Confirm ce a spus pilifida si einstein. Nici eu nu sesizez diferenta la consum. Doar putere mai mica (acceleratie mai lenta) in cazul in care nu calci pedala de acceleratie la podea. In acest caz intrerupe ECO si se comporta ca si cu aceasta optiune decuplata.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bijou View Post
Nu fac sute de mii de KM pe an ca sa conteze , iar pe masura ce inaintezi in varsta ai din ce in ce mai putin nevoie de viteza , parerea mea .
Dieselul are cuplu mare la turatii joase, la un benzinar ( mai ales asta de 1,2 16v cuplu maxim mic de 107Nm la 4250 rpm ) trebuie tot timpul sa schimbi viteza ca sa obtii dinamica corespunzatoare a masinii ( nu vorbesc de viteza, ci de dinamica, ajungerea la viteza pe care o doresti, fie ea nu prea mare )
Confortul la conducere e net superior la un Diesel, motor linistit, turatie joasa, schimbi vitezele mult mai rar ca la benzinar.
Personal nici mie nu-mi placeau dieselurile ca motoare ( intretinere scumpa, probleme mai multe ) dar urmatoarea masina va fi SIGUR un diesel, asa cum ziceai si tu, trec anii peste noi...
Comment
-
In legatura cu modelul aniversar si-a luat un coleg de la servici un exemplar ca acesta si este foarte multumit de cum merge masina(1.5 dci)foarte multumit in primul rand de consum , si-a luat diesel la insistentele mele , eu fiind patit oarecum cu acest 1.2 in sensul ca l-am luat fara sa fac vreun test drive cu el in prealabil.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
in general se spune ca suntem prea saraci pentru a cumpara lucruri ieftine.
daca are de gand s-o tina timp indelungat, se va amortiza.
daca o tine 10 ani, sunt 200 de euro pe an, care se vor amortiza cu prisosinta din consum, chiar si la 10 mii de kilometri pe an.
Comment
-
Cezar imi spune mie de cheltuiala dar el ruleaza cu Porsche , sa fim seriosi.
Confortul dat de un dci merita toti banii , chiar si 2000 de euro in plus la achizitie , mai bine strangi din curea si iti cumperi ceva kalumea.
Modelul aniversar luat cu motorul dci e cea mai buna afacere asta daca se vrea masina noua.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostDaca muncesti pt 2000 euro, ai sa vezi sa pt un mers normal (10.000 pe an), nu merita diferenta.
Merge motorul linstit, la turatie mica, nu schimbi vitezele intr-una, fara zgomot in masina, fara grija la consum, pui motorina cind iti aduci aminte...
Si asta o spune unul ( eu adica ) care un benzinar nu-l tin sub 3500rpm in nici o conditie de trafic, dar parca m-am saturat de zgomot si zdranganela in masina, vreau sa fiu arbitru in masina, nu jucator...
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View Post
Si asta o spune unul ( eu adica ) care un benzinar nu-l tin sub 3500rpm in nici o conditie de trafic, dar parca m-am saturat de zgomot si zdranganela in masina, vreau sa fiu arbitru in masina, nu jucator...
Racer mic ce esti tu ... cum sa mergi numai in 3500 ? E inumanDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostCezar imi spune mie de cheltuiala dar el ruleaza cu Porsche , sa fim seriosi.
Confortul dat de un dci merita toti banii , chiar si 2000 de euro in plus la achizitie , mai bine strangi din curea si iti cumperi ceva kalumea.
Modelul aniversar luat cu motorul dci e cea mai buna afacere asta daca se vrea masina noua.
Daca vrei sa fii malitios, baga mare, ca te pricepi
La 11.300 euro, nu imi pare cea mai buna afacere. Mai ales pentru o masina de 75 de cai.
@bogdan: legat de cei 2000, faceam referire la nea promotheus.
La 27 ani, nu iti iei logan nou din banii munciti
Comment
-
Aoleu !! dar de unde stii tu cat castig eu pe luna????
Din nou cu acel "bre" , sa vede ca ai un respect aparte pentru toti colegii de forum , mai ales cu neafisarea varstei.
E o afacere mai buna cand dispui de 200 Nm incepand de la ture joase , se schimba ecuatia foarte mult.
Pacat ca in momentul de fata nu mai dispun de suma mentionata mai sus sa-mi iau un aniversar cu motor dci , asta e momentan m-am procopsit cu acest 1.2 16v luat kulmea de nou.Last edited by prometheus; 3 October 2014, 13:06.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Mult! Esti milionar! Esti cel mai smecher!
Noroc cu parintii
Ceea ce nu e un lucru rau.
Si hai ca suntem off-topic si n-am chef de astfel de discutii, ca-s plictisitoare.
Tu te umflii in pene si nu reusesti sa impresionezi decat fetele de la sat sau "jmecherii" de cartier.
Legat de logan 10 ani: 1.2 cea mai buna varianta. 1.5 prea scumpa.
Comment
-
Normal ca nu e un lucru rau , tu nu ai fost ajutat de parinti niciodata ?(si oricum nu m-au ajutat cu foarte mult).
Gata cu off-topic ca m-am saturat si eu , sa fim noi sanatosi ca asta e cel mai important.
Logan aniversar : 1.5 varianta cea mai buna pe toate planurile.
Nu ar fi rau sa facem un sondaj cu acest subiect: Logan aniversar motor de 1.2 16v sau de 1.5 dci , sa vedem ce opinii au si ceilalti colegi de forum.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
In situatia de fata zau ca nu se merita banii dati in plus pt dci 75 cp. Mare sfaraiala fata de asta mic pe benzina nu e. Mai bine un aniversar 1.2 si cu diferenta pana la 1.5 pus o instalatie gpl buna. Asta da afacere.
Dar mai depinde si ce prefera fiecare.sigpic
!
Comment
-
Originally posted by 827sam View PostRacer mic ce esti tu ... cum sa mergi numai in 3500 ? E inuman
Cursu de motoare de la fac. transporturi sectia AR. Inuman, da, si profii erau inumani cu noi daca nu stiam lucrurile esentiale ...Last edited by bogdan_cr; 3 October 2014, 13:38.
Comment
Comment