'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @bijou , felicitari de achizitie ! insa cam neinspirata alegerea motorului de 1.2 ! eu a-si fi luat dci-ul , merita fiecare banut dat in plus fata de 1.2 .
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • @Crs. Sandel .

      MULTUMESC . Si voua la fel .
      NU stiam ce este "My Ride" si daca am postat gresit poate ma ajuta Admin sa mute Pozele .
      Desigur dar eram curios ca,pana sa apuc sa aprofundez din manual sa aflu prima data cu usile pt ca mi se pare important .

      @t0rquemada ,

      Trebiue sa fac un Mic Dictionar cu Toate aceste prescurtari pt ca sunt f multe si acum o sa am "capul calendar" cu avalansa de notiuni .
      Ma interesez sa vad ce reprezinta .


      MARIUS

      @IancuMIC ,

      Am retinut . Mi-a fost Mult mai usor sa la pun asa .
      Trebiue sa le pun din nou sau doar pe viitoarele ?.

      @prometheus ,

      Pt ca banii sunt la comun in familie , Dieselul NU a intrat in optiunile Sotiei si sincer nici eu nu am agreat niciodata motorul diesel cu tot ce implica el .Am avut numai "benzinare" si am fost multumit de ele . Nu fac sute de mii de KM pe an ca sa conteze , iar pe masura ce inaintezi in varsta ai din ce in ce mai putin nevoie de viteza , parerea mea .

      MARIUS
      Last edited by bijou; 2 October 2014, 21:37. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Originally posted by Crs. Sandel View Post
        Sa o stapanesti sanatos!
        Cel mai bine ar fi sa iti creezi un My Ride unde iti vei prezenta masina.
        Pt blocarea usilor la plecare, trebuie sa tii apasat 5 secunde pe butonul de inchidere aflat pe consola centrala(parca asa era). Cel mai bine citeste manualul de utilizare si vei gasi acolo tot ce cauti.
        La mine mi-au pus alarma si mi-au spus ca se inchid singure la plecare. Uneori se inchid, alteori nu. Nu stiu de ce si cum.

        Ce este TMPS?
        @bijou: avem masini la fel. :-)

        Comment


        • @bijou ai mai condus acest motor de pe logan ? ma refer la cel de 1.2 ?? eu merg zilnic cu el si stiu ce spun !! nu e vorba de viteza e vorba ca e prea lenes pt caroseria de logan/logan2 , o sa ii simti "puterea " in depasiri , acolo e durerea cea mare ! mai vorbim dupa vreo cateva mii de kilometri !
          Confortul dat de un diesel in speta dci de la Renault este incomparabil cu oricare benzinar pus pe Logan , iar noile motoare diesel de la francezi cam nu prea mai sunt cu probleme de fiabilitate.
          Last edited by prometheus; 2 October 2014, 21:48.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by prometheus View Post
            @bijou ai mai condus acest motor de pe logan ? ma refer la cel de 1.2 ?? eu merg zilnic cu el si stiu ce spun !! nu e vorba de viteza e vorba ca e prea lenes pt caroseria de logan/logan2 , o sa ii simti "puterea " in depasiri , acolo e durerea cea mare ! mai vorbim dupa vreo cateva mii de kilometri !
            Confortul dat de un diesel in speta dci de la Renault este incomparabil cu oricare benzinar pus pe Logan , iar noile motoare diesel de la francezi cam nu prea mai sunt cu probleme de fiabilitate.
            Corect 100% Votez pentru aceasta opinie!

            Comment


            • La SL10 ai doar 75CP fie din 1,2 16v sau 1,5dCi, diferența e la NM(107/200) și prețul întreținerii (impozit, RCA, revizii, cost carburant, etc).

              Câteva amănunte(se regăsesc pe acest topic mai la început):
              Discuri frâna față simple(1,2), ventilate la 1,5
              Pompă servodirecție mecanică*(1,2), electrică la 1,5

              *comportamentul direcției nu variază cu viteza
              SSPP = TPMS = sistem monitorizare presiune în pneuri
              Last edited by t0rquemada; 2 October 2014, 22:10.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • @t0rquemada ,

                Multumesc , deja iau notite .

