Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stoicanu
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Doar sa revopsiti masina unde e ruginita si sa o maritati unui alt fraier.
    Nu pot sa fiu de acord cu expresia ta
    Eu nu ma consider un fraier ca am cumparat o Dacia

    Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    ce să fie..ceară..Şi a mea e la fel.

    Are cineva idee cum bagi ceara în portiere? Se demontează feţele sau se poate băga prin orificiile de scurgere de jos, şi în acest caz e vreun risc să afecteze mecanismul geamurilor electrice?
    Last edited by Luciano2; 19 September 2017, 17:12. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Daca vreti un produs anticoroziv pe baza de ceara, luati Tectyl. Bagati-l prin usi, praguri, capota motor, capota portbagaj (hayon), prin toate gaurile si gaurelele, aplicati-l pe toate rosturile aflate la imbinarile tablelor si pe oriunde va mai trece prin minte. Pe sub masina, daca aveti posibilitatea, dati cu Teroson.
    Eu la toate masinile avute, am dat prin praguri, usi, longeroane, capota motor etc cu ulei amestecat cu vaselina (rog ecologistii sa nu tipe), iar pe dedesubt, o data la 3-4 ani, terosonam masina. La niciuna dintre masini nu am avut rugina la vedere (cum erau podeaua si contraaripile la interior nu am fost curios sa aflu). Tineti cont ca pe vremea aceea, din fabrica masina venea doar vopsita, fara niciun altfel de protectie. La asta noua am vazut pe dedesubt ca-i plina cu o substanta neagra, vascoasa si lipicioasa, mai peste tot se vad scursuri dintr-o substanta rosiatica si partea interioara a pasajelor rotilor (pe spate) a fost impregnata cu o substanta uleioasa (care dupa cateva spalari s-a cam dus). As fi interesat sa stiu ce era, poate stie cineva?
    Last edited by gabrieln1960; 19 September 2017, 14:26.

    Leave a comment:


  • cyrusmddd
    replied
    Eu m as declara multumit sa tina tabla ca la Loganul meu din 2005, care nu a avut probleme vreo 10 ani.
    Acum sa vedem...

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    Cred că cea mai bună metodă de a împiedica rugina sub chedere este -dat chederele jos , umplute cu ceară anticoroziune şi montate la loc..după ce s-au curăţat bine locaşurile de praf/mizerie..
    @cyrusmddd: în cazul pe care l-am prezentat mai sus pe forumul Hyundai este vorba tot de maşini în garanţie



    a full tutorial for undercoating a car or truck with Fluid Film.
    Last edited by Luciano2; 19 September 2017, 12:09. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cyrusmddd
    replied
    E clar ca toate masinile prind rugina in timp. Insa atata vreme cat Dacia acorda 6 ani garantie la tabla iar alte marci incep de la 10 ani in sus, imi este clar ca lumina zilei ca exista sanse mai mari ca Dacia sa rugineasca mai repede. Si asa va ramane atat timp cat Dacia va ramane sub aripa Renault, care aplica aceeasi garantie.

    Cazul colegului Stoicanu este grav, insa nu inteleg de ce nu a aplelat la garantie mai devreme. Rugina aia are vechime nu gluma.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Sunt convins ca se intampla, numai ca nu e cazul sa ma ingrijorez de altii, ca nu detin acel produs. Când dau banii pe el, se schimba situatia.

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    Este clar că se întâmplă şi la case mai mari..dar asta n-ar fi o scuză:

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Nu a fost lovit, pur si simplu rugineste. Eu am vreo 3 puncte, pe muchie. Chederul se ridica când ploua mult, stai linistit, ”asa face toate”.

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    Am verificat şi eu la mine locurile respective, nu am găsit rugină decât în capătul (colţul) muchiei suportului din stânga pt chederul de la plafon, este un punct mic dar care trebuie remediat clar, probabil colţul ăla a fost lovit cumva. Însă ce am desccoperit e că nici unul din chedere -nici alea de la portiere nici de pe plafon nu au fost introduse pâna la capăt ..le-am luat la presare uşor cu pumnul ..şi au mai intrat cam 3 mm. Întrebare: cu ce se pot proteja, porţiunile astea aflate sub chedere?

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    „De ce nu se cumpără mai multă tablă din România? Deoarece indienii de la Mittal nu au investit deloc în laminarea tablei la un standard de calitate care să ofere cel puţin şapte ani rezistenţă la coroziune. În trecut au existat cazuri în care a fost livrată tablă deja ruginită. Dacă vopseşti o astfel de tablă în cel mult un an „înfloreşte“ rugina pe ea“, au explicat surse apropiate uzinei Dacia.

    Leave a comment:


  • Mihnea2637
    replied
    Este valid. Apasa pe link si apoi pune tu doua puncte ( : ) dupa http

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Era bine daca puneai un link valid, ca sa vedem si noi ce scrie acolo.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Un articol din mai 2013. Tinicheaua atarnata de coada Daciei in ceea ce priveste calitatea tablei nu o sa dispara prea curand.

    http://http://www.zf.ro/zf-24/de-ce-...emare-10884975
    Last edited by gabrieln1960; 19 September 2017, 08:54.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu o spal aproape saptamanal , n-are nici pe dracu

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google