Originally posted by mr.K
View Post
'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dar nu la pretul unei dacii.
Glumeam.
Ideea era ca si un producator mai mare ca Dacia, Vw, elimina chestii de baza.
Asta SL10 o fi avand bec in torpedo?
Comment
-
@mr.K
Vad ca stii mai bine decat un proprietar de Polo.
Citeste: https://www.*********.ro/Mi-am-luat-...8751-s240.html postul 242. si aici: http://vwforum.ro/topic/67724-discut...nice-generale/ postul 16.
PS: sa nu bagi in seama lipsa afisaj temperatura. Se accepta, nu e Dacia.
* forumu' frate
Comment
-
PS: sa nu bagi in seama lipsa afisaj temperatura. Se accepta, nu e Dacia.
Omu' are versiunea de varf la Polo si nu are lampa in torpedo?
SL10 e varf e gama ca dotari la Logan, sau asa ar trebui sa fie. Are bec in torpedo?
Comment
-
Ultimul off-topic.
La cat costa un Polo fata de Logan, mai conteaza?
PS: Pe prima pagina a scris omu: Masina standard a fost 15.458 euro!!!!! Poti sa citesti si de echipare dar avand in vedere pretul standard... dar poate a primit o lanterna desi salbe sanse, ca totusi, nu e Dacia sa aiba nevoie de lanterna.
Comment
-
off topic, 15.458 de euro-dublu decat un logan-si nu ai bec in torpedou,si mai este si wv,o marca preaslavita de romani, deja ma simt mai bine, inseamna ca loganu chiar este dotat la banii pe care ii dai
am vazut bec in torpedou la duster
ar fi mers becul si la logan 10 ani, dar exista si lampi cu senzor, sau magnetice, sau cu leduri, care functioneaza pe baterii, asa ca se rezolva relativ repede
Comment
-
Cine are rabdare sa citeasca acest reportaj legat de vw
Ca avem o parere deloc buna despre masinile Volkswagen, cred ca deja am demonstrat asta in repetate randuri. Si, din pacate, nemtii de la VW par a nu se indrepta catre o directie foarte buna in ceea ce priveste fiabilitatea. Cu toate astea, romanul legat la ochi vede in marca Volkswagen un fel de Mecca perfectiunii in materie de condus. Nimic mai eronat. Volkswagen, o marca perceputa prost Pana la Volkswagen Golf 4 inclusiv, automobilele realizate de grupul VAG erau fabricate ceva mai... diferit. Cine spune ca intalneste aceeasi calitate la masinile fabricate in Germania, Slovacia, Spania, China, Ungaria sau Rusia, tari in care se construiesc diferite modele VAG, habar nu are ce vorbeste. Atunci cand Volkswagen fabrica si asambla masinile in Germania, acestea ieseau bine facute, de o calitate superioara, cu motorizari special realizate cu gandul la consumator si la longevitate. Acum insa, si la Volkswagen, ca in orice alt domeniu, totul a devenit o afacere care se bucura de un ritm mult prea alert ce pune satisfactia clientilor pe un loc secundar. Din pacate, in Romania, imaginea de "masina germana" a ramas cam aceeasi care s-a nascut in 1990. Cine avea masina germana, era Dumnezeu. Si acum este cam la fel, insa doar cu sigla. Si pentru ca masina germana inseamna de fapt Mercedes, BMW sau Audi, marci la care nu are omul de rand acces, aceasta impresie conform careia daca ai masina germana esti un mic Guru la tine in cartier, s-a extrapolat la Opel si Volkswagen. Nu vorbim aici de Opel, pentru ca sunt prea mici fata de Volkswagen si nu fac uriasele gafe precum ei. Asa ca, acum, romanul ala mort de foame care sta la bloc, eventual undeva in Militari la 2 camere, care isi face concediul la Costinesti sau la Bulgari ca sa-si umple farfuria cu tot ce nu poate manca, vede in marca Volkswagen chintesenta raiului pe pamant. Nu are bani de Mercedes, dar cumpara un Volkswagen, ca "e mai bun", e tot german, e de calitate, a vazut el ca aia smecherii au asa ceva... Insa, Volkswagen nu este absolut nimic altceva decat ceea ce-i spune si numele: masina poporului. Astazi, mai mult ca niciodata. Este o masina cu cel mai bun marketing din lume, dar si cel mai ieftin, de fapt... gratis. In Romania, masinile Volkswagen, noi sau second-hand, se vand singure. Atunci cand un cetatean contribuabil isi cauta o masina, inainte verifica ofertele Volkswagen, dupa care se uita si la altii, de coreeni nu a auzit, de japonezi... ce sunt aia? Marketingul acestei marci populare se face de la sine, tocmai printr-o falsa imagine de masina buna. Iesi in scara blocului si vezi imediat vreo 5-6 sigle VW cum iti zambesc din parcare. Asa ca tu, roman nu foarte inteligent ce esti, te gandesti ca vrei si tu asa ceva, sa fii mai smecher ca ala cu Golf, tu vrei un Passat... Si ti-l cumperi. Rovana Plumb, 'mama' Timbrului