Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JNic
    replied
    Nu am spus ca nu este rugina. Sincer nu stiu ce este, dar nici nu arata OK, la "ochiometru" . Pentru linistea ta si ca sa te bucuri in tihna de masina, este bine sa clarifici situatia.

    Daca as fi in situatia ta, as prefera ca cei de la service sa curete impuritatile in cauza si sa ma factureze pentru operatiune, in cazul "fericit", ca sa pot evita orice gen de comentarii ulterioare din partea lor. Daca nu pot curata si se dovedeste ca totusi este rugina in stadiu incipient, trebuie sa rezolve problema pe cheltuiala lor, atat timp cat eu ca si client nu am "agresat" masina: lovituri de pietre, polish, curatare cu diverse chimicale "nerecomandate" de producator,...

    Am trecut prin neplaceri asemanatoare (pete de bitum, pete de insecte, pete de rasinoase), atat cu masina personala cat si cu cea de serviciu.
    Unele le poti rezolva singur, la unele trebuie sa apelezi la ajutor specializat (service, atelier detailing auto), iar la unele, care sunt defecte reale, din nefericire trebuie sa utilizezi garantia, ca doar de aia este mentionata de producator si platita odata cu masina.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    În ceea ce privește calitatea unui produs îți dau dreptate. Dacă acolo nu e rugină e posibil (nu ești primul care spui asta). Dar întrebarea ce e? Dacă nu e rugina, cum s-a mai spus aici, atunci ce poate fi? Bitum doar pe acea portieră?! Oricum luni mă duc să vedem ce zic cei de la SERVICE sa-mi spună ce e. Principala problemă e să o rezolve pe garanție, nu pe banii mei....

    Leave a comment:


  • JNic
    replied
    Originally posted by cbota View Post
    Indiferent de marcă, părerea mea, e că dacă e făcut pentru ROMANIA (Europa de est), s-a mers, din păcate se merge în continuare, pe sloganul ”LAS CĂ MERGE ȘI AȘA”. Asta a constatat și UE la produsele alimentare.
    Calitatea este data de "cat este dispus clientul sa plateasca" si este independenta de zona geografica. O masina facuta la "calitate" adresata Germaniei, Frantei sau Japoniei, s-ar vinde extrem de putin in Romania, pentru ca marea majoritate nu-si permit sa o achizitioneze, chiar si in rate .
    "Las ca merge si asa" tine de educatia noastra ca natie si indivizi, de lipsa unor reactii intemeiate si echilbrate vizavi de problemele de care ne izbim.

    Mie personal mi s-a retusat zonal de 2 ori, in garantie, acea parte a portierelor fata care freaca cu chederul in zona parbrizului.
    Rezultat: a inceput sa se exfolieze din nou , dupa ceva timp. Personal cred ca solutia tehnica, de a "inchide" portiera peste caroserie, este stupida si problema nu are rezolvare. Din fericire, nici nu pare sa apara rugina in zona, cel putin la mine.

    Leave a comment:


  • JNic
    replied
    Originally posted by george.sce View Post
    de curiozitate, voi ati citit in carnetul de garantie al masinii, capitolul "garantia comerciala anticoroziune", io-te ce scrie ;

    ...dacia garanteaza caroseria inpotriva perforarii din interior catre exterior ...

    vreau sa vad si eu unde e gaura in tabla ( ATENTIE !!! promovata dinspre interior spre exterior ! ) care puteti reclama,asadar merge-ti la tribunal istanta sau unde doriti voi va urez succesuri maxime !
    Pai un avocat bun ar putea sa spuna ca...

    Vopseaua si lacul "fac" parte din caroserie, nefiind elemente accesorii sau demontabile, si de vreme ce unul din elementele caroseriei (tabla, grund, vopsea, lac) este perforat, atunci caroseria este perforata si problema trebuie acoperita de garantie.

    Cel putin asta a demonstrat in instanta, cu expertiza tehnica independenta de producator, avocatul care a reprezentat firma in cazul "volksvaginului" cu vopseaua exfoliata deasupra parbrizului.
    Asta in conditiile in care reprezentanta se crampona pe aspecte ca: "masina este cumparata in Austria si ar trebui dusa la garantie acolo", "vopseaua este exfoliata datorita factorilor externi (loviturilor de pietricele)" in conditiile in care parbrizul nu prezenta nici un fel de zgarieturi in zona, firma mama (din Austria) a tranferat un bun filialei din Romania si deci masina este SH .