                Comment


                • O alta chestie care am observat-o la modelul aniversar cu motorul de 1.2 , a-ti observat ca nu exista pe rezervorul de lichid de frana acel "Brake fluid level sensor" ? cablajul pare ca exista , insa capacul destinat cu acel senzor lipseste cu desavarsire !! nu m-am asteptat la asa ceva , si eu am acest senzor pe logan 1 ce-i drept este varianta Laureate.
                  Attached Files
                  Last edited by prometheus; 2 October 2014, 22:32.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Senzorul(plutitorul) e in vas, nu în capac, la toate x52-urile, nasol că dacă se strică schimbi tot vasul de lichid de frână.
                    Attached Files
                    Last edited by t0rquemada; 2 October 2014, 22:39.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Ok . am inteles , din poze pare ca acel fir ce vine langa vas pare a fi deconectat .
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Originally posted by prometheus View Post
                        @bijou ai mai condus acest motor de pe logan ? ma refer la cel de 1.2 ?? eu merg zilnic cu el si stiu ce spun !! nu e vorba de viteza e vorba ca e prea lenes pt caroseria de logan/logan2 , o sa ii simti "puterea " in depasiri , acolo e durerea cea mare ! mai vorbim dupa vreo cateva mii de kilometri !
                        Confortul dat de un diesel in speta dci de la Renault este incomparabil cu oricare benzinar pus pe Logan , iar noile motoare diesel de la francezi cam nu prea mai sunt cu probleme de fiabilitate.

                        Merita fiecare banut in plus? Doar daca rulezi de iti sar capacele, altfel nu se amortizeaza in veci.
                        Merg eu ocazional cu un 1.2 si mi se pare o masina ok. Ca de 75 de cai.
                        Ba chiar mai fasneata ca majoritatea celor din generatia actuala de 75 de ponei raiosi.
                        Confort? Valeu...
                        La 2000 euro diferenta, confortul cred ca-i de partea cealalta a baricadei!
                        Last edited by IancuMIC; 3 October 2014, 11:13. Reason: flame

                        Comment


                        • Una este sa conduci ocazional o masina si alta e sa mergi cu ea zi de zi.
                          Daca ar fi sa facem un sondaj cred ca majoritatea imi dau dreptate despre dinamica acestui motor in general si nu numai !
                          Cunosc acest motor foarte bine si stiu ce spun.
                          Last edited by IancuMIC; 3 October 2014, 11:14. Reason: flame
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Da, este dinamica, da si 2000 de europeni diferenta.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              La SL10 ai doar 75CP fie din 1,2 16v sau 1,5dCi, diferența e la NM(107/200) și prețul întreținerii (impozit, RCA, revizii, cost carburant, etc).

                              Câteva amănunte(se regăsesc pe acest topic mai la început):
                              Discuri frâna față simple(1,2), ventilate la 1,5
                              Pompă servodirecție mecanică*(1,2), electrică la 1,5

                              *comportamentul direcției nu variază cu viteza
                              SSPP = TPMS = sistem monitorizare presiune în pneuri
                              la cum vibreaza volanul pe drumuri pietruite mi-e dor de pompa aia mecanica de numa'

                              Originally posted by mstamate View Post
                              Loganul asta aniversar vine fara cotiera. Vreo sugestie de cotiera rabatabila treptat si cu spatiu de depozitare, extensibila, potrivita pt asa ceva? Loc de cumparare si instalare?

                              Si...ce inseamna butonul ala de ECO din stinga volanului,la ce foloseste, cind se utilizeaza si ...are vreo eficienta reala?

                              Multumiri anticipate.
                              M.
                              butonul ala eco taie din acceleratie si teoretic ar trebui sa dea un consum redus. Taierea aia din acceleratie e sesizabila in schimb consumul redus nu e. Cel putin la mine. A sesizat cineva vreo diferenta de consum cu butonul ala?
                              Last edited by pilifida; 3 October 2014, 08:49. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • Eu am sesizat diferenta la V max, vreo 15/20 km/h
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google