de Mediu, merge cu masina pe Bulgaria Masina poporului azi, mai mult ca niciodata Intreaba-l pe orice posesor de Golf Mk4 daca a avut vreodata probleme serioase cu masina. Niciodata. Motoarele alea 1.9 TDI magice, chiar si cele pe benzina, poate ceva mai lacome la benzina, poate mai lenese, dar merg si in ziua de azi ca vacile fara sa aiba nicio problema. Plimba-te dupa aia prin cartier si intreaba-l pe unul cu vreun TDI modern sau un TSI daca a avut probleme... Razi in sec si pleci mai departe, pentru ca nu mai exista in ziua de azi masini VW fara probleme. Mai devreme sau mai tarziu, acestea apar. Volkswagen este azi masina poporului mai mult ca niciodata din mai multe motive. Pentru ca are o viata incredibil de scurta. Un lucru cu care insa occidentalii s-au obisnuit, nu si noi, romanii. Noi ne legam la cap cu un credit ca sa platim un Golf nou-nout pe care il achitam peste vreo 7 ani, traind mereu cu speranta ca nu ne va crea probleme toata viata. Asa gandim noi, romanii, care mereu vrem sa primim mai mult de banii pe care i-am dat. In Germania insa, atunci cand o masina devine deja veche de 2-4 ani sau atinge vreun numar mare de kilometri, de peste 150.000 sa zicem, aceasta e vanduta instantaneu de parca ar fi un rebut. Noi, romanii, o importam cu kilometrii dati inapoi si ni se pare noua. Dupa care, peste 6 luni, ne miram ca am ramas cu lantul in mana. Repet: faptul ca masinile sunt special gandite, dezvoltate si fabricate ca sa se strice dupa perioada de garantie este o realitate dovedita stiintific, cel putin in cazul Volkswagen. Pentru ca asta inseamna economie, flux de materii prime, circuitul banilor in natura. Problema este ca strainii s-au obisnuit imediat si scapa de masinile aflate la sfarsitul vietii, chiar daca sunt doar de 2-3 ani vechime, in timp ce romanul viseaza sa tina aceeasi masina un deceniu. Aici este de fapt problema, la asteptarile pe care le are romanul, ca asa stie el din vechi strabuni, ca Volkswagen sunt masini pe viata... Nimic mai hilar. Garantia tine cat masina Nu ma mai refer aici la cazul personal, cand, la 30.000 de kilometri, cum a iesit Volkswagenul Polo 1.2 TSI din garantie, am dat 1700 de lei ca sa schimb distributia. Nu mai repet ca spuneti ca am eu ceva cu marca asta. De fapt, chiar am! Pentru ca in curand urmeaza alt lant, atat de bun este motorul asta. Ci va voi spune de sutele de cazuri discutate pe forumurile dedicate marcii. De masini din toata gama, de la Golf, Jetta, Tiguan, Passat sau Touareg, care s-au stricat grav in primele 6 luni de cand s-a terminat garantia. Nu ma intrebati ce geniu ar merita un Nobel pentru a ticluii momentul exact cand sa se termine garantia, ca i-as strange mana. Dar cum naiba se face ca, ai iesit din garantie, te bucuri ca ai facut doar revizii pana atunci, dupa care, injectoare schimbate, turbine care curg, senzori care cedeaza, electronica dubioasa sau lanturi care se zbenguie prin motor mai ceva ca zarurile pe masa de table... Daca cineva, in ziua de azi, imi spune ca masinile sunt facute sa te tina 10 ani, ii dau bani de taxi sa se plimbe si sa ma caute mai tarziu. In ziua de azi, producatorii de volum, asa cum este si Volkswagen, face masini special gandite sa tina foarte putin. Daca intr-o tara civilizata asta e ceva normal ce face parte din ciclul firesc al economiei, noi, romanii ceva mai amarati, consideram ca daca tot am dat un ban pe o masina noua, sa nu avem probleme grave, macar 150.000 de kilometri. Cerem prea mult? Nu cred... Nu mai aduc aminte de micile stelute din contractul de vanzare-cumparare sau cel de leasing. Atat iti trebuie, sa uiti sa pui o virgula la prima revizie de 10.000 de kilometri ca iti iei adio de la garantie. Atat iti trebuie, sa nu bifezi optiunea de 450 de Euro pentru garantie extinsa, ca baietii de la receptie service atat asteapta sa-ti zica: Told yaaaaaaaa, zgarcitule! De ce nu mai face Volkswagen masini bune care tin mult? Cel mai simplu raspuns. Din cauza unui mare cumul de factori ce lucreaza impreuna parca tocmai, sa duca imaginea acestei marci la groapa de gunoi. In primul rand, calitatea materialelor nu este la fel de buna, numarul fabricilor s-a extins in toata lumea, tehnologia este mai complicata, electronica mai multa, materiale mai "ECO" putin rezistenta, motorizari din ce in ce mai mici, piese componente de la distribuitori aftermarket de calitate proasta si asa mai departe. Dupa parerea