Intre cele doua motorizari , cu siguranta as alege Tce-ul , poate ne fac cei de la Dacia o bucurie si mai scot o editie aniversara cu motorizarea 1.2 Tce , ceea ce nu cred .... Cat priveste starea drumurilor , am fost prin multe locuri in tara asta , unde nici nu mai spuneai ca esti in Romania , dar din pacate Galatiul e PRAF la capitolul asta , Loganul inca rezista cu stoicism .... dar la ce ne trebuie drumuri , cand avem concerte si focuri de artificii pe malul Dunarii ?
Ambiance TCe Full Option Vs 1.2 16v Editia 10 Ani
Collapse
X
-
Bah fratilor tara asta se duce de rapa din cauza mentalitatii. Nu pot sa nu fiu de acord cu IancuMIC: Cea mai mare prostie este sa dai cai multi unui incepator. La prima "bravada" ajunge in pom.
Ca sa fac o paranteza, pana si probele speciale de raliu se fac prima tura cu o viteza mai mica (recunoasterea). Oare soferii aia super-experimentati si cu reflexe foarte bune nu-s capabili sa mearga din prima in blana? Normal ca nu, le lipseste experienta traseului.
Cam la fel este si cu incepatorii: intai trebuie sa invete sa se deplaseze de la A la B, cu viteza mica, pentru a se obisnui cu drumul, dar mai ales cu ceilalti soferi. Scoala nu te invata sa-i feresti pe ailalti, doar sa tii de covrig si sa mesteci benzina.
Incepatorii n-au nevoie sa depaseasca. Conform legii, trebuie sa circule cu 30/h in localitate si 70-80 pe drumuri europene. Interzis pe autostrada. La ce pana mea trebuiesc 150 de cai pentru asta?
Sa mai punem la socoteala ca multi dintre noi (astia nascuti pe vremea lui Ceasca), am mers ceva vreme pe bicicleta/scutere inainte sa conducem auto. La tineri nu mai e la moda bicicleta, deci pauza totala la legislatie/indicatoare. Multi termina scoala de soferi, iau examenul si habar n-au indicatoare gen "drum cu prioritate". La unul din-ala ii trebuiesc cel putin 200 de cai, sa poata depasi "mai repede"...
Daca uita cum arata semnul "cedeaza trecerea"? Trece prin tine ca prin unt?
Comment
-
1.2 16v + roti mai mari + Euro5= lesinatura.
Mai bine ia 0.9 cu incredere, e un motor modern. Va avea performante ca la vechiul logan 1.6 MPI, consum mai mic (cel putin prin oras). Nu vad niciun avantaj pentru 1.2. Dotarile alea "in plus" ma lasa rece
Comment
-
Daca ne iei cu 30 in localitate pentru incepatori cine vrei sa iti raspunda.
Esti total pe langa subiect.
Tie ti se pare asa multi 90 cp?
Cine stie ce masina sport o fi Logan 0.9.
Este o masina decenta aproape de normalitate.
Cum s-a mai spus 1.2 16v cu roti pe 16 clima si 4 pasageri = lesinata.sigpic
Comment
-
P.S.
A se mai citi legislatia
"(4) Viteza maximă admisă în afara localităţilor pentru autovehiculele ai căror conducători au mai puţin de un an practică de conducere sau pentru persoanele care efectuează pregătirea practică în vederea obţinerii permisului de conducere este cu 20 km/h mai mică decât viteza maximă admisă pentru categoria din care fac parte autovehiculele conduse."sigpic
Comment
-
Sa moara caii mei (aia remapati) de nu ziceti ca discutati ca si cand ar avea de ales intre un Golf 1.6 102cp si Golf R de 270cp. Asa vedeti voi diferenta aia amarata de 15 cp pe care un incepator nici n-o s-o simta in pedala.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Daca tii masina mult timp si ai banii disponibili pentru achizitie, alege masina cu 0.9 tCe si nu vei regreta, impozit mic, asigurare mica (daca o pui pe numele parintilor), consum bun, putere si cuplu suficiente.
Cu 1.2 16v o sa tragi de el in trafic. In afara de consum bun si presupusa fiabilitate mai buna decat cea a lui 0.9 (pentru ca asta are turbo), nu ii vad alte avantaje.
La puterile astea mici nu e neaparat nevoie ca un motor cu mai putini cai sa consume mai putin deoarece la aceeasi greutate, motorul cu putere mai mica se va chinui si consuma mai mult decat unul cu o putere mai mare ce resimte aceeasi greutate mai putin.
Exemplu: am avut 1.4 MPI si imi lua cam 10-11% in oras si trageam de el iar cu 1.6 16v imi ia 8-9% (cu 10 litri de GPL am facut maxim 135 km. in Bucuresti).
Comment
-
Doamne, @razvan deja o dai in extreme si vii cu niste conceptii comuniste.
Unde scrie ca incepatorilor le e interzis sa depaseasca? Sau ca in afara localitatilor trb sa mearga cu 70? Pe drum european tot cu 70? Macar documenteaza-te inainte sa vorbesti, mai ai si pretentia sa iti fie luat postul in serios...
Crezi ca toata lumea are bani sa isi ia o masina de 50 de cai pentru timpul in care este incepator dpdv legal iar apoi sa treaca la o masina mai puternica? Daca iti permiti sa faci chestia asta, inseamna ca esti un om bazat
90 de cai le 1000 de kg sunt departe de sportivitate dar ofera un comoportament dinamic decent si mult mai relaxat in depasiri fata de un 1.2.
Comment
-
eu am mai zis, in locul lui as alege motorul de 1.2,mai ales ca dotarile la loganul aniversar sunt inedite pentru dacia,plus vor cantari mai mult la revanzare, si invit pe cine zice ca loganul 2 ar fi submotorizat cu acest motor, sa faca un drive test, nu este frumos sa vorbim fara sa cunoastem-asta pentru cei care nu l au condus, si zic ca ar fi slab
asa se zicea si de motorul de 1.4 vazavi de cel de 1.6, si adevaru este ca majoritatea au ales loganul de 1.4, precum am avut si eu ,si isi fac treaba foarte bine cu el
cat despre motor puternic, am un prieten care a avut un matiz vreo 2 ani, apoi un peugeot 206 vreo 1,5 ani, timp in care nu a avut emotii in depasiri sau nimic de genul, cu acestea 2 masini, apoi si a luat un bmw model destul de nou , cu vreo 150 de cai, l a tinut tot cam doi ani, si zicea omul ca in acea masina era sa moara de vreo 7 ori, se baga in depasiri mult prea optimist de puterea masinii, se baga mult mai in scurt decat cu masinile anterioare, dar spre inconstienta, si culmea, acum avea mai multa experienta in trafic decat cand avea matizul si peugeoul
sa va mai zic ca i s a calat motorul la bmw?, si ca a bagat 3 mii de coco intr un motor de pe un alt bmw rasturnat- si asta este un caz real
pentru un incepator nu conteaza cati cai are masina, ci el trebuie sa invete sa conduca acea masina, sa invete s o cunoasca, si mai ales ce poate ea faceLast edited by panselin4; 1 July 2014, 21:55.
Comment
Comment