Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...nu e dracu chiar asa negru sau ruginit , in cazul acesta
    ...mai sunt exceptii , au fost cazuri cand rugina s-a dovedit a fi ceara sau ulei
    ...exploatez 2 L2 de 4 , respectiv 3 ani si nici "pata" de rugina
    ...concluzia desprinsa din ultimele postari este ca cei nemultumiti de achizitia facuta vor schimba masina peste vreo 15 ani si atunci vor alege o alta marca care nu rugineste sau poate ...rugineste si aia .

    P.S. ...deocamdat , specialistii au o alta parere , chiar daca nu e vorba doar de rugina
    Londra, 20 feb /Agerpres/ - Lista celor mai fiabile mărci de automobile din Marea Britanie este dominată de producătorii japonezi, o surpriză fiind însă clasarea pe locul trei a mărcii Dacia, ceea ce dovedeşte că reducerea costurilor nu înseamnă şi diminuarea fiabilităţii, potrivit unui articol apărut în publicaţia Auto Express

    Comment


    • E sau nu rugina, căci am văzut ca pata sa fie pe sub lac, asta e pe interior, unde nu are contact cu factorul extern. Eu zic ca trebuie căutată mai bine rugina am desfăcut chederul, deoarece aveam un greier stâlp lateral șofer dinspre parbriz .
      Attached Files

      Comment


      • aioa nu e ru\gina

        Comment



        • Logan 2 din 2014. E grav?

          Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

          Comment


          • ........nu
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • Acusi apar unii care spun ca nici macar rugina nu e...

              Comment


              • E ceara de cavitati sau praf de Sahara!

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Tu parca ai gasit rugina la masina ta, nu?
                  Despre ce anume vrei sa ne mai convingi?
                  Lasa capra vecinului, chiar capra ta are varicela.


                  Da eu am gasit
                  Si a fost remediat pe garantie
                  Nu am zis ca Dacia nu rugineste


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                  • Eu am la Opel doua puncte de rugina mai intinse decat alea si nu le consider motiv de fibrilatii. Nu imi plac din punct de vedere estetic, dar nu ma impiedica sa folosesc masina si sa ma bucur de ea.
                    Probleme grave cu rugina sunt cele in care podeaua este afectata pe dedesubt (asa cum a patit un coleg cu o Mazda 3 de 5 ani vechime).
                    Punctele sporadice sunt din cauza tratamentului anticoroziv neuniform.
                    Eu nu cred ca Loganul are o problema structurala cu rugina.

                    Pe de alta parte exista si masini cu tabla adevarata.
                    Un coleg de al meu are un Golf 6 break negru metalizat care se prezinta estetic incredibil. Are insa o mica problema - astazi se implinesc 4 luni de cand masina sta prin serviceuri pentru ca nu ii functioneaza motorul. A schimbat 2 randuri de injectoare si inca nu merge si nimeni nu ii da de cap, nici cei de la reprezentanta VW si nici cei de la serviceuri private renumite ... dar repet, nu are gram de rugina.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • Salut, urmaresc forumul de cateva luni pt ca vreau sa achizitionez un Logan anul asta dar nu prea intru in discutii pt ca nu ma pricep. Ce m-a determinat acum sa scriu este faptul ca pe acest topic observ ca nu prea se mentu
                      ioneaza ceva EXTREM de important, CULOAREA masinilor cu/fara rugina.
                      Am senzatia ca mai mult cele albe/albastre simple ruginesc, iar cele metalizate o patesc mai rar. Asa este? Poate asa se explica si faptul ca vopseaua metalizata costa 300 euro in plus.
                      P.s.: mai sus cineva scrie de un VW negru metalizat fara rugina...

                      Comment


                      • Exact la asta m-am gandit si eu inainte sa o cumpar.Dupa aceea mi-am zis:"dar daca dau 300 euro pe vopsea si rugineste la fel?".

                        Comment


                        • Am Logan 1 PH2 gri platine si asa am gandit si eu ca vopseaua metalizata e mai rezistenta.
                          In 5 ani am vopsit, pe garantie: plafon(vopsea umflata), rama luneta(rugina), usa dreapta fata pe interior deasupra geamului si sub acesta(rugina), usa stanga spate sub mecanismul de inchidere(rugina), de 2 ori capota portbagaj(vopsea umflata),de 2 ori pragurile la imbinarea cu aripile spate(rugina), rama dintre capota si parbriz(rugina).
                          Eu cred ca nu conteaza vopseaua atata timp cat tabla este tratata prost.
                          In rest merge ca in prima zi.

                          Comment


                          • Originally posted by aris86 View Post
                            E sau nu rugina, căci am văzut ca pata sa fie pe sub lac, asta e pe interior, unde nu are contact cu factorul extern. Eu zic ca trebuie căutată mai bine rugina am desfăcut chederul, deoarece aveam un greier stâlp lateral șofer dinspre parbriz .
                            Urme de rugina de la insertia metalica (armatura) din cheder, baga, da si tu prin canalul chederului cu ceva "untura", din aia care nu ataca cauciucul. Cred ca un spray cu ceara lichida, care devine adeziva, lipicioasa, cand se usca, este mai indicat. Eu dau o idee, daca este neproductiva, nu o bagati in seama.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Originally posted by Oti View Post
                              ... daca este neproductiva, nu o bagati in seama.
                              Adica incercati voi, iar daca nu iese bine, n-o luati in seama.

                              Comment


                              • Sunt in pana de idei bune, ce sa faci...e seara....nu ma uit la tv, mi-e greata....as bea ceva dar n-am cu cine.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google