    Producatorii in general mizeaza ca:
    - romanii nu reclama problemele, indiferent cat de mici sunt ele
    - daca totusi reclama, fie sunt "dusi cu presul" fie devin agresivi verbal si "nu se poate purta un dialog cu clientul"
    - daca totusi sunt normali, reclama defectele, inclusiv la ANPC, nu vor merge in instanta din lipsa de bani si timp


    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Nu nu am pierdut carnetul, am văzut și eu, dar dacă trebuie o să aștept până se face gaură (eu zic maxim o iarnă). Si după aceea o sa-mi zica ca am dat eu gaura de la exterior spre interior? Eu zic că dacă e o firmă serioasă rezolvă problema, cum am spus mai sus...curăță acel bitum și îmi dovedește că e ok. Eu cred că așa ar fi logic, nu? Iar chesti cu procese prin tribunale o iau ca pe o glumă, dar o reclamație la ANPC posibil să fac dacă nu cădem la pace.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Era o gluma...in fine imi cer scuze. Unde sunt acele mici pete maro (zic de la rugina) nu sunt in relief ci au format niste mici gropițe....acum nu stiu dacă se pot vedea din poze ca nu sunt 3D. Daca ar fi bitum cum spui ar trebui sa simti la mână niște ridicături nu ”gropi” cum se simt. Și ar mai fi ceva! Bitumul de care zici nu ar trebui sa apara si pe praguri spre exemplu sau pe cealalta usa de pe aceeasi parte, daca presupunem ca doar pe axul drumului a fost acel bitum care a stropit ușa? Acuma vad ce zic si ei luni, dacă e cum zici tu înseamnă că trebuie să aibă ei soluția aia care curăță bitumul...

    Si îmi cer scuze încă odată dacă te-ai simțit ofensat...mii de scuze....

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Originally posted by cbota View Post
    Bitum de culoare maro?! Uite am marit poza...îți mai menți părerea?! Da e o contaminare a vopselei cu rugină. Dacă observi vezi că urcă în sus pe portieră. Fac pariu că dacă o mai las un an (o iarnă) ușa e găurită? Uite eu o las, dar peste un an imi cumperi altă ușă dacă se găurește? E 710 lei una noua. Promit că de vopsit o vopsesc eu....
    Vezi ca sunt multe postari anterioare pe acest topic cu petele astea maro roscat care sunt de fapt de cele mai multe ori contaminari cu bitum sau alte chestii de pe drum.
    De ce sa iti cumpar eu usa? Ti-am dat o parere, am observat si eu anterior pete similare pe usi si aripi la masinile pe care le-am avut. Si s-au sters cele mai multe, unde vopseaua nu era sarita. Am avut si rugina, aia umfla vopseaua, e usor sa iti dai seama. Nu trebuie sa fii agresiv, pana la urma, daca vrei tu iti doresc sa fie rugina si sa nu fie doar acolo, sa ai din belsug, sa iti confirme pe deplin teoria.
    Dar te sfatuiesc sa stergi cu atentie zona, garantia anticoroziva e de 6 ani, ai timp oricum sa reclami.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    de curiozitate, voi ati citit in carnetul de garantie al masinii, capitolul "garantia comerciala anticoroziune", io-te ce scrie ;

    ...dacia garanteaza caroseria inpotriva perforarii din interior catre exterior ...

    vreau sa vad si eu unde e gaura in tabla ( ATENTIE !!! promovata dinspre interior spre exterior ! ) care puteti reclama,asadar merge-ti la tribunal istanta sau unde doriti voi va urez succesuri maxime !

    (si o poza care poate ati pierdut carnetul de garantie)
    Attached Files
    Last edited by george.sce; 15 April 2021, 16:13.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Indiferent de marcă, părerea mea, e că dacă e făcut pentru ROMANIA (Europa de est), s-a mers, din păcate se merge în continuare, pe sloganul ”LAS CĂ MERGE ȘI AȘA”. Asta a constatat și UE la produsele alimentare. Eu am văzut diferența la Jack Daniel's(la litru - sic!) pe care l-am primit de la cineva cumpărat din ELVEȚIA și unul cumpărat de mine din ROMANIA. La ultimul am avut a doua zi niște ”fenomene de cască” geoaznice. (în sensul că mă ”strângea tare”). La primul n-am avut nimic. Băută cantitatea împreună cu o persoană(aceeași în aambele cazuri) cu aceeași capacitate a rezervorului și de același calibru (kg) aproximativ ca mine.

    Leave a comment:


  • JNic
    replied
    Originally posted by george.sce View Post
    este absolut evident, portiera a fost vopsita peste rugina, stat peste noapte in ploae caroseria nevopsita bagata la vopsitorie direct a inflorit rugina

    obiceul uzinelor dacia ( mai nou si renault ) de pe vremea socialistior francezi care au invatat pe ai nostrii romani .
    Las ca se intampla si la "case mari"... Golf 7 variant achizitionate in anul 2018... no comment
    La unul din ele s-a "nasolit" vopseaua in partea superioara a parbrizului si mai are o problema la imbinarea intre plafon si aripa spate.
    Cel de-al doilea are probleme cu vopseaua metalizata, in sensul ca la vreo 8 luni de la achizitie, unele zone par vopsite cu vopsea normala, din fericire in zone invizibile din exterior: stalpul B dintre usi si parte interioara haion.

    Parerea mea este ca indiferent de marca sau pret de achizitie, problemele trebuie reclamate si rezolvate de dealer/service de marca/uzina.
    Cumparatorul plateste pentru un bun conform cu descrierea si e responsabilitea producatorului sa aduca acel bun in parametrii de conformitate, cel putin pe perioada garantiei.

    Ca in Romania lucrurile merg foarte greu sub acest aspect este altceva.

    Societatea de consum impreuna cu sloganul "ieftin si bun" ne-au adus in aceasta situatie in care produsele cu durata mare de viata sunt "consumabile"
    Attached Files
    Last edited by JNic; 15 April 2021, 14:21.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    În ce privește reclamația la ANPC trebuie întâi să aștept răspunsul de la uzinele DACIA, (încă nu am fost contactat de cei de la vocea clientului, mai au 24 de ore să mă contacteze) și pe urmă, în funcție de răspuns, pot să le scriu. Oricum o să încerc luni să ”negociez” cu serviceul dacia soluția cea mai bună pentru mine....Să vedem, Dar vreau sa stiu dacă valioglu își păstrează opinia.....cea cu bitum (!?)

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    este absolut evident, portiera a fost vopsita peste rugina, stat peste noapte in ploae caroseria nevopsita bagata la vopsitorie direct a inflorit rugina

    obiceul uzinelor dacia ( mai nou si renault ) de pe vremea socialistior francezi care au invatat pe ai nostrii romani .

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Aceea este rugina, o masina de doi ani, cumparata de noua nu are voie sa rugineasca in acest hal. Portiera ar trebui schimbata, nu doar reparata de mantuiala.
    Nu e usor, dar e posibil ca Dacia sa nu stie de situatie.
    Pana vor da un raspuns de la Dacia, nu strica o sesizare la ANPC, pe site, de mentionat in primul rand problemele de la livrare, iar la modalitate/incercare de rezolvare amiabila, trebuie mentionat "tergiversari/amanari".
    Bafta si putere de convingere!

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Bitum de culoare maro?! Uite am marit poza...îți mai menți părerea?! Da e o contaminare a vopselei cu rugină. Dacă observi vezi că urcă în sus pe portieră. Fac pariu că dacă o mai las un an (o iarnă) ușa e găurită? Uite eu o las, dar peste un an imi cumperi altă ușă dacă se găurește? E 710 lei una noua. Promit că de vopsit o vopsesc eu....
    Attached Files
    Last edited by cbota; 15 April 2021, 11:08.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Eu zic sa stergi bine cu o carpa petele alea. Par a fi mai degraba o contaminare a vopselei. Exista si solutie pentru bitum. Poti folosi si un pic de polish.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google