUCTIVITATE scazuta. Ce trebuie facut? Studii prima data, introdus printre oameni o cartita si identificat un numar de posibile cauze, apoi diferentiate si ajuns la o cauza principal.
Si de aici se introduce etilotestul.
Insa, fabrica cat a pierdut in tot acest demers? Oare cine suporta aceste pierderi? Clientul + actionarul.
Sa nu uitam de furturile din sistem. Acelea tot in cadrul productivitatii scazute intra. Sau de astea am uitat? Si toate acestea cumuleaza sub forma unei medii de SALARIU! Mai mic ca in vest pt ca... tot ce-am scris mai sus :P
Si eu aici inchei discutia ca se vrea a fi pastrata la nivel prea de rahat, unde eu nu am argumente decat daca stiu un prieten care stia un alt prieten ce avea un prieten al carui prieten lucra pe langa un prieten in fabrica
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostApare și altă problemă de la roți mai mari de R16, pe lângă ABS-ESP, matricea din GEP(servodirecție) e în pom. (einstein1984 mă poți corecta)
Etilotestul este pentru a preveni accidente de munca, ca e nasol la stivuitoristi si altii sa comita asa ceva bauti.Last edited by einstein1984; 19 September 2014, 12:24.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Scuze, este ultima postare de acest tip....nu sunt "nea", sunt dl. inginer pentru cine ma cunosc, am lucrat in destule firme cu tot felul de patroni si "manageri" care aplicau pe noi scoala vestica (firme acreditate TUV, ISO), cei care au facut armata stiu foarte bine la ce ma refer (cine se uita, mai povestea Banciu, intamplari din armata). D-le constructor o casuta de camping de 3x3 iti fac eu 2 pe zi, cu scule minime, topor, cuie, drujba, Firma respectiva, cat a avut contractul, livra cateva tiruri pe luna, avea in jur de 100- 200 angajati, si cel mai ticnit patron, cu banii usor castigati a preferat sa-i dea pe curve, case, afaceri imobiliare in strainatate, copii tembeli trimisi sa studieze la "Harvard"- viitorii bugetari de la finante. Eu am preferat sa ma rup de aceasta realitate si sa ma descurc pe cont propriu.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Domnilor moderatori cred ca e timpul sa faceti ceva cu acest topic..deja s-a ajuns sa se discute de cu totul altceva si nu de masini macar !!!Eu unul personal nu mi se pare corect este totusi un forum auto , nu de filozofii de viata etc.
Sa revin la subiect , imi place foarte mult modelul aniversar e clar un pas inainte pentru Dacia , usor , usor o sa vedem si alte motoare(pe toate modelele) trebuie doar sa avem putina rabdare.Last edited by prometheus; 19 September 2014, 13:01.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Nea K, ziceam si mai devreme ca nu pune nimeni un motor nou doar pe modelul aniversar de 2000 de bucati. Sau nU renaulmt cel putin. Daca aniversau vreo 70 000 bucati, poate mai mergea. Cand o fi si 1.2 tce de exemplu in oferta curenta pe X52, atunci o aparea si pe seriile limitate urmatoare probabil.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Daca in 2006 vindeau 70.000 de masini pe an, acum 70.000 de masini inseamna vanzarile Logan pe cativa ani de zile, le terminau de vandut cand scoteau urmatorul model aniversar.
Dacia stie ca a dat rasol cu acest model aniversar, dar ii doare fix in cot pe sefi, nu au mari pretentii de la clientela, decat sa le cumpere masina si apoi sa se lase prostiti la VC ca "asa face toate, dom'le".
Deja Dacia stie ca mai vinde masini doar oamenilor carora NU le pasa de masini. Asa ca, de ce s-ar mai agita sa faca ceva deosebit?Last edited by mr.K; 19 September 2014, 13:24.
Comment
-
In 2006 era boomul economic si oamenii aveau impresia ca pot sa sustina un credit pentru o masina, fie ea logan sau touareg(diferenta e ca astia cu loganul mai pot merge cu ea spre deosebire de restul care sunt lefteri).
Dacia a vandut in 2013 24k de masini in Romania dintre care 10k au fost logane.
Daca e sa ne luam dupa statisticile din 2013 Dacia a vandut cam 833 de logane pe luna
2000 de exemplare reprezinta 20% din alea 10k. Lunar Dacia ar fi trebuit sa vanda cam 167 de SL 10 ani ca sa-si vanda alea 2000 de bucati intr-un an.
FYI: Cand au lansat modelul ei spuneau ca spera sa le vanda pe toate pana la sfarsitul anului. Daca reusesc asta putem spune ca s-au vandut destul de bine.
Comment
-
K, vezi ca o serie limitata nu are ca obiect profitul direct, de pe urma ei, cu publicitatea. E omul curios, vine sa-l vada pe ala daca-i place il ia, daca nu poate ia una dins eria obisnuita. Sau cel putin asa inteleg eu bussinessul.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
-
La SL10 R16 (info neoficial)
1,2 16v JH3077
1,5 dCi JR5373
Roțile de Bcross52 sunt mai mari ca la SL10, pe de altă parte:
x52 / SL10
185/65-15 195/55-16 Difference
Diameter (mm) (621.5) (620.9) (-0.6) -0.1%
Width (mm) (185) (195) (10) 5.4%
Circum.(mm) (1952.5) (1950.61) (-1.88) -0.1%
Sidewall Height(mm) (120.25) (107.25) (-13) -10.8%
Revolutions per (km) (512.16) (512.66) (0.49) 0.1%
Bcross52 / SL10
205/55-16 195/55-16 Difference
Diameter(mm) (631.9) (620.9) (-11) -1.7%
Width (mm) (205) (195) (-10) -4.9%
Circum. (mm) (1985.17) (1950.61) (-34.56) -1.7%
Sidewall (mm) (112.75) (107.25) (-5.5) -4.9%
Revolutions per (km) (503.73) (512.66) (8.92) 1.8%Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment