Da , le tin turate la 5000 rpm sa vada daca rezista ! iar daca totul este ok este plasat pentru linia de montaj finala/caroserie.
Asa fac toti constructorii de automobile cu toate motoarele din gama.
Se tine turat la acea valoare inalta pentru a scoate la iveala defectiuni "ascunse " de fabricatie (fibrochen cu microfisuri sau ax cu came cu defect ascuns etc)(nu ca n-ar fi verificate aceste componente inainte de a fi puse in motor , dar totusi e vital un test de "tortura") , daca rezista inseamna ca totul este ok , urmand ca utilizatorul obisnuit sa respecte perioada de rodaj (sa nu depaseasca 3500 in primii 1000 de km) .
Asa fac toti constructorii de automobile cu toate motoarele din gama.
Se tine turat la acea valoare inalta pentru a scoate la iveala defectiuni "ascunse " de fabricatie (fibrochen cu microfisuri sau ax cu came cu defect ascuns etc)(nu ca n-ar fi verificate aceste componente inainte de a fi puse in motor , dar totusi e vital un test de "tortura") , daca rezista inseamna ca totul este ok , urmand ca utilizatorul obisnuit sa respecte perioada de rodaj (sa nu depaseasca 3500 in primii 1000 de km) .
Comment