noastra, Volkswagen inseamna azi o serie lunga de compromisuri. Inainte, nemtii spuneau clar: facem totul in Germania, unde sunt cei mai calificati ingineri, unde controlul calitatii este obsedant de perfect in cele mai mici detalii. Venea un manager si zicea: Sefu, hai sa aducem piesele astea din Turcia, ca economisim 5 marci la fiecare masina. Seful zicea NEIN!, ca asta e masina poporului, nu trebuie sa facem compromisuri! Si cam asa se nasteau masini fiabile, care circula si in ziua de azi... In ziua de azi, totul este insa la polul opus. Economia s-a facut cat se poate de mult, s-au tras bani multi de la calitate si fiabilitate, motoarele sunt, chipurile, din ce in ce mai economice doar de gura UE, componentele sunt aduse din China si Turcia, ca si otelul de caroserie, iar interesul fata de clientul final si dorinta lui de a conduce mult si bine aceeasi masina... pur si simplu a disparut in neant. Ce sa cumparam altceva? Din nou, ma repet, ca sa fiu clar inteles. Daca cineva si-ar cumpara un Volkswagen, i-as respecta alegerea, dar i-as zice sa scape de ea cand se apropie de 100.000 de kilometri daca e diesel sau sa scape de ea si mai devreme daca e pe benzina. Numai asa supravietuieste Volkswagen si vinde in draci in ziua de azi, pentru ca se bazeaza pe o piata extrem de rapida, in miscare, foarte dinamica: firme mari de tot cumpara flote de sute sau mii de automobile, flote pe care le schimba cand acestea fac multi kilometri, le dau la buy-back tot la Volkswagen si cumpara masini noi. Asa este grupul VAG in top 3 cei mai bine vanduti producatori de automobile. Niciodata insa nu vei putea face vanzari ca Volkswagen daca tu realizezi masini care sa te tina 10 ani... Niciodata! Si VW stie asta, tocmai de aceea nici nu se gandeste sa mai fabrice, vreodata, masinile fiabile de odinioara. Sa zicem ca faci parte dintr-un segment incredibil de putin numeros care nu vrea Volkswagen. Te-ai informat, ai citit, nu te-ai lasat orbit de florareasa din colt cu EOS-ul ei alb, nici de vecinul tinichigiu cu Touaregul pe Bulgaria si nici de fraierul de la ******* si prietenul sau care si-au luat Polo, respectiv Golf noi, din reprezentanta. Dar ce sa-ti cumperi? Nu ar strica sa te uiti la japonezi. Crezi ca americanii aia care viseaza Toyota, Nissan, Honda, Subaru sau Mitsubishi sunt prosti gramada? Nu exista popor mai zgarcit ca americanii. Si aia cand cumpara ceva, vor sa stie ca au primit marfa de toti banii si ca nu au probleme. Cam ca... romanii. Daca ar fi dupa mine, acum, daca as avea bani, mi-as cumpara fara indoiala si fara ezitare o masina japoneza. Sau chiar coreeana, de ce nu, pentru ca astia au avut o dezvoltare uriasa in ultimii ani si au reusit sa se alinieze la niste standarde la care nu visau acum cativa ani. Ce pot sa imi cumpar eu daca nu iau Volkswagen? Pai poti sa-ti iei orice vrei tu. Nu vrei Passat, iti iei Accord sau Impreza, nu vrei Golf, iti iei Civic, Auris, Lancer sau ce vrei tu. Nu vrei un Tiguan, iti cumperi un CR-V, nu vrei Touareg iti iei un Santa Fe, un Sorento, orice SUV. Variante gasesti. Si cu recenzii mai bune de la clienti, si cu service mai bun, si cu garantie mai multa, dar si cu cel mai important lucru din lume: motoare fara probleme facute in bataie de joc. Dar, la final, ne lovim de altceva. De atitudinea romanului nu foarte inteligent. Romanul care se simte injosit, sarac, mort de foame, simte ca rad vecinii de el daca se prezinta in locul de parcare cu un Mitsubishi ASX in loc de Tiguan. Romanul clasic isi va parca noul Civic la coltul blocului, doar ca sa nu se faca de ras fata de Costica de la 3 cu Passat si de Mirel de la parter cu Touareg. O simtiti? De fapt, asta este problema cea mai mare. Volkswagen face automobile pentru straini, pentru pietele dinamice, face masini care sa fie folosite si vandute repede. Or noi, romanii, nu avem bani de jonglerii asa dese cu masinile. Dar, pana cand ne vom scoate capul din nisip si sa vedem de fapt cum stau lucrurile in realitate, in continuare vom cumpara masinile Volkswagen. Ca doar sunt germane, sunt cele mai bune din lume!
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Nu a pomenit nimic de lighen dar prostie nu e.
Prostie e ca nu vrem sa credem chestiile astea.
Sa cam saturat lumea de problemele de la grupul vag si se duc catre asiatice.
Motiv pentru cate Toyota e numarul 1 modial
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
Comment