'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am trecut cu brio și nu eram cu L52-ul.

    Dacă tu nu ai trecut /văzut /auzit de unul asta înseamnă că nu există? Controlul e mai dur ca ITP-ul și dacă se constată nereguli e nasol pentru cine ți-a facut ITPul.

    Dacă din cauza unui arc cu "omologare EU din câte știu" montat într-un "servis autorizat" ești implicat într-un accident și se cere expertiza mașinii cam ce pătești?

    Despre piese cu hologramă RAR: dacă ești paralel cu depistarea falsurilor te duci într-un service (reprezentanță) și cumperi /montezi acolo beneficiind de garanție. Nu îți permiți vinzi mașina și mergi pe jos/bicicleta/ratb.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • nu am zis ca nu exista, am zis doar ca esti primul pe care il aud. da-mi voie sa nu te cred.

      in primul rand ca nu sunt paralel cu falsurile, vorbesc doar din auzite ca sa ma bag in seama. despre paralelism si perpendicularitate vorbim cu alte ocazii.
      masina nu are decat piese de origine pe ea. mai putin arcurile asa ca scuteste-ma...

      Comment


      • Originally posted by teddy16 View Post
        Mie imi convine ca am anvelope de 195/55/r16-ce este atat de grav? De cate ori cumperi cauciucuri la masina?eu le voi schimba cel mai probabil peste 5-6 ani cand voi face 60-70mii. voi plati cu 300 lei mai mult... este un pret pe care sunt dispus sa-l platesc pentru felul cum arata masina. pentru iarna voi pune 185/65 r15, sunt trecute in certificate si imi convine pretul, am sa caut pe tocmai niste jante sau poate chiar jante+anvelope sh la un pret bun.

        .
        Deci, anvelopele de vara actuale sunt cele 195/55... si poti pune de iarna 185/65...? Ce avantaje ai avea cu cele din urma?

        Comment


        • Anvelopele de vara din fabrica sunt 205/55/R16.nu stiu de unde scoate el 195.....
          Sau gresesc eu??
          Last edited by micutzu666; 9 October 2014, 04:15.
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • 195/55R16 sunt la Logan.

            205/55/R16 e dimensiunea uzuala pe 16" la majoritatea masinilor, de aici confuzia.

            Comment


            • Ce proasti sunt Germani astia ca au bagat sistem de monitorizare a presiunii la toate masinilie lor bani aruncati.
              Numai eu stiu la cate persoane le-am spus ca au pana si ei habar nu aveau.
              Asa ca sitemul e bine venit.
              sigpic

              Comment


              • E bun sistemul dar, in general, un sofer experimentat e in stare sa bage de seama ca masina trage hais/cea' sau se comporta aiurea la demaraje/franari/in curbe.

                Comment


                • Un șofer experimentat sau nu,(ar trebui să facă) face o inspecție vizuală a mașinii înainte de a pleca la drum, măcar pentru a vedea că mașina e întreagă (nelovită).

                  @micutzu666
                  L52, B52 și K52 185/65 R15 88T
                  L52 SL10 195/55 R16 91H chiar ai nevoie de 210km/h la o mașină cu 156km viteză maximă.
                  Bcross 205/55 R16

                  Legal poți pune doar ce ai trecut în carte(cea din poză e de SL10), altfel poți pune chiar și roți R18(s-au pus în Germania)
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 9 October 2014, 18:59.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Indicele ala de viteza H face toti banii, 210 km/h atinge doar in cadere libera.
                    Probabil ca nu sunt anvelope 195/55 R16 cu indice T.

                    Comment


                    • Nu stiu cati soferi experimetati mai ies din scolile de soferi in conditiile in care in 2 luni de zile poti obtine toate categoriile
                      sigpic

                      Comment


                      • Soferii experimentati au minimum 100k condusi, cei care ies din scolile de soferi se numesc incepatori. Pentru ei, sunt bune toate elementele ajutatoare.
                        Valvele alea sunt un moft al UE, comparativ cu obligativitatea ABS de exemplu, dar au si ele utulitatea lor, daca privim problema intr-un punct fix.

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          @bijou: Când am ridicat mașina(decembrie 2012) de la Cobălcescu splai m-am dus cu anvelopele mele de iarna(luate de noi, din altă parte), și le-au montat fără comentarii.

                          Când am cumparat KFZ-urile și am apelat la General autocom(BZ) pentru montarea valvelor, anvelopelor, echilibrare și montare pe mașina - la fel fără comentarii.

