Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce este pe bara fata se curatza
    Ce este pe capota este rugina
    Daca sunt chestii identice ca aspect si am stabilit ca pe bara fata nu poate fi rugina, inseamna ca ambele se curata.

    Faptul ca vedeti o masina de 20 de mii ruginita (nu stim motivele, poate a fost rasturnata si are schimbate panouri intregi cu unele care nu-s OEM), cu ce va ajuta in privinga ruginii de pe masinile voastre (pe car ele stiti nelovite, intretinute)? Dormiti mai bine, sunteti mai multumiti, vi se pare aproape normal sa se intample asta, sunteti incantati ca ati economisit 10 mii de euro (pe care poate nici nu-i aveati ca aveati acum Toyota si nu Logan)?
    Last edited by mr.K; 18 February 2015, 15:11.

    Comment


    • In pozele puse de Stoicanu, nici nu mai conteaza ce se curata sau nu, lovitura ruginita de la spatele masinii este clara, acolo nu avea voie sa ruginesca, si pe plafon la fel, punctele arata ca tabla nu a fost tratata, identic am patit la Matiz imediat dupa garantia anticoroziune, au aparut punctisoarele de sub vopsea...cat varful de ac.....
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Daca sunt chestii identice ca aspect si am stabilit ca pe bara fata nu poate fi rugina, inseamna ca ambele se curata.

        Faptul ca vedeti o masina de 20 de mii ruginita (nu stim motivele, poate a fost rasturnata si are schimbate panouri intregi cu unele care nu-s OEM), cu ce va ajuta in privinga ruginii de pe masinile voastre (pe car ele stiti nelovite, intretinute)? Dormiti mai bine, sunteti mai multumiti, vi se pare aproape normal sa se intample asta, sunteti incantati ca ati economisit 10 mii de euro (pe care poate nici nu-i aveati ca aveati acum Toyota si nu Logan)?
        mr.K, DA ! Se bucura ficatu-n mine cand vad ca si altu are probleme, dorm mai bine si sunt o persoana mai vesela, mi-ar placea sa vad toate masinile de pe glob mancate de rugina, nu numai a mea !!!!!!!!!

        Comment


        • Sper ca e un pamflet ce ai scris mai sus.

          Comment


          • Mr.K
            Tu nu vrei sa intelegi ca pozele sunt facute de mine
            Chiar ma crezi tampit si nu stiu sa fac diferentza intre rugina si pete.
            Normal daca e vorba de alta marca cautam motive.
            Masina nu a fost lovit
            Mai caut despre Toyota sa vezi ca au probleme la tabla
            In special plafonul.
            Si halul in care a ruginit aripa aia spate lovita da dovada ca tablana nu a avut nici un tratament.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic

            Comment


            • Si mertane am vazut, si la grup reno sunt masini scumpe cu rugina...
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • După mr.K rugina e doar la Dacia, celelalte mărci nu au voie să ruginească - asta o putem înrăma cu © mr.k
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Acu sa nu trecem nici in extrema cealalta, sa recunoastem ca dacia rugineste mult mai de si mult mai rau...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Daca e de fier, rugineste.
                    Vreti sa nu rugineasca exista Audi cu caroseria din aluminiu luati-va de-aia.

                    Si bine ca rugineste, ca daca n-ar rugini mergea lumea cu Dacia 1100 si in ziua de azi.

                    Poate ca daca vedeti rugina in fiecare zi va saturati de ea si va luati una noua macar odata la 10 ani.
                    Last edited by bogdan_cr; 18 February 2015, 18:18.

                    Comment


                    • Exact asa gandeste si constructorul
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • cam la toate japonezele sunt probleme de genul asta in ultimii ani. unde ai atins putin vopseaua, in doua zile e rugina. am vazut si la nissan si la subaru ceva asemanator - tabla avea un aspect de vopsit in spatele blocului, direct vopsea pe fier, fara straturi intermediare/protectie de niciun fel, sau cel putin nu se vedea. Nu inteleg de ce.
                        parca ar fi logane.
                        pe de alta parte, fara sa le zgarii... nu prea le iese rugina din usi in 2-3-6 ani.

                        Comment


                        • N-are nimeni din industria auto interesul ca o masina sa tina 20-30 ani.
                          Societate de consum, asta e...consumam ca sa producem si producem ca sa consumam, toata lumea sa aiba ceva de facut altfel ne-am plictisi.

                          Comment


                          • Originally posted by bogdan_cr View Post
                            N-are nimeni din industria auto interesul ca o masina sa tina 20-30 ani.
                            Societate de consum, asta e...consumam ca sa producem si producem ca sa consumam, toata lumea sa aiba ceva de facut altfel ne-am plictisi.
                            Mie imi place ideea, dar da-ne si locuri de munca platite rezonabil sa ne permitem sa cumparam ... In bucuresti cam sunt salarii mari care iti permit sa-ti mai schimbi masina, dar in provincie ( mare parte ) e saracie lucie

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_cr View Post
                              N-are nimeni din industria auto interesul ca o masina sa tina 20-30 ani.
                              Societate de consum, asta e...consumam ca sa producem si producem ca sa consumam, toata lumea sa aiba ceva de facut altfel ne-am plictisi.
                              De acord cu tine ! dar ar trebui ca la toate marcile auto tabla sa reziste cel putin 6-7 ani deci fara sa vad rugina pe nicaieri.

                              Hai ca poate la Logan mai e cum mai e ca cumperi unul cu 7000 de euro dar sa vezi o masina straina care sare lejer de 20.000 de euro cu rugina pe la plafon , capota etc nici dupa 3 ani parca nu prea mai este asa amuzant.

                              SI vechea Dacie tinea 20-30de ani pentru ca era periodic "carpita" pe ici pe colo ca altfel era decedata de mult!
                              Last edited by prometheus; 18 February 2015, 19:14.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Unchiul meu are si acum o Dacia 1300, produsa in 1971. Motorul a sarit de 500000 si a avut parte de segmentare la fiecare 150000. Rugina nu are decat foarte putina, caci prin anii '90 a revopsit-o total. Mereu a schimbat la timp consumabilele, a spalat-o, a bagat ulei si ceara in ea pe toate gaurile, a refacut terosonarea de doua ori si-l slujeste fidela si-n ziua de azi. Ok, s-a purtat cu (foarte) manusi cu ea, spre deosebire de toti ciobanii care reparau Daciile cu ciocanu' si levieru' si faceau schimbul de ulei prin completare.
                                Revenind la Logan, e trist ca la Logan 2 rasare rugina chiar si la 6 luni de la fabricare...
                                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google