Ambiance TCe Full Option Vs 1.2 16v Editia 10 Ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Uite aici o poza. Vezi ca daca iei volanul imbracat in piele iti baga automat si regulatorul.
    Atasej un link cu imaginea pentru ca nu merge sa o urc.

    Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

    Comment


    • #17
      Ia laureate 0.9, aj tot ce iti trebuie plus un motor mai puternic decat 1.2.
      Nu faci raliuri, dar sa te duci vara la mare cu un 1.2 cu aerul pornit si 5 persoane in masina e sinucidere curata, 1.2 abia se taraste gol.
      Diferenta intre masini e mica la dotari, daca alea cateva sute de euro nu conteaza mai bine iei ceva mai puternic, vei constientiza asta singur doar ca va fi prea tarziu.
      Amza de ce e perfect pentru incepator 1.2? Ca abia pleaca de pe loc sau cum? Cu 0.9 nu poti conduce incet?
      Daca e, o mierlesti si cu 50 de cai sub capota.
      Last edited by 827sam; 27 June 2014, 23:36.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #18
        sunt fericitul posesor al unui Logan 1.2 16 v.e superb,am facut 1500 km cu el,viteza medie exterior 90 - 100 km/h (mai rar 100 ca este in rodaj)si am un consum mediu de 6l/100 km.in oras imi ia in jur de 8 - 10 l/100 km.asta momentan,o sa-si revina cand o sa se mai lase motorul.daca doream sa fug cu 150 - 170 km/h imi cumparam un cazan din 2012,2013.am vrut masina noua.

        Comment


        • #19
          Cazan din 2012? Loganul poate fi considerat cazan in 2012 poate.
          In fine, 1.2 e slab pentru ocaziile in care vei avea nevoie sa depasesti un tir de exemplu cand ai si 3 4 persoane in masina si A/C pornit. Vei constata ca trage f greu.
          Eu zic ca scoti consumuri mai bune cu 0.9, cilindree mai mica si trepte mai lungi.

          Comment


          • #20
            Eu zic sa iei permisul si sa te duci si faci un drivetest cu ambele si ai sa te convingi.
            Problema e ca nu prea gasesti 1.2 16v la drive dar gasim un prieten care sa iti imprumute masina pentru o plimbare.
            Torq tradu fa o traducere la CLS10 CCSS sau ce o fi.
            Eu clar nu as merge pe 1.2 16v mai repede pe dci.
            La 0.9 nu e vorba numai de cei 15cp in plus ci si de cuplu motor și care il are la ture joase.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by stoicanu View Post
              ...
              Torq tradu fa o traducere la CLS10 CCSS sau ce o fi.
              ....
              CLS 10 = loganul aniversar
              CCSS = cruise control speed limit (acolo e CCSL cred )
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • #22
                SL10 = SL LOGAN 10 ani 1.2 75CP

                CCSL= CruiseControl SpeedLimiter
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  Merci.
                  Nu stiam la ce sa ma gandesc si cred ca nu eram singurul.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Voi astia care se plang atat de mult de puterea lui 1.2, l-ati condus? se depaseste foarte decent cu treapta 3, nu mai speriati copilul. Merge chiar mai bine decat 1.4 mpi, pe care il aveti marea majoritate.. La 18 ani are nevoie sa se deplaseze, nu sa faca liniute. Si oricum o sa tina masina aia 5-6 ani si apoi cumpara una mai puternica. peste 6 ani va avea 24 de ani. Are toata viata inainte sa conduca motoare mari. Acum are nevoie de o masina cat mai dotata si sigura. Iar din gama Dacia, asta e singurul Logan "dotat", cu exceptia motorului. De ce sa se complice cu turbine si alte minuni? Pentru 15 cai? Diferenta nu-i mai mare decat era intre 1.4 si 1.6 la Logan 1, nu e chiar de la Dacia la Ferrari.
                    Last edited by razvanamza; 29 June 2014, 10:02.

                    Comment


                    • #25
                      Noi ASTIA care ne dam cu parerea poate l-am condus.
                      Mai tare ca 1.4 niciodata.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Are timp sa conduca motoare mari? Tocmai asta este varsta de a face asta, cand esti tanar si trebuie sa te distrezi. Da, se depaseste decent dar este extrem de anost motorul mai ales pentru un tanar.
                        Am uitat sa mentionez. Daca trebuie sa depasesti pe la 110 ce faci, tot cu a 3-a? La 110 deja ai 6000 rpm. Iar dupa 110 chiar te bagi greu in depasiri cu 1.2
                        Last edited by hasserro; 29 June 2014, 13:01.

                        Comment


                        • #27
                          Pai nu a inteles ideea ca la o depasite trebuie sa mai ai o rezerva de putere in cazul in care e nevoie pe cand cu 1.2. 16v te bagi cu tot ce poate mai ales ca e la inceput si e mai greu cu apreciatul distantei.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Uite chiar acum am avut un drum buzau-ploiesti si inapoi si cu 3 insi in masina+ceva bagaje si A/C on tragea greu. De fiecare data cand depaseam pe la 80, a3a, a/c off si pedala la podea. De la 100 in sus cu a 4a si se simtea clar ca trage greu. A/C ul ala am impresia ca mananca cam multi caluti pentru ca il simt clar in pedala.

                            Comment


                            • #29
                              Majoritatea care ii recomanda nu au 1.2 si nici 1.4 si da le-am condus,iar daca il sfatuiesc chiar si cei care au 1.2 e clar. In afara faptului ca are si distributie pe lant ,0.9 este un motor net superior din toate punctele de vedere si trage multt mai bine ! Cunosc persoane care si-au vandut loganul de 1.4 mpi pt ca nu au facut test drive intai,apoi au luat 1.6 16v,si de golf 1.4 cunosc pe cineva care a ramas f dezamagit si l-a schimbat in cele din urma din cauza motorului .
                              Daca conteaza enorm acea diferenta ,nu stiu exact cat este, poti merge si cu 1.2 foarte linistit,dar altfel nu ai nici un motiv sa il alegi !
                              Last edited by Allyn_y; 29 June 2014, 19:16.

                              Comment


                              • #30
                                Motorul de 0.9 are performatele vechiului 1.6 8v numai ca avand turbina are cuplu motor la ture joase.
                                Pe mine m-a interesat motorizarea in prima faza.
                                Am fost la dealer si am intrebat cel mai puternic motor benzina disponibil la Dacia si a fost 0.9.
                                Dupa a venit nivelul de echipare.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google