Eu am trecut cu brio și nu eram cu L52-ul.
Dacă tu nu ai trecut /văzut /auzit de unul asta înseamnă că nu există? Controlul e mai dur ca ITP-ul și dacă se constată nereguli e nasol pentru cine ți-a facut ITPul.
Dacă din cauza unui arc cu "omologare EU din câte știu" montat într-un "servis autorizat" ești implicat într-un accident și se cere expertiza mașinii cam ce pătești?
Despre piese cu hologramă RAR: dacă ești paralel cu depistarea falsurilor te duci într-un service (reprezentanță) și cumperi /montezi acolo beneficiind de garanție. Nu îți permiți vinzi mașina și mergi pe jos/bicicleta/ratb.
Dacă tu nu ai trecut /văzut /auzit de unul asta înseamnă că nu există? Controlul e mai dur ca ITP-ul și dacă se constată nereguli e nasol pentru cine ți-a facut ITPul.
Dacă din cauza unui arc cu "omologare EU din câte știu" montat într-un "servis autorizat" ești implicat într-un accident și se cere expertiza mașinii cam ce pătești?
Despre piese cu hologramă RAR: dacă ești paralel cu depistarea falsurilor te duci într-un service (reprezentanță) și cumperi /montezi acolo beneficiind de garanție. Nu îți permiți vinzi mașina și mergi pe jos/bicicleta/ratb.
Comment