                          SSPP se poate dezactiva cu CLIP-ul.
                          Implicațiile sunt doar legale, ITP sau control în trafic, dacă te verifică iar sistemul e "bypass-at" e mai grav ca o defecțune la direcție sau ABS - norme europene.
                          MULTUMESC

                          Dupa cum va spuneam am mers 8 ANI / 43.000KM FARA o SINGURA pana de cauciuc - Rezerva este intacta si plina de praf !. 70% din drumurile folosite au fost cele cu asfalt restul numai drmuri pietruite de munte , forestiere etc .
                          Masina NU a avut evident acest TMSP si NU m-a deranjat sau impiedicat sa fac ce drum am vrut si s-a putut .
                          Am fost sofer pe masini de marfa de la "Dacia Papuc" la camion Mercedes si ma credeti sau nu NU am pus mana vre-o data pe cheia de roti sau cric !.
                          Systemul asta e o porcarie .
                          Asa cum spunea @t0rquemada ....Un șofer experimentat sau nu,(ar trebui să facă) face o inspecție vizuală a mașinii înainte de a pleca la drum, măcar pentru a vedea că mașina e întreagă (nelovită).

                          Eu as adauga : cu atat mai mult sa faca acest lucru un sofer mai putin experimentat , pt ca cel cu multi ani de soferie si multi KM facuti gaseste mai usor solutie la o problema si cunoaste masina mult mai bine .
                          De fiecare data cand plecam in concedii , stiind ce drumuri grele urma sa fac ,il rugam pe varul meu (care intamplator este mecanic auto) sa se uite la masina la acele aspecte care mie imi pot scapa , Frana , directie , pivoti , etc , si a vrut Bunul DUMNEZEU sa nu am niciodata vre-o problema .

                          Revenind la discutia cu sistemul TMPS ;
                          - in toti acesti ani la volanul Loganului vechi NU am intalnit niciodata vre-un filtru de nici un fel !.
                          - am luneta si geamurile de la portierele spate acoperite cu un strat de "nitrat de argint" ( Nu stiu exact denumirea corecta) dar NU e folie . Am vazut cand mi le-au dat jos si le-au bagat intr-o baie cu aceasta solutie si cand le-au montat la loc . Transparenta lor se incadreaza in limitele legale si am "Certificat de Omologare" de la firma . O Singura data in 8 ani am fost oprit de un politist care se plictisea pe sosea si se tot uita stg , dr sa vada ce "pica" , care m-a oprit , a dat roata la masina dupa ce mi-a cerut actele pt "un control de rutina" si vazind ca NU are nimic de care sa se agate a vazut luneta si s-a "inseninat" crezand ca-i rost de ceva amenda sau altceva . Din pacate pt el am scos Certificatul , i-am aratat pe geamuri acel mic atipild care atesta ca este comform legii si pana la urma a trebuit sa dea batut si ma lase sa plec !.

                          Legat de cauciucuri , spunea cineva ca NU sunt cauciucuri de 195/55/R16 pe Logan . Masina mea ARE gume de 195/55/R16" Continental . Asa a venit din fabrica pe 30 Septembrie 2014 .

                          MARIUS

                          Comment


                          • A spus cineva ca sunt mai rare si se regasesc pe Logan 10 ani.
                            Eu am facut scolala de profesionisti 6 luni si conditia era sa ai minim 20 ani daca nu ma insel si am vrut sa iau si categoria D dar trebuia sa am vechime cu C-ul
                            Acum in 2 luni ai toate categoriile.
                            Asta e problema si de multe ori instructori nu mai sunt instructorii de alta data.
                            Gata cu offtopic.
                            sigpic

                            Comment


                            • bijou ai logan aniversar de 10 ani? ai acel sistem de monitorizare a presiunii in anvelope pe masina?

                              Comment


                              • Am sistem din asta TPMS pe Laguna2. Sa vedeti distractie cand incepe sa o ia razna, nu stiti cum sa faceti sa-l dezactivati mai repede. Trebuie mare atentie pe la vulcanizari, cand se schimba anvelopele de iarna cu cele de vara, etc.

                                Din punctul meu de vedere, care am asa ceva pe masina utilizata zilnic, e inutil. Ar putea fi cativa care chiar sa aiba nevoie de asa ceva, dar, sa fim seriosi, e doar un gadget.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google