Acum am primit răspuns. După ce am citit aici mă gândeam la CASCO pe care-l am. Nu am folosit CASCO niciodată, ma gandeam să vă întreb dacă se face pe CASCO. Dar surpriză. S-a aprobat pe garanție, da ați citit bine, s-a aprobat pe garanție.(acum am primit telefon de la SERVICE) Mi-au spus să o duc dimineață la prima oră. Dl. inginer de la recepție cu care am vorbit o zis că am avut noroc cu problema care am avut-o de la livrare cu închiderea centralizată pe acea ușă....și cu această ocazie se rezolvă și exfolierea vopselei pe capotă și acele adâncituri pe muchia de la lunetă. Am scris pe 14 aprilie la vocea clientului, dar de acolo nu am primit răspuns pe e-mail. (cum am făcut și atunci în prima zi, dar atunci am fost sunat înapoi la 24 de ore si am fost întrebat cum m-i s-a părut livrarea...și așa au aflat de ușă și acțibild, dar am crezut că au uitat) Stiu doar că, le-am spus că dacă răspunsul este negativ doresc să se dea în scris pentru a putea face reclamație către ANPC. Deci, dacă e să privim partea plină a paharului tot răul e spre bine.
Tuturor celor care mi-au răspuns pe acest subiect (că m-au încurajat sau nu) le mulțumesc.
Tuturor celor care mi-au răspuns pe acest subiect (că m-au încurajat sau nu) le mulțumesc.
Comment