Originally posted by bogdan_cr
View Post
Ambiance TCe Full Option Vs 1.2 16v Editia 10 Ani
Collapse
X
-
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
-
si revenind la titlul nostru ambiance 0.9 tce full option ... ca sa fiu un pic carcotas.. ambiance - e un model iar full option pe versiunea ambiance nu o sa vezi niciodata. Daca e sa ne raportam la nume ei editia de 10 ani, iar daca vrei raport perfomante, consum, confort , taxe si impozitive un pic mai mici ei 0.9 TCE ....deci vot pt 0.9 desi conduc un 1.2 (am mers si cu 0.9 un iasi bacau si mi-a placut, se simte diferenta de cp )
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View PostExact asa cum scrie in orice carte de motoare ( alea de le citesc aia studenti la automobile ): motorul trebuie tinut turatia intre cea de cuplu maxim si cea de putere maxima, acolo se simte el cel mai bine, in cazul de fata 4000 - 6000 rpm
Sigur ca soferul nu se simte bine auzind polizorul ala insonorizat prost dar asta e masina acolo stam cu turatia.
Ce se intampla daca vreau sa merg cu viteza constanta, insa mica? Retrogradez si supraturez?
Eu zic sa mergeti toti de pomana cu 4500 rpm, ca asa ii "este motorului bine"... Iar apoi sa ne plangem ca polizorul de 1200 cmc consuma cat unul de 2000 rpm.
Originally posted by bogdan_cr View PostDaca are cuplul maxim de la 1500 rpm e bine ... Perfect chiar sa ai cuplul asa jos. La motorul pomenit de 6000 cmc poate fi plat cuplul incepind de pe la 1500 rpm da posibil
Pe modul plimbare - confort, pe sport se schimba treaba...
Gata cu off topicul scuze...
La motorul ala mare, n-ai cuplu maxim al 1500, ca doar nu e turbo si nici diesel cu pistoane de 2m.
Ba C63 AMG are cuplu maxim la 5000 rpm. Conform acestului principiu enuntat mai sus, masina asta s-ar simti bine intre 5000 si 6500.
Niciun material nu se simte bine in regimul acela draconic.
Comment
-
-
Originally posted by Tinuletz View PostSe trezeste la viata si dupa 3500 ture te asigur eu.... Are un sunet fenomenal cand ii dai in gura !
Recomand un 0.9 TCe:
- putere mai mare decat 1.2 (insa NU prea mare pentru un incepator!); unii compara aici mere cu pere, ca si cum ar fi vorba despre diferente de sute de cai putere intre motorizari! Am avut 1.4 MPI si am condus 1.6 MPI, diferenta e mica, dar sesizabila; cei 15 CP sau cati sunt, fac diferenta in depasiri;
- distributie pe lant;
- taxe mai mici;
- consum mai mic;
- motorizare "moderna", vremea motoarelor aspirate a cam apus;
- desi clima e superioara, merge si AC-ul (decat fara, mai bine cu, iar restul optionalelor nu sunt cine stie ce, in afara de ABS si servo care oricum se gasesc pe ambele versiuni!);
- pret mai mic.
In rest, iti urez bafta si sa te bucuri de masina! Putini au propria masina la varsta ta, cu atat mai putin una noua!Last edited by Sifredi; 3 July 2014, 20:51.
Comment
-
Eh, acum chiar are drepate.
I-am dat si eu la 1.2 si 5000 si 6300 de ture si mi se pare ca suna chinuit, nicidecum frumos, dar gusturile nu se discuta
Noi dezbatem, aruncam cu cutite pe aici, dar vad ca proprietarul la topic nu mai zice nimic, cred ca ii place ce se intampla aici si ne mai lasa cateva pagini
Comment
-
BHAAAA!!!!! In America, copiii de milionari se duc dracului la munca! Nu vad aia masini noi!
La noi, parintii sunt cretini!
"Ia mamica si tu o masina noua, ca doar n-ai demonstrat nimic"
"Hai ca te face tati inapt. Te invata cum sa stai la noi pana la 30 de ani. Sa ne mananci pensia si apoi sa stai cu mana intinsa la sta, sa-ti dea, ca doar ai drepturi."
Stateam de vorba acum ceva timp cu un nene ce provenea dintr-o familie de milionari americani (oameni cu avion particular) si imi povestea cum el cand era tanar, inainte sa dea la facultate, tac-su i-a facut un cadou: un ciuruc de masina, jumatate de facultate platita si un post de barman! Pai ala a muncit de i-au sarit capacele.
Dupa ce a DEMONSTRAT ca e capabil si ca MERITA (nu merita pentru ca doar e copilul lui tac-su, ci merita pentru ca e muncitor) a reusit sa preia si business-ul familiei. L-a crescut si l-a vandut.
Acum este GM la Exxon Mobile si are un castig mic, doar cateva milioane pe an.
A avut noroc, asa-i?
Nu i s-a dat sansa, asa-i?
Parintilor, voi sa va invatati copiii sa fie lenesi, ca-i tare bine.
Ca o paranteza: cand am intrat la Medicina, la buget, tata mi-a promis un Porsche. Dupa, mi-a dat la mumu si mi-a explicat ca parte din Porsche a fost alocat sesiunilor de meditatii. Am fost dezamagit si am primit ca raspuns: "Pai bai putea, ai facut pe barba ta? NU! Ai facut si pe barba lui tac-tu. Cand vei face pe barba ta, o sa primesti, pana atunci, te-n pizdilii ma-tii". (era vb de un porsche 924, nu vreo scula).
Si acum on-topic: loganul asta de 10 ani e ceea ce trebuie. Doar ca scade vanzarile lui Clio
Comment
-
Originally posted by Sifredi View PostIn rest, iti urez bafta si sa te bucuri de masina! Putini au propria masina la varsta ta, cu atat mai putin una noua!cel mai probabil voi primi de la ai mei un Logan II.
Pana una alta,,astia cu modelul lor aniversar, e praf in ochi, marketing pur. Daca vroiau cu adevarat ca sa fie MODEL ANIVERSAR, trebuia sa puna si ei motorul 1.2 115 cai pe logan si atunci sa vezi vanzari la dacia.
Cred ca epuizau "modelul" in cateva zile de la lansare
Ps,,astia de la dacia au ramas cu motoarele/loganele 1.2 nevandute, de cand au bagat pe piata motorul 0,9 tce, iar acum vor sa scape de ele cu aceste super model aniversar
Comment
-
Corect..au gandit gresit ca nu au ales 0,9,,dar acum s-a constatat ca marea teapa este motorul 1.2 16V. Deja mai multi useri de pe aici si nu numai ei, se plang de el ca e cam praf.
De fapt,,,timpul care a trecut a fost cel care a decis cum sta treaba vis-a-vis de motorul 0,9tce Vs 1.2 16V,,,si mai zic inca odata,,era o mare sfaraiala sa puna 1.2 turbo pe acest model. Rupea toata gura targului...
Comment
Comment