Mi-era dor sa-i mai vad...kilometraju'. Actualizat fireste.
Logan cu 660.000 la bord
Collapse
X
-
Am avut ocazia ieri sa vad la un prieten mechanic, un logan 1.4 cu 360 000 pe gpl. Mecanicul ii facea segmentare, garnituri de supape etc.. cam tot de fapt. Din ce am vazut eu, motorul era cam varza in sensul ca era murder tot de ulei iar pistoanele aratau destul de rau. Aveau un strat de mazga, nu stiu cum sa-i spun alfel, depus in capul pistoanelor si din cate mi-a spus consuma destul de mult ulei. Poate si din cauza ca era pe taxi si a fost exploatat la maxim. Oricum, un motor pe benzina fie el si cel mai reusit din lume e greu sa ajunga la pragul de 400 mii fara sa consume ulei.
Din experienta pot spune, la golful meu 3 de 1.8 si aprox 500 mii la care am facut segmentarea pe la 400 mii, imi consuma de rupea ulei-aprox 1l la 1000km.
Ma gandesc totusi, fiind motoare mici, cel de 1.4 si 1.2 fracarile si fortele ce trebuie sa le suporte in timp sunt mai mari decat la un motor de 1.8-2.0. Asadar, logic ar fi ca un motor de 1.2 sa sufere mai mult decat unul de capacitate mai mare.
Va rog sa ma corectati.
Comment
-
Evident ca n-o sa mai apara. Si-a facut cont sa faca topicul asta si sa arunce o poza care nu reprezinta nimic. Arunc si eu una. Oare o crede cineva?
E usor sa faci sa scrie acolo ce vrei tu.Attached FilesLast edited by 77sky; 13 November 2014, 12:36.internal combustionizer
Comment
-
Nu stiu daca va mai posta dar de curand am mers cu un taxi care avea nici mai mult nici mai putin de...Attached Files
Comment
-
dar nu in mai putin de doi ani.
Comment
Comment