Offtopic Acces NU are lac doar vopsea!
Probleme Rugina Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by jonnie007 View PostRugina ca rugina...da vopseaua e de toata jena. Are o saptamana masina si deja are zgarieturi. Si prafu' zgaraie gluma de vopsea!
Sent from mobileNiciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Originally posted by pilifida View Post- vopseaua intr-adevar se zgarie si daca tusesti pe ea. E tampita rau nu am ce zice....
@cristi....: era o gluma sau se poate da cu lac peste (in regim propriu ma refer), astfel incat sa iasa treaba frumoasa si nu o manareala?
nu era o gluma. sigur ca se poate face, singura chestiune este sa dai peste un vopsitor bun, sa nu se exfolieze lacul dupa 1 an, 2
nu as apela la dacia; la sigemo de ex, ca tot esti din sb vad, am inteles ca ofera pana la 5 ani garantie la lucrari de vopsitorie, mult mai bine decat garantia de 1 an oferita de reprezentanta (+ pret mai mic). acum vreo 3 ani, cand am relacuit toata partea dreapta a masinii, m-a costat 400 de lei, fara asigurare nimic, pe banii mei. prin urmare, o relacuire totala cred ca te duce in 1 mie de lei. mai exista si varianta colantarii totale. sunt niste baieti in sb care lucreaza f bine si cu produse de calitate, singurul impediment ar fi pretul, undeva la peste 6-700 de euro dar macar ai scapat de stresul zgarieturilor, prafului, sarii date iarna, guano-ului acid de porumbei etc, nu mai arunci banii aiurea pe casco (ti-l faci dar nu la extreme) etc. eu zic ca merita investitia
o chestiune interesanta: cum se prezinta un duster dupa 100.000 km
nu stiu germana dar vad ca a avut parte de niste cheltuieli f mari rezolvate pe garantie, insumand cam cat un logan nou de baza
in plus se poate vedea ca sta cel mai rau, dintre toate masinile dezmembrate pt verificare, la capitolul rugina
Was darf man von einem Billig-SUV wie dem #Dacia #Duster erwarten? Nicht zu viel, wie wir jetzt wissen. Im Dauertest über 100.000 Kilometer enttäuschte er mi...
poate cine stie germana ne face un rezumat la ce spun domnii astiaLast edited by cristi....; 2 June 2015, 12:57.
Comment
-
1+1=10
La Acces ai doar Alb și Bleu navi, ambele nemetalizate și fără lac ( reduceri de costuri) - o cumperi de nouă și apoi o vopsești ?!
Ce legătură au problemele(specifice, unele cu ots) lui X79 ph1(Duster) cu X52?Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
pai legatura ar fi ca practic e aproximativ aceeasi masina/marie cu alta palarie si la pret sensibil mai mare. ma gandesc ca este identic modul de tratare al tablei si al intregii caroserii pt protectie anticoroziva si pt logan si pt duster; la fel si jignirea aia de tabla de 2 lei
pai mi se pare absolut normal sa te apuci sa-i faci tu ce nu a facut fabrica daca fabrica nu ti-a dat cu lac o lasi asa? are foarte multe lipsuri, ma uitam si la masinile mai scumpe testate dupa 100.000 km, dai de 3 ori mai mult decat pe cel mai scump logan dar primesti totul; sunt mult mai bine facute, cu protectii pe sub masina, totul e carenat, nu rugineste nimic; doar traseul de evacuare e lasat liber
la dacia e bataie de joc, nici macar niste protectii de plastic prin portbagaj nu-s in stare sa puna, unde e buza aia metalica cu clema aia metalica de prindere pt capacul portbagajuluii; capacu portbagajului e tabla goala, macar o mocheta sa-i fi pus, sa-l faca mai estetic, cat ar fi costat, 10 euro in plus? astea sunt deja taieri care nu se justifica si care nu-si mai au rostul in 2015. in 2020 tot tabla goala o sa fie la capacul portbagajului?
in plus e ok sa dai 19 mii pe masina si in primii 60 de mii sa ai defectiuni de vreo 5 mii de euro, asa , din ochi? macar aia au avut noroc ca au fost acoperite de garantie cheltuielile alea; la noi le-ai fi platit din buzunar
Meisterlich, dieser Mazda. Der kompakte CX-5 überzeugt. Und bei aufmerksamen Service wäre er Dauertest-Meister geworden. 100.000 Kilometer ist der CX-5 im AU...
mazda cx5 dupa 100.000 km
caroseria e in stare perfecta pe interior, e ceara serioasa injectata pe acolo
Comment
-
@cristi...: pai da dar e risc la relacuire sa iti iei adio de la garantie? In caz de rugina sa zica cei de la service ca e din cauza aia?? Ar fi o problema ... Eu cand am luat-o de noua am vrut sa pun folie transparenta pe ea in ciuda pretului destul de mare, dar m-a tinut faptul ca toti recomandau demontarea elementelor (=> aparitia greierilor muuult mai repede) si faptul ca nu stiu cum ar fi aratat folia dupa 3-4 ani sau vopseaua dupa ce as fi dat folia jos (desi folia avea garantie 7 ani, dar trebuia un preparat special pentru a fi data jos dupa minim 6 luni). La prima vedere folia pe care am testat-o era super buna: transparenta, lucioasa, groasa si elastica: dadeai cu cheia pe ea si nu avea nimic nici masina si nici folia. Dar acum dupa primele zgarieturi aparute pe vopsea (am parcat langa un gard viu care fusese taiat in prealabil cu drujba => cioturi rezultand aripa zgaraita rau), am lasat-o balta.
Oricum concluzia e ca lacul/vopseaua ce o fi pe ea sunt sub orice critica. Am atins in cunostiinta de cauza o creanga de brad (ATENTIE - de brad!! - adica MOALE, netaiata ne nimic) si masina s-a zgariat (fin si greu vizibil, dar totusi s-a zgariat) aproape pe toata lungimea ei.sigpic
Comment
-
deci daca cumpar un Laureat de culoare Alba sau Bleu Navi sunt nelacuite? numai vopseaua metalizata este de calitate? adica nu se zgaraie si rugineste?
adica .....dai banii de pomana....„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment