If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu am prezentat , sa nu dam in extreme, pana cand cade bara din cauza ruginii , mai este timp. A ruginit numai urma de frecare, nu se vede cu endoscopul, musai trebuie data bara de protectie jos. Atat timp cat nu se vede fierul , o las in pace. O sa fie probleme cu alte plastice care se freaca de caroserie, zona aripilor, carenajele.... de exemplu
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Bara o demontezi si pui alta, daca te enervezi.
Ce te faci cand rugineste aripa spate? Taiat, inlocuit, sudat, revopsit, manopera grupa mare, costuri pe masura.
Ca sa rugineasca zincul se oxideaza dupa asta rugineste.Tabla este adusa din Slovacia de la CLN.Normal daca este indepartat stratul de zinc rugineste mai repede!
Din economie masina este zincata numai prin partile esentiale si acolo zincul este in strat 0.000000001 mm adica lipseste sau daca face pipi un motan tabla se gaureste instant. Voiam sa spun ca dispare zincul.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Am in sectie doua usi de 10 ani negrunguite sau vopsite si nu au pic de rugina!Usile sunt pentru logan 1!Nu vreau sa contrazic pe nimeni doar sa punctez niste aspecte!
Normal ca zincul la factori externi sare,apa acida etc reactioneaza se oxideaza dar sa nu uitam ca este si grunduita,vopsita caroseria!Colegul care lucreaza la Dacia-Vopsitorie ar putea sa ne explice cateva lucruri!
Caroseria la logan 2 este facuta din tabla zincata!E greu de crezut ca a ruginit!
Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
O fi zincul Made in China. Nici Logan 1 nu avea tabla zincata, dar Logan 2 care rugineste mai repede???
Zincul sare? stii cum se obtine tabla zincata, prin ce procedee?
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Normal ca zincul la factori externi sare,apa acida etc reactioneaza se oxideaza dar sa nu uitam ca este si grunduita,vopsita caroseria!Colegul care lucreaza la Dacia-Vopsitorie ar putea sa ne explice cateva lucruri!
Cred ca nici macar tratament chimic nu mai are tabla aia goala, la cat de repede o ia rugina. Ei, nici firele stopurilor din portbagaj nu le mai trag cu simt de raspundere si din respect pt client si unii viseaza tabla zincata
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
daca chiar ar fi avut caroseria zincata, dacia ar fi dat mai mult de 6 ani garantie anticoroziune, minim 12 ar fi trebuit sa aiba; caroserie zincata regasim numai de la clasa premium in sus
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment