Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aris86
    replied
    Rugină portiera șofer, a frecat de cheder. Anul trecut nu au vrut sa rezolve, când a sărit vopseaua, ca nu face obiectul garanției. Mai am o luna garanție la tabla. Oare se poate rezolva în garanție?
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Mai degraba "rahat" de tabla , eu le am la L1 si n-am aceasta problema.Sunt pe masina de cel putin 70.000 km si eu spal masina la greu.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Clar , retine apa, rahatul de obturator, am să le demontez și am să le ung cu vaselina(măcar atât). Mulțumim pt informare!
    Last edited by alex1ioan; 4 May 2019, 22:25.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Rezolvam una și apare alta, nu mai intra praful, dar apare rugina. Tipic romanesc, la omul sarac, i se mai pisha și femeia-n pat

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Dacia sandero 2 Ph1 din anul 2014
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    A aplicat cu scobitoarea un strat subtire si ingust de vopsea comandata pe codul de culoare a masinii. In loc de scobitoare exista si creion aplicator. Vopseaua se comanda pe internet.

    Leave a comment:


  • iatagan
    replied
    Poti sa detaliezi sebibv? Cum adiva cu scobiroarea? Am observat si eu ca am zgarieturi mici albe inexplicabile pe culoarea brun vison.

    Leave a comment:


  • sebibv
    replied
    Pe l2 vopseaua este groaznica. Am făcut deja vreo 4 corectii mici (cu scobitoarea). Evident ca nu am vopsit elementul ptr o gămălie de ac.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by gabrieln1960 View Post


    Judecand subiectiv, raportandu-ma strict la mine, daca la masina mea ar apare cea mai mica umflatura care ar denota ca exista coroziune de perforare, as da fuguta la service imediat si nu as astepta sa se extinda mai ales daca m-as apropia cu pasi mari de iesirea din garantie..
    Corect ! lui poate sa-i dea CID , poate sa afirme , "de ce ati asteptat atat de mult ?" , sa te astepti si la un asemenea raspuns.
    Aici este delicata treaba , posibil sa fi aparut prima data cancerul in zona unde este protectia ! este clar pentru toata lumea ca in aceasta varianta , era imposibil sa observi inceputul ruginei ! in momentul in care a dat in zona visibila deja era prea tarziu oricum.

    Incerca sa faci un polish in zona aceea unde pare sters pragul , macar sa nu intre la banuieli cu nimic la constatare.
    Pacat , este limpede ca L1/S1 sunt mult mai atent facute la acest capitol , acum vad ca s-au mai pus niste dotari , brizbrizuri si uite ca s-a renuntat la alte sectoare din calitate.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied

    Pentru ca am o astfel de masina si sunt extrem de interesat de aparitia unor necazuri de acest fel, mi-am permis sa maresc putin poza.
    Din punctul meu de vedere mult mai probabila este varianta ca pragul sa fi fost harjait.
    Daca rugina venea din interior in niciun caz pata de rugina nu ar fi fost acolo sus ci categoric mai jos, undeva in zona unde par a exista acele "umflaturi". Rugina din interior "umfla" vopseaua pana aceasta poate fi cojita chiar si cu unghia (in faza terminala) iar daca se curata in continuare garantat apare si gaura din tabla. Acolo sus pare ca vopseaua pur si simplu e ciobita pana la tabla si a oxidat la exterior..
    Totusi, daca ar fi vorba de o harjaiala, nu inteleg cum de nu a fost afectata si protectia din plastic. Singura explicatie ar putea fi ca aceasta a fost schimbata dar, daca proprietarul spune ca nu este vorba de o lovitura, nu am niciun motiv sa nu-l cred daca nu vad masina in realitate.
    Judecand subiectiv, raportandu-ma strict la mine, daca la masina mea ar apare cea mai mica umflatura care ar denota ca exista coroziune de perforare, as da fuguta la service imediat si nu as astepta sa se extinda mai ales daca m-as apropia cu pasi mari de iesirea din garantie. Daca acolo sunt "umflaturi", prima din ele a aparut cu cel putin 6 luni in urma si nu inteleg cum de nu a fost observata mai repede. Poate ca s-a gandit ca daca asteapta mai mult cei din service vor schimba elementul cu totul si nu vor incerca o simpla carpeala.
    Sa nu dati cu pietre, este doar o parere strict personala motivata de experientele avute cu batranele D 1300 avute in familie.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    k, ramane harjait

    Leave a comment:


  • IceLord
    replied
    Pragul nu a fost lovit!

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    .....parerea mea....

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Eu mai vad si altceva, care va fi invocat la garantie, pragul este harjait/lovit din spre "exterior" spre "interior", vopseaua a sarit si caroseria a ramas "neprotejata". Mult succes, dar nu prea.....

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Succes la constatare, acolo ai rugină în floare.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google