Am folosit Copex metalic cump din Dedeman, l-am testat la -25 grade timp 2-3 zile scotindul din congelator si flexandul in toate felurile, cel ieftin din PVC nu cred ca rezista, mi-a fost recomandat de cei care fac automatizari la usi int si ext. Am facut la capete un fel de dopuri din polietilena expandata (se foloseste sub parchet), rulata si lipita cu banda izoler, pe cablu am pus si un furtun izolatie suplimentara. Gaurile in dopurile din cauciuc le-am dat cu preducea confectionata dintr-un condesator de aluminiu la un diametru un pic mai mic, muchiile le-am ascutit frecandul cu hartie abraziva. La intruducere folositi ulei sau sapun lichid. Sper sa tina pina ies din garantie. Astept critici.....
Cablaj Radio La Logan Acces 1.2 16v
Collapse
X
-
Nu se potrivesc capacele de cauciuc cu furtunase de la versiunile anterioare de Logan. Nu au aparut nici in magazinele cu piese de schimb. Nici mufele de cuplaj difuzoare la precablare nu sunt aceleasi. Il inteleg in totalitate pe Oti de ce a folosit aceasta solutie. In plus mi se pare super Ok. Eu ma gandisem la un furtun de duş. Deocamdata am lasat firele audio fara nici o protectie avand in vedere ca nu am pus inca inchidere centralizata. Oricum, lipsa acesteia devine enervanta si va trebui sa ma gandesc cat de curand la ce varianta de furtunas voi alege.
- Likes 1
Comment
-
Asta a fost si motivatia pentru care am intrat pe acest forum altfel stateam in gaura mea, asa cum am luat inf de pe net in mod gratuit, era normal sa intorc intr-un fel ajutorul.....daca am face toti la fel.....am pune pe ganduri pe cei care au creat acest sistem de rahat....„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Da Oti, explicatiile tale m-au lamurit ca ai adoptat o solutie buna pina la urma, chiar voiam sa-ti spun sa probezi in congelator rezistenta copexului ala, dar vad ca te-ai gindit deja la aspectul asta. Asa ca n-am ce critici sa-ti aduc ( nici nu vreau sa te critic asa sa ma aflu in treaba ), ai facut treaba buna, singurul lucru care a mai ramas neplacut este culoarea copexului care nu se potriveste cu nici o culoare ai avea tu masina. Se vede urit cind deschizi usa, negru era mai potrivit. Exista si copex negru.
Comment
-
am cautat in tot orasul la vremea respectiva, nu am vrut sa pun Copex, dar sa intamplat sa fiu in Dedeman, la raft am discutat intamplator problemele cu preturile la burdufurile cablaj Dacia si din discutie in discutie am dat peste niste tipi care se ocupau de automatizari usi alarme porti garaj etc si vad ca am fost sfatuit bine.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Pentru cei cu versiunea Acces 1.2 16 V fabricat in 2014, (sau cel putin in cazul exemplarului achizitionat de mine), codurile mufelor de cuplaj la precablajul existent sunt urmatoarele: difuzoare fata: ZRS-AG-22, adaptorul pentru radio: ZRS-AS-66B, adaptorul pentru antena: Fakra Mama - DIN Tata. Cost: 15+20+15+taxe curier). Fac publice aceste coduri si costuri in onoarea unui anumit dealer Dacia care a crezut ca a gasit prostul dispus sa plateasca peste 450 lei pentru un montaj 2 difuzoare fata + radio la un Logan Acces 1.2V. Respectivul dealer m-a asigurat ca nu voi gasi cel putin un an respectivele cuplaje pe piata. Anul promis de dealer a durat cca o ora de cautari, de comparat poza mufelor de pe masina cu oferta de pe net, iar rezultatul este cel de mai sus, cu precizarea ca mufele se potrivesc perfect, iar radioul functioneaza ok.
Comment
-
Probabil ca este kitul pentru radiocd+sistem de navigatie complet. Pentru un amarat de radio ajung mufele de mai jos
(Ultimele doua imagini sunt cu mufele existente in preechipare)Last edited by suomi; 23 October 2014, 13:31.
Comment
-
-
-
Am uitat sa mai intru pe forum dupa ce mi-am instalat radio-ul. Adaptoarele le-am gasit la un magazin de piese electronice in Alba Iulia, au fost cca. 30 lei, iar radio-ul mi l-au montat in reprezentanta Alba Iulia, 50 lei manopera doar cu boxe pe fata. Am pus un radio kenwood cu boxe blaupunkt de 16cm. Boxele le-a prins in suruburi autofiletante direct in tabla, cablul l-a trecut din portiera in masina printr-o gaurica, fara tub, iar conexiunea la cablajul existent a facut-o taind izolatia inaintea mufei (!) si rasucind firele + banda izolatoare peste. Tipic romanesc, macar am factura ca am montat la ei.
Comment
Comment