Cosmetica/intretinere Zilnica A Loganului II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sau asa.
    Dar ai masina ceruita pentru putin timp, ceara despre care am vorbit rezista 3-4 luni, intretinuta cum trebuie.

    Comment


    • #17
      Lukoil e bun cand ai de dat jos praful de pe un Tico.

      Eu cu 4 fise( aprox mativ 10 minute) nu am facut mare lucru la o masina murdara...

      Per ansamblu iese mai bine la spalatorie

      Comment


      • #18
        si cand la salajan e 7 lei si 6 lei exterior-interior...oare se merita fisele alea...? alea sunt doar sa te joci cu apa.
        Incercati la Rompetrol fundeni, 6 lei fara timp...si au jet de iti zoboara si vopseaua, oglinzile si bandourile ))))
        La MOL parca, este 5 lei jetonul ! tot 3 minute

        Comment


        • #19
          Drogas, uneori trebuie sa folosesti si peria daca ai namol pe masina. Inmuiata putin cu spuma a mea a iesit curata desi era nespalata de o luna. Posibil sa fie solutiile mai diluate la unele spalatorii sau in anumite perioade. La OMV e mai scump insa jet tapan si chilmicale ok, concentrate.
          Sandele, ai dreptate, insa o poti recerui la urmatoarea spalare, sau poti aplica o alta ceara imediat dupa spalare si tine suficient de mult.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            Originally posted by einstein1984 View Post
            Sandele, ai dreptate, insa o poti recerui la urmatoarea spalare, sau poti aplica o alta ceara imediat dupa spalare si tine suficient de mult.
            Ca sa prinda ceara pe masina, trebuie sa ai o vopsea foarte curata, fara contaminanti.Iar ca sa dai dupa fiecare spalare cu ceara, nu e asa usor.Aici vorbesc de ceara de la firme renumite(Finish Kare, Colinnite, Bilt Hamber etc), nu ce dau cei de la spalatorie.Spuma de la spalatorii(self wash sau spalatoria normala) elimina ceara.De asta nu mai merg la spalatorii, prefer sa o spal in regie proprie.

            Comment


            • #21
              Multumesc Crs.Sandel pentru ponturi - ar trebui facut un thread numai cu ponturi Logan/Sandero 2 - am sa mut "spalatoria" la tara - "ce e facut cu mana, lucru manual se cheama" - dau bani degeaba la spalatoriile ieftine, exista solutii pentru neutralizarea sarii care se pun in apa si se pot da pe dedesupt (cred ca apa din belsug sub presiune este suficient)?
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • #22
                Cu placere!
                Din ce am auzit, apa din belsug sub presiune este suficient.

                Comment


                • #23
                  spalatorie tunel cu jeturi fara atingere, spala si pe sub masina. 20 de lei si iese ok, cu uscatul stau mai prost dar mai poti drege in parcare cu o carpa, deschizi usi etc.
                  Important la sare e sa NU fie apa calda (asta zice in manualul de utilizare al motocicletei) ca avtiveaza reactiile chimice mai abitir.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Crs. Sandel View Post
                    Eu evit sa spal masina la spalatorie.Din februarie nu am mai dat pe acolo.
                    Detergentul de vase e bun ca indeparteaza orice fel de mizerie, dar nu e recomandat sa il folosesti.
                    Poti folosi pe vopsea un sampon cu ceara, dar nu e la fel de bun ca si cand ai folosi sampon, dupa care dai cu ceara.
                    Am folosit ca sampon pe acesta, dar in combinatie cu ceara aceasta parca nu fac casa buna, pentru ca samponul imi indeparteaza(dupa mai multe spalari) stratul de ceara. Treaba cu samponul e valabila la tara, unde am apa cu presiune.Un sampon foarte bun este acesta.
                    La bloc folosesc metoda 2 galeti, utilizand ONR.
                    Daca ai timp, bani(in jur de 100- 200 lei) si rabdare, poti urma niste pasi:
                    1.Spalare cu sampon
                    2.Metoda 2 galeti
                    3.Stergere cu argila
                    4.Stergere cu alcool izopropilic
                    5.Dat cu ceara(eventual in 2 straturi)
                    6.Dat cu QD(quick detailer)
                    7.Dupa aceea spalata masina cand e murdara, dar nu cu orice sampon, ci cu cel pe care ti l-am recomandat(Gold Class)

                    Si uite asa am facut o scurta descriere a spalarii masinii ca la carte.
                    E o adevarata arta sa speli masina. Depinde de fiecare cat timp si rabdare are. Astia de la OMV, o spala destul de ok, dar nu ies petele cu samponul folosit de la ei. Pana la urma e masina, nu trebuie tratat o groaza de timp si pentru aceasta operatiune. Saptamana trecuta am fost in Trieste si cred ca am vazut doar 5 masini intacte, fara sa exagerez, in rest erau varza, busite in fata, lateral, spate, zgariate.

                    Comment


                    • #25
                      Ai dreptate, este o arta!
                      Eu asa o intretin, urmand pasii pe care i-am descris.Ce-i drept, imi si place sa fac asta.

                      Comment


                      • #26
                        Pentru mine spalatul masinii este o activitate care ma relaxeaza inafara de spalatul vaselor (asta daca nu descopar zgarieturi si alte belele), o fac numai eu, rar se mai joaca fica-mea cu pistolul cu jet....deci nu o consider o pierdere de timp....
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • #27
                          Aveti loc si timp de asta, va invidiez. Dar stersul cu alcool mi se pare deja prea mult, poti sa mai conduci dupa ce faci asta?
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #28
                            Daca te referi la alcool izopropilic, acesta nu se foloseste ca atare, ci se dilueaza in raport 1/1 cu apa distilata sau demineralizata, apoi se pulverizează pe suprafata pe care vrei sa o stergi. E util si pentru geamuri, mai ales pe partea exterioara.

                            Comment


                            • #29
                              Pentru geamuri folosesc stropgel cu alcoolin sticla cu pulevrizator sau servetele specifice (de lene nu de altceva). Desi am auzit ca un dop de detergent de vase la o galeata cu apa curata geamurile ceva fantastic si raman curate mai mult timp.
                              Ma gandeam ca degresezi tabla cu alcool si de aia eram mirat.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #30
                                Ca sa prinda ceara pe masina, recomandat e sa stergi tabla inainte cu alcool izopropilic combinat cu apa distilata.
                                La geamuri:stergi intai geamul cu alcool izopropilic combinat cu apa distilata, dupa care dai cu Aquapel sau Abro Anti Rain(solutii, care la o viteza de peste 30-40 kilometri, ajuta la indepartarea rapida a stropilor de ploaie).
                                Last edited by Crs. Sandel; 20 October 2014, 18:35.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google