Evident ca nu ma duc in ture mari cu treptele mici , in schimb cu treapta a V-a vede si peste 4000 de rot/min oricum deja la turatia asta ai zgomot de toate felurile in masina , cel mai relaxat o conduci in ultima treapta daca nu se depaseste acest prag de 4000 rot. , dar cum logan 2 si implicit modelul aniversar sunt mult mai bine antifonate decat generatia anterioara de "golan" cred ca se poate merge linistit si peste acel prag de turatii in ultima treapta.
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by prometheus; 7 October 2014, 20:29.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
-
Originally posted by prometheus View Postdar cum logan 2 si implicit modelul aniversar sunt mult mai bine antifonate decat generatia anterioara de "golan" cred ca se poate merge linistit si peste acel prag de turatii in ultima treapta.
Comment
-
Azi m-am plimbat mai mult prin oras si am apucat sa testez clima la temperaturile coborate de dimineata. Azi dimineata au fost 7 grade la mine, am apasat butonul auto si am setat termostatul la 24. A inceput sa sufle aer foarte incet, caldut, cu siguranta nu venea aer rece de afara... ma gandesc ca are o rezistenta electrica undeva. Pe masura ce a inceput sa se incalzeasca motorul, sistemul a inceput sa sufle mai mult aer apoi s-a stabilizat incet, incet. Legat de consum, este acelasi-compresorul nu functioneaza la temperatura aia de afara. Inteligent sistemul Puteam sa revin foarte usor si la modul manual dar mi s-a parut mult mai placut felul in care vine aer pe auto.
Daca apas insa pe butonul de dezghetare, vine aer rece cu viteza mare si compresorul functioneaza. Nu stiu sigur de ce dar ma gandesc ca are legatura cu umiditatea aerului din masina pentru a se dezgheta/dezaburi rapid geamurile.
Deoarece vine sezonul rece vreau sa echipez masina corespunzator si sa-mi achizitionez niste avelope de iarna. Am mai multe variante si v-as cere sfatul intrucat ati condus loganul iarna si cunoasteti mai bine problema.
Variantele mele sunt in felul urmator:
1. Anvelope 195/55 r16 (dimensiune rara si scumpa) pe jantele originale... nu prea imi convine variant asta intrucat gumele astea sunt aproape la acelasi pret cu cele de 205/55. As pune varianta de 205 dar nu le am trecute in certificate si ma gandesc ca e riscant la un control al politiei.
2. Anvelope clasice de 185/65 r15 cu jante de table cumparate de la un sh ceva...
Cum sa fac sa fie cel mai bine?
Comment
-
Cumpara anvelopele clasice de Logan , adica 185/65/R15 , cu jante de tabla de 15'' sunt perfecte mai ales pentru iarna unde poti intalnii tot felul de "Ghetari" in asfalt.(amortizeaza mai bine)
Se stie ca orice masina dotata cu clima va avea un cosum mult mai bun decat ca una care are AC standard , datorita faptului ca acel compresor de la clima nu functioneaza tot timpul cat este setata pe auto.Last edited by prometheus; 7 October 2014, 21:52.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Legat de turatii, eu schimb aproape in acelasi timp cu momentul cand se aprinde beculetul dar ma abat de cele mai multe ori la deal si vale. Nu stau sa ma uit in bord cand se aprinde becul dar se pare ca ma sincronizez de multe ori cu el. Eu am un stil de mers cam mosnegesc, relaxat cu gandul la consum mai mult. Astfel, tr 1 o schimp in 2000 tr 2 si 3 in 2000-2250 iar tr 4-4 in 2500-2700max. Sunt momente in care merg si cu 1500 in tr 4 sau 5 dar sunt acele situatii in care ori ma aflu la vale, ori mangai acceleratie foarte fin pe portini scurte de drum drept. In felul acesta am reusit sa scot cele mai bune consumuri. Desigur in zilele in care ma grabesc si traficul o cere, conduc mai agresiv si schimb in 3000 dar consumul creste vizibil.
In plaja de turatii 3700-4500 nu o duc decat atunci cand fac o depasire si atat. 1.2-ul este un motor care se vrea turat pentru a se simti viu. Depinde de stilul care esti obisnuit sa conduci, mie nu-mi place sa o forjez decat in situatii foarte rare.
Comment
-
Problema pt schimbarea cauciucurilor de iarna: daca masina are monitorizarea presiunii la roti, cum schimbi jentile cu unele obisnuite? Mentionez ca la toate masinile detinute pina acum vara aveam jenti aliaj, iarna jenti otel, cu tipurile respective de cauciucuri montate. La momentul necesar doar schimbam rotile si gata. In cazul de fata ce solutie as putea avea,data fiind prezenta acelor senzori?
Comment
-
@teddy16 În CIV ce scrie la dimensiuni doar 195/55 R16 91H sau și 185/65 R15 88H?
Dacă ai doar R16 cele pe R15 sunt neomologate și poți lua amendă. (Cârcotașii să se abțină de la comentarii până nu trec printr-un filtru combinat Poliție - RAR - ISCTR cu alt tip de anvelope decât cel omologat).
Valvele SSPP(TPMS):
Nu se pot muta. Explicația în link, a 3a poză/produs.
Cumperi altele, dar acestea trebuie înregistrate în BCM(UCH) - întreabă la reprezentață dacă au cu ce.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Da, valvele astea de TMPS trebuie inregistrate in UCH ca sa functioneze, sa le fie inregistrata nr de serie in UCH ca sa fie luate in considerare de UCH.( chestia cam ca la chei, dar la chei se justifica, la valve nu prea vad rostul...)
Vorbesc fracezii pe forumurile lor de inregistrarea valvelor in UCH printr-o metoda " de coltul strazii ", altfel se face usor cu Clipul.
Metoda de " coltul strazii ", consta in umflarea rotii la pres peste 4 atm. si desumflarea ei rapida ( prin scoterea ventilului ), astfel valva transmite spre UCH situatia de pana instant pe roata respectiva si UCH ia in considerare, inregistrind totodata si seria valvei care a transmis pana respectiva. Cica si in service-urile lor tot asa se face, service de la colt, nu reprezentanta Reno... Metoda care unii spun ca functioneaza, altii au incercat si nu le-a iesit, se pare ca roata nu a pierdut presiunea suficient de rapid... Parerile sint impartite, unii zic ca merge, altii zic ca nu.
Oricum pentru cine are Clip e o operatie de rutina, ( de-aia e bun un Clip la casa Daciotului ! )
Dar pina si francezii s-au saturat de valvele astea electronice, le injura de mama focului nu alta ... Nu stiu cum sa scape mai repede de ele, se pare ca si pe la ei se ia ITP cu o atentie cu ceva ...
Comment
-
@mstamate: Nu e nevoie să cumperi jantele și anvelopele de la ei (decat dacă au un discount, ceva), dar trebuie să montezi valvele pe jante la ei, (eventual și anvelopele pe jante).Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment